Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: SDX #71371:
- "ukazuje sa ze nie je dostatok ludi ktory o to maju zaujem, ako ukazuje 13" - to myslíš vážne? ?
Reply on: intony.sk #71369:
Presne to sa tu vtedy riesilo..

Re #71368 intony.sk: 1-ka je lepsia, problem je v 4, ktora 1 dupluje.. a 13-ka akoze je efektivna ked vozi v priemere 10 ludi?

"ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu. " - ukazuje sa ze nie je dostatok ludi ktory o to maju zaujem, ako ukazuje 13
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79052&p1=51337#mesg1
Pozri te si 15. Nas zupan bude zrejme uprednostnovat autobusy pred vlakmi na regionalnej doprave.
Reply on: SDX #71367:
A kde by zobrali vozy?! Sak uz len tento fakt, nedovoli si mysliet taku ani nechcem povedat co..
Reply on: SDX #71258:
No samozrejme, ze je lepsie.
1-ka sa nesuchuta dementne cez Safko na Hlavnu stanicu.
Celodenne o nieco rychlejsie spojenie Karlovka - Kamenne nam.
Zabezpecenie spojenia zapadnych casti so sirsim centrom (Trnavske myto, Polus) aj ZST Nove Mesto v neskorsych vecernych hodinach, ktore chybalo.
1-ka je teraz plne vyuzivana na celej trase okrem ZST Nove Mesto, co pri ceste na stanicu ani zdaleka nebola vyuzita kapacita dvoch voznov.
13-ka nahradila neefektivne trasovanu 1-ku na HS.
Neviem preco ti ta neobsluha Jesenskeho tak vadi, hoc je pesej dostupnosti od Noveho mosta, ked by si natiahol 1-ku priamo cez tunel na Hlavnu stanicu, ale dolna cast historickeho centra by ostala bez spojenia s Hlavnou stanicou, bez nejakeho normalneho prestupu.

A ked uz o tej duplicite, duplicita je vsade, cele linkovanie by bolo treba prekopat tak, aby ostalo max. 8 liniek.
Reply on: jandro #71357:
my sme sa bavili o nahradeni Obchodnej a tu by to nahradilo.

Re #71360 intony.sk: preco? aky je problem v tom ze by dve linky isli na ZST Nove Mesto? pamatam si ake tu boli vtedy diskusie a vsetci to pochopili tak ze 6 zostane..
Reply on: Nal Sehel #71338:
Neuveriteľné ŽVÁSTY. Vieš, aké boli rozdiely medzi Čechami a Slovenskom pri vzniku ČSR? Si schopný pochopiť, že ten rozdiel sa počas CELEJ histórie ČS(F/S)R kontinuálone zmenšoval? Si schopný pochopiť, že priemysel sa na SK len a len budoval?
Reply on: Ámos #71359:
To s tym premenovavanim Noveho mosta som naozaj nemyslel vazne. Ale to s Novym Mestom... ?
Reply on: AAA #71335:
Nie nerobili. Ono vzdy sa to predalo... Rocne trzby len z tankov (nie OT, BVP, hufnice...) bol cca 7 mld. KČS (pri vtedajsich cenach)!

Re #71337 eripmav: Pouzitie donucovacich prostriedkov na zadrzanie pachatela tresnteho cinu alebo priestupku ma kazdy obcan. To kde by sme uz boli, keby si sa nemohol dotknut zlodeja, ktory ti nieco ukradol...

Re #71360 intony.sk: ?
Reply on: Mikimaus #71334:
Nemá skreslenú predstavu, nemá žiadnu predstavu. Jeho znalosť dejín je evidentne načerpaná z predvolebných mítingov niektorých strán.
Reply on: Nal Sehel #71332:
A vieš, aký bol rozdiel medzi českou a slovenskou časťou pri vzniky Československa? Vieš, ako Slovensko počas celej histórie spoločného štátu Čechy dobiehalo, miesto toho aby podľa tvojej teórie stupňovalo zaostávanie? Vieš, ako Česi spriemyselnili Slovensko? Evidentne nevieš. Ale nevadí, voľ ďalej SNS a hľadaj si vonkajšieho nepriateľa, ktorý bráni rozvoju úžasného Slovenska.
Reply on: SDX #71258:
Ale to moze len debila napadnut, ze ked 1-ka pojde na Nove Mesto, ze nechaju 6. Mali tam asi dodat, ze samozrejme 6 neobnovia, pre tych co nepohnu mozgom.
Reply on: jandro #71345:
A preo sa nove mesto stale vola nove. Ved je vyrazne starsie ako Novy most...
Kurnik preco maju bratislavcania chut stale vsetko prestavovat, burat, premenovavat...
Reply on: Ike #71326:
Ja som mal tiez v prispevku na teba zopar hviedzickovych slov, ale skor nez som to poslal som sa stihol ukludnit ? a deletnut ich ?

Opat slovensko - ceske vztahy. Pridam trosku oleja 🙂 Na jednej strane je pravda ze v prvych rokoch po 1. sv. vojne bolo vladou v Prahe rozhodnute o prestahovani mnozstve fabrik do Ciech, snad z kazdej doliny jedna, v duchu byvaleho usporiadania rakuskej monarchie - uhorsko agrarne a ceske krajiny strojarske, no skoro si vlada uvedomila, ze to nie je to prave orechove a chyby sa zacali napravat. Avsak na slovensko prislo mnozstvo ucitelov, lekarov, zandarov, zelezniciarov, ktory prisli zabezpecit chod noveho statu (aj ked neskor sa im nechcelo odist), kedze dovtedy to robili madari a ti odmietli pracovat pre novu vladu a cakali na obsadenie slovenska madarskou armadou. Z celych Ciech prislo mnozstvo dobrovolnikov (Sokolov) ktori prisli branit hranice noveho statu a teda aj Slovakov. A co sa CSSR tyka, postoj pana prezidenta Novotneho, ktory nemal rad Slovakov, kazdy dobre pozna, no Husak odstartoval velke investicie do Slovenskej krajiny.
V kazdom pripade nema vyznam sa priet oto, kto na koho viac doplacal. Rozdelili sme sa a kazdy ideme svojou cestou. Treba stavat na buducnosti a nie na hriechoch z minulosti...
Reply on: SDX #71354:
A co nabrezie? Aj v tomto pripade by zostalo nabrezie od tunela jedinou cestou do Karlovky a nejednalo by sa o skutocne nove prepojenie Z-V. Bolo by to len lepsim poprepajanim centra mesta medzi sebou. Co vsak, ak by sa zasekla elektrickova doprava pri PKO?
Reply on: Mike #71339:
no jasne, je smutne ze sa na take nieco nenajdu peniaze 🙂 tak uznavam teda ze po tychto argumentoch by trat na spitalskej nestacila, ale to alternativne spojenie cez dostojevskeho by tiez nebol zly napad (niekto to tu spominal) otazne je kade?
oprava #71354 SDX: 2) Ak myslis...
Reply on: jandro #71352:
1) Bolo tam to "v podstate".. nemyslel som tym ze je to metro.. nas tunel je tak na rozhrani metro/elektricka.. ale ako spravne povedal eripmav, je blbost rozlisovat metro a elektricku..

2) Ak myslim variantu Dostojevskeho rad - Karadzicova, tak ta by bola napojena na Safko (usek Safko - Nam. L.Stura by sa zdvojkolajnil), cize spojenie by bolo Nove Mesto (karadzicova) - Safko - nabrezie - KV - Dubravka..
Reply on: eripmav #71351:
OK, ale nebola by ta vystavba tunelov porovnatelne draha t.j. nerealna ako bola a je vystavba metra.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.