Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
vyzera to byt mily clovek...myslim, ze si na neho aj spominam z elektricky...prajem panovi vrskovi vsetko najlepsie v pravdepodobne novej etape jeho zivota ?
Reply on: Nal Sehel #71176:
ale toto sa stalo aj mojmu kolegovi dnes, a najviac ma prekvapilo,že s tým jazdil 3 dni,že akože"jaká je tá páka voláka moc volná"a tam,prosím ťa,loker jak mater,páka v pr...!ale zvárači,to je kapitola minimálne na celý boží deň 🙂
Reply on: bubboo #71175:
Ja ešte pár Veteránov poznám ale žiaľ, ten čas kedy sa práca vodiča dala robiť 45 rokov je ta - tam. Dnes odchádzajú dobrí chlapi do šoférskeho neba po 50siatke a v tom lepšom prípade do invalidity. To bude asi tou ľahkou prácou počas celého života????? ?
Reply on: bubboo #71174:
Tak toto sa mi stalo raz a to si dodnes pamätám v roku 1983 za jeden deň 2x - paka bola proste len prizváraná aj to na p..., veď poznáš prácu zámočníkov???
Jeden z najkrajších up-datov(ten najposlednejší)nepoznám síce toho pána,ale odtočiť 46 rokov v tejto sfére,klobúk dole.Dúfam,že to mal aj bez nehody.Takíto starí vlci už tuším ubúdajú,čím ďalej rýchlejšie . . .
Reply on: Nal Sehel #71135:
raz som tak sadol za volant,už si ho valím,ale furt sa mi nezdala nejako tá páka,taká bola rozheganá,rozlietaná,ale som nešpekuloval,dotiahol som na konečnú a len tak zo zvedavosti,chytil som tú páku tak masívnejšie a zlahka som ju potiahol hore.A naraz,milá kvaltka,v ruke mi zostala.Aj ma smiech prešiel,aby niekto zlomil 2cm ocelovú plnú tyč,tak to už je fakt virtuóz.Ale šak poznáme,nie?:-)
Reply on: Sommelier #71136:
Ik 435 by bolo faj keby sa GO. Sú to dobré busy a podla môjho osobného názoru to naj čo DPB kedy malo. Ja som dokonca presvečný, že sú to lepšie busy ako Solaris. Neviem síce ako ich v Maďarsku modernizovali ale istotne spĺňajú normy EU. DPB už roky robí tú istú chybu / možno to je aj zámer určitej skupiny ľudí /obnovuje vozový park, vždy inou značkou busov, čo prináša zväčšenú náročnosť na údržbu, ale to je na dlhšie pokecávanie.
Reply on: S499.1023 #71145:
Bambinko keby si nebol zahladený len do svojho majestátu, a čítal aj iné príspevky, tak by si si všimol, že som viacerým odpísal - že som si pomýlil označenie . Samo sa jedna IK 280 + 283 .GOODBAY:
Reply on: Ámos #71137:
viem zmýlil som si označenie . jedná sa o IK 280 + 283
Reply on: Sommelier #71169:
vsak jasne, ze to je lepsie ako nic a preto sa to aj tak robi 🙂

vsak tento tyzen otvorili asi 18 km rychlostnych ciest v polovicnom profile, lebo aj to je obrovske zlepseni.

pod tatrami sa stava asi 12 km usek tiez len v polprofile a pritom je to original dialnica 🙂

inak ta zarnovica je zhodou okolnosti zly priklad, (aj ked teraz je uz 2+2), lebo to hrozne spackali, dodatocna dostavba sa v principe predrazila, navyse ja tam aj po dobudovani na 2+2 Vmax 110 kmh, lebo su tam zle polomery zakrut etc
Reply on: aquila #71167:
polrofil dokáže byť veľmi dobrým riešením - Žarnovica (iná vec je, že druhú polovicu stavali večnosť).
Osobne by som obchvatoval mnohé tie zúbožené obce polprofilom... namiesto čakania na spásonosné 4.

Brať s rezervou - laický pohľad 🙂
http://www.plus1den.sk/2006/12/08/slovensko/autobusovu-stanicu-nespoznate.html
Preboha preco 45 poschodovu budovu...
Dufam ze cih presvedcia na 35 a menej poschodovu...

http://dennik.pravda.sk/sk_dennik.asp?r=Cbratislavao&c=bratislavao_1_5
a zevraj cesty 1 triedy co patria magistratu prejdu do ruk BSK
Bajan sa snazi drzat zubami nechtami
Reply on: ivanbuto #71159:
problem je, ze slovensko a aj tie dalsie krajiny maju tak mizernu siet vysieho radu, ze je logicke, ze sa na to budu sustredovat peniaze.

inak na dialnice ma ist vratane spolufinancovania z EU len 40 miliard a asi 30 miliard ide na rychlostne komunikacie. co je docela nizke cislo. nariklad v roku 2006 islo zo vsetkych zdrojov (SR, NDS, EU + uvery) asi 24 miliard korun.

slovensko je dokonca na tom tak zle, ze kopu usekov, kde by bolo treba dialnice sa riesia v podstate len ako cesty prvej triedy (polprofil), ale aj to pomoze.

a bez dialnic aleo aspon dobrych ciest ti vela investorov nedojde 🙂
Reply on: Ámos #71163:
alebo spojit 68 a 94. Urobit okruhovu linku ?
Reply on: Mike #71161:
kristepane ostry obluk... A to uz sa im volantom krutit nechce... Ja nehovorim ze je to tam slast, ale kratit linky, lebo si to ziadaju vodici, to co uz v tej petrzalke je... To tam poslanec Madej robi odborara alebo co!!!
Reply on: Ámos #71163:
Viem ze 68 je na zaciatku trasy len som chcel vediet ci inde chodi plna, alebo ako to je..

Ano aj Bratislava cerpala. Ale na co? Na to aby pekne namalovala vozidla a namontovala im transparenty ktore nezobrazuju nasledujucu zastavku? No tak to dakujem
Reply on: SDX #71157:
Nemozes porovnavat 63, ktora je v polovici svojej trasy a 68, ktora ide prakticky z konecnej... 68 jazdi dost plna...

Na vsetko sa nejaky fond najde, len treba hladat... Existuju aj fondy, ktore moze cerpat aj BA - ved aj cerpala - projekt vozidiel Little Big City.
A potom je to otazka narodneho ramca, co chce vlada financovat. Jo, jednoducho v CR sa k svojmu hl. mestu spravaju inak ako v SR.

Aj ked mame za tento stvrtrok vyssi rast HDP, neznamena to, ze celkovo ekonomika SR je vykonnejsia ako CR. Takisto to nemozes ratat len cez HDP v absolutnych cislach. Treba ist cez paritu kupnej sily...
Reply on: Mike #71161:
A co tak Zahradnicka, odtial smerom na Trnavske, ale zatocit smer Trnavka, potom k Zimnemu Stadionu a spat na Zahradnicku?
Reply on: SDX #71157:
L68 cez most Apollo vzduch rozhodne nevozí. Do Petržalky/resp z Petržalky je ten interval potrebný. Ideálne plná chodí po a zo Záhradníckej. Keď predtým chodila na Bajkaslkú , tak tam v nej boli 5 - 8 ľudia. Stále nič moc.
Uvažuje sa o jej skrátení, ale z dôvôdov sťažností od vodičov IV. DPA (Voz. Petržalka) na ostrý oblúk pri otáčaní na Rač. Mýte.
Ak skrátiť, tak po Záhradnícku. Ibaže tam obratisko chýba, možnosť otáčania okolo parčíku, ako kedysi dávno L55, už nie je. A navyše by sa tým prišlo o prestup na hrane na električky smer Ružinov. Hypoteticky by to šlo na Jelačičovu, ale mnohým ľuďom tým bude chýbať prestup na linky po Trnavskej (39, 61, 63, 74, 204) Tá trasa je dnes ideálna k prestupnému uzlu na Trnavskom Mýte.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.