a v com som prehanal ? ja som len narazal na jeden jediny aspekt a to prepojenie letiska s centrom
to ze praha je na tom X krat lepsie snad ani nemusim hovorit a to samozrejme aj co sa zeleznicnej infrastruktury tyka. vsak projekt nove spojeni, nove nadrazia etc su tiez kusok o inom
co sa tyka trate medzi bratislavou a viednou, tak ta sa rekonstruovat bude, ide len o to, ze prapovodny plan bolo zdvojkolajenie aj useku smeorm na kittsee, ale to zrejme padne, lebo oebb nastojci na rekonstrukcii, zdvojkolajeni a zaleketrifikovani trate na marchergg a to kvoli nakladnej doprave.
ide o to, ze celkovo mali na oblast "twincity" rakusani vyhradene asi 2 miliardy euro, ale potom to skresali na asi 1mld euro, takze je logicke, ze nie vsetko bude hned
Zase neprehanaj lebo som cital na zelpage ze trat medzi bratislavou a viednou sa nebude tak skoro rekonstruovat ako sa hovorilo ze sa to odlozi, stale este nemame metro ze, a nemame ani taku siet elektriciek ako je v prahe
schopnejsi ludia sa snazia a hlavne vedia zohnat peniaze. neschopny tuneluju v malom
pre potesenie zastancov "uspechov" mesta a DPB davam do pozornosti (zase raz:)) projekt filialka a co odislo do bruselu v ramci operacneho programu doprava na roky 2007 az 2013
--
1. Bratislava, železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg
dĺžka: 2,4 km
náklady: 2 368 2 013 tisic EUR
2. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Železničné napojenie letiska M.R.Štefánika vratane: Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie
dĺžka: 7,55 km
náklady: 51 626 43 882 tisic EUR
3. Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť. Bratislava filiálka - prepojenie koridorov
dĺžka: 10,00 km
náklady: 355 263 301 974 tisic EUR
Bratislava,železničné prepojenie koridorov EÚ s priamym napojením letiska na žel.sieť
náklady spolu (1 až 3) : 409 258 347 tisic EUR
--
tunak este nejake obrazky, ako by to mohlo vyzerat
a myslis ze su vo vedeni schopny ludia ako to ze pred 10 rokmi sa pravidelne doplnovali stavy klbovych vozidiel a v inych mestach to tiez ide, aj v zahranici.
Ahojte chalani, po dlhych mesiacoch som sa presvedcil a zaregistroval som sa.
16.11. sem Amos prekopiroval tlacovu spravu CD o zaciatku premavky SC Slovenskej stely. Ten clanok je dobra propaganda. Vraj rozdiel medzi cestovnou dobou Pendolina a najrychlejsieho busu je minimalne 30 min v prospech pendolina. Nejak zabudli na autobus, ktory vyraza rano 8:00 z Blavy a v Prahe je 12:00 podla grafikonu. Otazkou je prejazdnost D1. Uz sa mi ale stalo, ze do Prahy dorazil 11:40 min, ale to bolo fakt stastie.
Re #71068 SDX: To by mali soferi radost na Trnavke s 15 m trolejbusami.
K linke 133: Ak majú mať DD priame spojenie s mestom, nemusí to byť nevyhnutne linka paralelná s električkami, ale napríklad predĺžená 204 cez Mlynskú dolinu s intervalom 7/12/15 (obsluhovaná povedzme 14TrM).
Ik435 nespĺňajú normy EÚ, zatiaľ čo Karosa B732 a 741 áno? A v Budapešti majú iné Ikarusy 435, že ich môžu generálkovať? Každé vozidlo musí spĺňať normy, ktoré platili v čase jeho vzniku (a aj z toho jsú možné výnimky, viď dlhočiznýá rad výnimiek na typovom štítku B732), nie tie, ktoré začali platiť potom.
17:08 - dosla hukajuca sanitka na zastavku racianske myto, kde uz stala nehodovka DPB a 69/3 - 4829...za 10 sekund nalozili cloveka do sanitky na lozko a zacali rychle vysetrenie, bus bol prazdny mal otvorene vodicove dvere a stal pred zastavkou (zastavka liniek 21, 210, 68) Nevi niekto viac??? ci sa jednalo o vodica, alebo cestujuceho??? bolo to dost vazne podla mna, ked sanitka trubila hukala... viac som uz nevidel...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
aquila