Reply on: dandy #70506:
je pravda to, že sa do niektorých plyňákov primontovávajú ďalšie fľaše, tak aby bol všade maximálny počet - teda 15. Ale ani s nimi sa nedajú odjazdiť niektoré služby bez tankovania počas dňa (teda dokáže to iba pár jednotlivcov ? ) Ide napr. o najdlhšie služby L21 (cez po-pi /1 /2 a tušim /6) a možno aj niektoré iné linky. No a niektoré iné kĺbové plyňáky mali doteraz iba 12 fliaš (bômb ?) s ktorými sa pohodlne dá odjazdiť akurát tak delená služba. Ale oni museli ísť od začiatku na celodenné, aby sa efekt prestavby na cng ukázal čo najskôr, teda aby sa dosiahol čo najväčší rozdiel spotreby cng a nafty počas dňa.
...a neformuloval by som to, že "Mesto sa konečne zobudilo", lebo to je čisto vec DPB, ich neschponosti, a netransparentného vzťahu s SPP. Sám p. Kolada na diskusii povedal, že často počúva sťažnosti na plyňáky, že sa s tými sťažnosťami stotožňuje, a že on je už rovnako proti cng vrakom ako vodiči, a väčšina šotoušov. ☺
a ešte jednú poznámku... údajne sa odlíšia linky vhodné a nevhodné na cng busy, práve kvoli tankovaniu počas služby a od 1. 11. už je zavretá plnička na Prístavnej - počas celého dňa sa musí chodiť iba na Jurák. Takže cng vraky by mali ísť iba na lniky, resp. poradia kde to vyjazdia bez nutnosti tankovania počas služby, čím sa odstránia zbytočné výpadky spojov a jalové km. ? ?
Ámos