Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Ešte by somvás chcel upozorniť na jednu vec.Od roku 2004 sa budú mestá podielat na daniach so štátom. To znamená, že mestá nebudú dotované ale dostanú toľko koľko vyprodukujú. Akiste všetci viete, že Ba vytvára veľkú časť daní a dostáva minimum.Ale to sa zmení. Už nebudeme robiť na hladové doliny, ale sami pre seba. To znamená VIAC, OVELA VIAC prachov pre Ba, čiže aj pre DPB. Možno bude aj METRO :-))
dpb web page :-)

dpb web page :-)

J> mailto: zad@dpb.sk 🙂
dpb web page :-): živičnými vrstvami myslíš Asfalt alebo niečo podobné. Prosím upresnito nepoznám ten výraz.
dpb web page :-)

dpb web page :-)

Oprava trate bude vykonávaná v dĺžke 500 m dvojkoľajne. Hlavný rozsah prác pozostáva z vybúrania koľajového krytu, demontáže a odstránenia koľajových polí na drevených podvaloch a odstránenia štrkového lôžka a podložia do hĺbky 85 cm. Následne začne budovanie nového štrkového lôžka, pokladanie prefabrikovaných panelov typu VUIS, montáž novej koľaje v dĺžke 500 m dvojkoľajne a zriadenie koľajového krytu zo živičných vrstiev hrúbky 20 cm.
Kockac, d3k0: Tiež si myslím, že smyklavosť je druhoradá. Takéto betónové dlaždičky sú na viacerých zastávkach (Tesco, ŽST Petržálka, Hlavná stanica,...) Je počuť (za mokra) šmýkanie kolies, ale každý vodič zastaví akurát. Nevite náhodou, čo to stojí.

A ešte jedna otázka, neviete či sa na nábreží použije medzi kolajami asfalt alebo zámková dlažba?

Hroch: Ten projekt, nie je až taký zlý. Hotal vyzerá celkom dobre, len tie budovy za štadiónom by som zmenšil.Max 5 poschodí. To už stromy zakryjú.
d3k0: A nerobia sa tie dlazdicky kvoli tomu, aby sa nevytvarali kolaje? Smyklavost je az druhorada. 😉
no pekne, je to take dlhe, az sa tam ta adresa nezmestila. tato ju funguje urcite 🙂
tr3mp "#6862": no uz mi je to jasne! to, ze som sa k tomu nevedel preklikat bolo sposobene tym, ze zaciatkom tyzdna tam este ten projekt uverejneny nebol... 🙂

takze este raz upozornujem vsetkych lokalpatriotov na adresu v zahlavi tohto prispevku - prerokovanie projektu rozvoja oblasti od stareho mosta po krizovatku einsteinova-stara viedenska. je to dost zaujimave a relativne odvazne... 🙂
romanca: No to by aj mna velmi zaujimalo, pretoze som si akurat predvcerom na Sancovej otestoval na vlastnej kozi smyklavost klasickeho asfaltu a toho noveho cerveneho zazraku. A mozte hadat, co bolo smyklavejsie - zastavka. Nemalo by to byt prave naopak? 🙂
romanca> sorry nie romanka ale romanca
---
pozn. Andy 7111 na 7 ;-D
romanka> dvoma slovami - dlhsiu trvacnost (nerobia sa kolajnice)
---
VYKOLAJENIE elektricky dakde v Raci (asi od 13:15/13:25, neviem), chodila nahradna doprava zabezpecovana Jurakom, no autobusy presli asi len jedno kolo (nakolajenie bolo dost rychle).
ND bola zabezpecena 2828 a 2???, mozno este nejakymi. Zaujimave bolo, ze 2828 uz ani nebrala cestujucich lebo elektricky uz zacali medzicasom chodit (odhad pustenia dopravy je ca. 14:46).
Prva elina (5) v smere na Racu bola 7917+7918 (so zacvikarom); prva elina v smere do mesta (11) bola 7060.
Dalsia perlicka je, ze elektricky boli presmerovane na vyhybke Vazovova (zrejme) na smer Ruzinov (pozn. Andy - zvykne byt na Nove mesto, takze mozno tam... 🙂 (nie som si isty, najprv som si myslel, ze urobia kolecko okolo mesta alebo tak nejak)). Posledna elektricka z toho smeru bola 7951+52 na linke 5 (cestujuci len vyvalovali oci). Tot asi fsjo.
zaujimalo by ma, co uzitocne prinasa zmena povrchu zastavky na taky cerveny, ako terazky robia napriklad na zochovej. neviete mi niekto povedat?
dlha 201 je vypravovana od 1.4.2002, bol predlzeny spickovy interval medzi spojmi liniek 201 a 202 z 8 na 10 minut (inac povedane boli zrusene spicky) = mensia vyprava vozidiel a dlhe vozidla sa predtym objavovali bezne na linkach 207, 208 a dokonca som pocul ze aj na linke 203 :-))
si: aha, no, moze byt. "dlhu" dvestojednotku som videl prvykrat asi pred tyzdnom, predtym jazdili furt kratke. nechapal som, kde vzal dpb dalsie vozidla na to, aby pokryl celu linku. takze ked som dnes zbadal prvykrat kratku 212, povedal som si, ze asi doslo k presunu kvoli nejakej aktualizacii vytazenia linky atd.
mickey: v sucasnosti su 15TRky (dlhe trolejbusy) vypravovane na linky 201, 202 a 212. Ak vsak neaky z roznych dovodov vypadne alebo je pokazeny, tak sa moze stat ze je na niektoru z tychto liniek vypravene kratke vozidlo (14Tr), resp. aj zalozak moze byt kratke vozidlo...
pocujte, mate niekto info o tom, ze na linke 201 zacali jazdit dlhe trolejbusy, kym na linke 212 zasa kratke? tak sa mi to vidi z toho, co pozorujem.
si: dakujem, teraz to uz chapem... 🙂
si: Mala chybicka v #6870: 7 odbocuje doprava na Obchodnu a nie dolava. A podobne, tunel je z SNP vlavo 😉
hroch: je to kvoli vyhybke hore na namesti SNP, treba ju prehadzovat rucne a aby to nemuseli vodici robit (pretoze 7 odbocuje dolava na obchodnu a ten zvysok teraz doprava do tunela) a pripadne sa neaky expert aj nezgulal dolu namestim kym by prehadzoval vyhybku, tak bolo rozhodnute ze docasne sa presmeruje linka 7 a vyhybka bude napevno prepnuta smerom do tunela...
hm... nechcem byt vrtak, ale vrta mi hlavou, preco pocas vyluky nabrezia chodi po obchadzkovej trase aj elektricka cislo 7, ktora s nabrezim nema nic spolocne. pomocou obchadzky cez obchodnu - nam. snp - spitalsku - americke namestie sa dokonale zduplikovala cast trasy linky 6 a juzne casti centra mesta (napriklad aj safarikovo namestie, kde sa nachadza okrem ineho aj univerzita plna cezpolnych studentov) sa relativne perfektne podarilo odrezat od priameho spojenia s hlavnou stanicou (a nebavme sa tu o 82, to je predsa pre studenta, ktory sa s baglom potrebuje dostat na stanicu co najrychlejsie nezmyselna vyhliadkova jazda...). dokaze mi tuto zahadu niekto vysvetlit? 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.