Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
si: aha, no, moze byt. "dlhu" dvestojednotku som videl prvykrat asi pred tyzdnom, predtym jazdili furt kratke. nechapal som, kde vzal dpb dalsie vozidla na to, aby pokryl celu linku. takze ked som dnes zbadal prvykrat kratku 212, povedal som si, ze asi doslo k presunu kvoli nejakej aktualizacii vytazenia linky atd.
mickey: v sucasnosti su 15TRky (dlhe trolejbusy) vypravovane na linky 201, 202 a 212. Ak vsak neaky z roznych dovodov vypadne alebo je pokazeny, tak sa moze stat ze je na niektoru z tychto liniek vypravene kratke vozidlo (14Tr), resp. aj zalozak moze byt kratke vozidlo...
pocujte, mate niekto info o tom, ze na linke 201 zacali jazdit dlhe trolejbusy, kym na linke 212 zasa kratke? tak sa mi to vidi z toho, co pozorujem.
si: dakujem, teraz to uz chapem... 🙂
si: Mala chybicka v #6870: 7 odbocuje doprava na Obchodnu a nie dolava. A podobne, tunel je z SNP vlavo 😉
hroch: je to kvoli vyhybke hore na namesti SNP, treba ju prehadzovat rucne a aby to nemuseli vodici robit (pretoze 7 odbocuje dolava na obchodnu a ten zvysok teraz doprava do tunela) a pripadne sa neaky expert aj nezgulal dolu namestim kym by prehadzoval vyhybku, tak bolo rozhodnute ze docasne sa presmeruje linka 7 a vyhybka bude napevno prepnuta smerom do tunela...
hm... nechcem byt vrtak, ale vrta mi hlavou, preco pocas vyluky nabrezia chodi po obchadzkovej trase aj elektricka cislo 7, ktora s nabrezim nema nic spolocne. pomocou obchadzky cez obchodnu - nam. snp - spitalsku - americke namestie sa dokonale zduplikovala cast trasy linky 6 a juzne casti centra mesta (napriklad aj safarikovo namestie, kde sa nachadza okrem ineho aj univerzita plna cezpolnych studentov) sa relativne perfektne podarilo odrezat od priameho spojenia s hlavnou stanicou (a nebavme sa tu o 82, to je predsa pre studenta, ktory sa s baglom potrebuje dostat na stanicu co najrychlejsie nezmyselna vyhliadkova jazda...). dokaze mi tuto zahadu niekto vysvetlit? 🙂
Suhlasim s tym, ze zacvikari jazdia v spicke, lebo inak by sa poriadne jazdit ani nenaucili. A ak nahodou meskaju 5 minut a viac, tak zaskoci za nich instruktor a meskanie dobehnbe (aspon ciastocne). Ale dost dobrym pozorovacim znakom zacvikarov je mnozstvo klepucivh kacic (ploche kola). Dnes som pocul nejednu, dokonca aj 7053, ale nevsimol som si ci v nej jazdil zacvikar, lebo aj bezny KRABUST je toho schopny. 🙂
--
Presne tak, keby sa takto flakalo v Mochovciach, ako by to asi dopadlo?
--
Pick>
ja pisem desiatky rokov slovensky, ale dodnes som sa nenaucil spravne pisat na klavesnici a moj prstoklad je opravdu hroza. Vela chyb su preklepy, ked si to citam, tak niekedy sam pozeram ze co som to popisal. Ale druha vec je, ze keby ma za to co pisem aj platili, tak by som si daval podstatne vacsi pozor, ale takto je to iba take bla-bla medzi nami 🙂. Takze tolko.
--
Opat budu premavat smradlave neatraktivne fekalbusy do dajakeho este fekalnejsieho Shoppng parku. Keby radsej behali elektricky, ale to je samozrejme nerealne. Elektricka ma podstatne vyssiu atraktivitu pre cestujuceho, iba autickari hadzu vsetky trakcie do jedneho vreca s nazvom MHD. To je chyba.
QUAKEMAN: Neviem, ci vies, ale Krasnany maju lepsiu udrzbu elektriciek ako Jurak... Okrem toho, keby mal Jurak tolko typov ako Krasnany, nevedeli by s tym pohnut...

Mam nejake predbezne info o doprave do noveho Avion Shopping Parku: Prepravca budu zrejme Zajazdy Bratislava (k dnesnemu dnu vsak este nemaju pripravene busy), zastavky pravdepodobne budu (Nova) IKEA, Hypernova, Tomasikova (Stara IKEA), Bajkalska, Trnavske myto. Ked budem vediet viac, tak napisem...
to Andy

diki Andy uz nepotrebujem , ale i tak diki!!!
Turbo, veď ty už tiež nejakú tú desiatku rokov pišeš po slovensky a napriek tomu to odflákneš tým, že robíš v texte hrubky. Chcelo by to asi krátky opakovací kurz slovenskej gramatiky.
Suhlasim s nazorom "chyba-po***, chyba,chyba-PO***, chyba,chyba,chyba-vyhazov". Ale ked nieco neutiahnes preto, ze nemas skrutku tak potom sa bavime o inom probleme. Samozrejme, vela chyb je v samotnych pracovnikoch (to sa tyka hlavne trabustov - ti maju snad vsetkeho dost, ale su to najvacsie hovada). Podla mojho sukromneho nazoru (pre neznalych ma tento vyraz skratku IMHO) by bolo najlepsie zaviest brutalne sankcie a po par mesiacoch, ked bude partia o polovicu mensia, zacat odmenovat a nie strhavat. Vzhladom na to, ze by sa produktivita prace omnoho zvysila, vyrazeni pracovnici by mi velmo nechybali 😉
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

No ja si myslim, ze DPB trpi tym, ze aj ked je to akciovka, tak je tam stale vela zo socialistickeho pristupu k vsetkemu.

To by sa malo zmenit. Ale to viete asi vsetci 😃. No a tiez si myslim, ze je tam prezamestananost (mozno okrem vodicov). Mali by najvacsich lenochov a neschopakov vyhodit (na vsetkych postoch) a tak by ostalo viac peniaze pre tych pracovitych.

Ale my tu toto nevyriesime - ved predsa existuje vela sposobov ako motivovat ludi k praci - existuju viacere teorie (aj mnozstvo praxe :D)- jedine treba dobry manazment (a odvahu ho nasadit), ktory sa bude snazit presadit (a nakoniec aj presadit - nielen snazit) toto v praxi. Inak sa nic nezmeni.
Hroch: #6853 K projektu som sa preklikal celkom jednoducho - na hlavnej stranke je vpravo hore odkaz na Verejné prerokovanie UŠ Pravobrežné centrum Bratislavy. Kliknes a je to :-)))
Ad: Udrzba: v podstate tu bolo povedane vela. Suhlasim s nazorom, ze ludi co si nerobia poriadne svoju robotu, treba vyhodit. Viete si predstavit, ze vas prijimaju do prace s tym, ze tam nebudete nic robit, len tak sa flakat? A ked nieco urobite tak dostanete odmenu? To by som bral aj ja. Plat by mi isiel, a ked by som si chcel privylepsit tak nieco spravim a dostanem odmenu. Treba konecne zaviest system, ze kazdy je zodpovedny za svoju robotu, nie cele kolektivy ale osobna zodpovednost! Skusme si predstavit, ze by niekto odflakol svoju pracu napriklad v Mochovciach. Ale v DPMB sa to da. A o to prave ide, ved ked nico nedotiahnem, nenamazem, neumyjem, tak to nikoho nezabije a tak to budem flakat. Bohuzial, to je postoj vacsiny nasich ludi. Neviem kto vymyslel pomenovaie, ze Slovaci su pracovity narod.
frankie: Aj ja mam fotku 1009, ale je zozadu a dost blbo kontrastna.. Chces ju?
Zacvikari - jazdit v spicke musia. Prave koli tomu, aby sa naucili zvladat ten najsilnejsi napor, aby vedeli behat v silnej doprave s minimalnym meskanim. Nie je to sranda - verte mi. Takze zacvikari v spicke jazdit ROZHODNE musia.
No a k tej poznamke, ze teraz sa nejak vyrojili zacvikari - 🙂 - ano, nedavno sa skoncil kurz. Raz za 1/4 rok vzdy konci kurz a vyroja sa na nejaky cas zacvikari. 😉
K udrzbe:
Ked niekto robi povedzme zamocnika v podniku uz desiatky rokov tak si o nom asi mysim, ze je majster vo svojom obore. Ale ked vidim to co tu je tak sa divim, ze sa ten "majster" neprepadne od hanby pod zem. Ja keby som urobil taku odflaknutu robotu ako podaktori pracovnici, tak by som sa poriadne hanbil. Ako si moze ten clovek dovolit pracu tak odflaknut, ked dobre vie ze sa to da spravit aj poriadne a castokrat to nieje ani take tazke. Voci takym ludom traba tvrde sankcie a nie povedat im, ze ked to spravia lepsie, tak dostanu premie (uz vidim ako by to robili! - nijak). Ved premie dostavaju aj tak!, a tie by som za flakanie strhaval, presne tak, ako sa strhavaju premie vodicom, ktori nevedia jazdit, a ak robia chyby dalej, tak ich vyhodia (ze, Marecek 🙂 ). Iba dielensky su na tom inak. Samozrejme nie vsetci su flakaci a mnoho veci ako napriklad oprava historickych vozov sa nerobi prioritne, robi sa to iba ked je na to cas a toho je malo. Robia to ale naozajstny majstri s nasadenim a elanom. Ked som naposledy videl ako sa robi nasa T2 (trva to sice velmi dlho, ale mozem naozaj potvrdit, ze na tom makaju a ked raz T2 bude hotova, tak bude najlepspu historickou T2 vobec, plne porovnatelnou s prazskou 6002!), tak tym ludom by som osobne dal aj nejake premie navyse, ale odkial vezmem peniaze? Radsej vyhodim tych neschopnych trotlov okolo a zefektivnim tak pracu. A prijmem novych zamestnancov a vyucim ich. Podmienkou je aby mali k tomu vztah, aby to nerobili iba pre to, ze dostanu vyplatu, ale aj preto ze chcu robit poriadne a zalezi im na tom, co robia. Dalej je tu fakt vseobecneho postoja: Idem do Dporavneho podniku, tam je aj tak bordel, tam sa pekne zasijem - ludi s takym postojom vyhodit okamzite a nebrat! Treba brat ludi ktori maju postoj typu: Idem do podniku lebo mi na nom zalezi a chcem aby to vypadalo lepsie. Aj ked z hovna sa bic upliest neda, budem sa snazit. A potom je tu pohlad kriticky: na otazku kde robis povies: v DPB. A potom je reakcia ze ci tu nahodou nesibe (u vacsiny ludi - bohuzial). Ludia na MHD nadavu tolko, ze ak podla nich niekto robiu v podniku, tak je to blbec, lebo to vidia ako "zlu pracu". Kedysi ti, ktori boli v Beuse boli vazeni ludia ale dnes su to "*****i, blbci, hovada" a podbne (citaty nespokojnych cestujucich zachytenych vo vozovh, na zastavkach a inde). A ked vladne taky postoj tak potom co asi robia ti ludia: Kezdy na nich nadava tak ***u na pracu! Ale to nieje riesenie, riesenie je ukazat ze robit vedia, ze vozidlo sa da spravit tak, ze nepojde na poruchu o dva tyzdne, ze kolajnica nepraske nasledkom nekvalitneho zvaru, ze pantograf neodskoci nasledkom zleho vedenia alebo zle nastaveneho pritlaku. A vela veci posobi (najma trat) aj priamo na cestujuceho a ked to v obluku s nim kmaca na strany tam co by asi povedal tratovakom? Asi by ich niekde poslal. A cistota vo vozoch? Drnciace sedadla a oblozenie? Trapi to snad niekoho? Ale malo by, ved na to su ludia ktory to maju dotiahnut.
Ak sa toto zmeni, tak potom som ochotny pracovnikov motivovat aj inak, napriklad roznymi odmenami a podobne. Motivacia nemusi byt vzdy vo forme financii, ale napriklad aj rekreacnymi a kulturnymi podujatiami, ktore by sa dali organizovat. A tak dalej. Niekto tu spomenul ze v Krasnanoch to tiez nie je ukazkovo - samozrejme ze nie, ale pri porovnani s Jurakom to ukazkovo je. Krasnany mozu tiez vela veci zlepsit, ale tie uz viac-menej zavisia na peniazoch a nie na ludoch, kdezto na Juraku sa da zmenit vela veci iba tym, ze vymenis ludi.

ospravedlnujem sa za pouzitie niektorych vyzarov v tomto prispevku.
J - No, chodit do BA pubov, moc rad, ale tomu by nepomohol spolocny listok, tu ide o to, ze SAD nezabezpecuje nocnu primestsku dopravu. Posledne BUSy chodia okolo 23. Ak nestihnes, si v p***. Ak mas moznos ist vlakom, je to zhruba rovnake. A rano, ide prvy vlak okolo patej, tiez aj prvy BUS tak nejak...Teda, mam svoje skusenosti...a to nehovorim o vecernej MHDcke...
Zavedenie premií je dobrá vec, ale postih - ako na to? Navrhoval by som strhnutie premií celému pracovnému kolektívu. Oni si snim už vybavia ako bude robiť. Nebudú predsa kvoli lenivcovi prichádzať o prachy. Tak to robia napr. v Japonsku a majú vysoké pracovné nasadenie. Takisto aby zbytočne neničili a nestrácali pracovný odev, boty a rukavice, dávajú príspevok a zamestnanci si ich kupujú sami. Kto si veci ušetrí dostane prachy preseba.

Ten spoločný lístok no neviem či to je dobrý nápad. Ale nds až do Senca tak to je dobra vec. Na zástavke Draždiak nastúpim a veziem sa až na Slnečné jazerá. Takisto aj ľudia z Pezinka Senca Trnavy by mohli chodiť utrácať do Ba pubov, čo je výhodné.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.