Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #68286:
neviem ako by zastavil rušňovodič nákladného vlaku, ktoré tu niekoľkokrát denne posunujú v smere na Filiálku, keď pred sebou tlači niekoľko nákladných vozňov, opačným smerom, teda aby ich ťahal sa to nedá, pretože zhlavie na opačnej strane je "seknuté" hneď za výhybkami, takže vykonávať nejaký posun tam nejde... jednoducho by z rušňa na taký "električkový semafor" ani nedovidel... keby tu aj bol nejaký "semafor" aj tak si myslím, žeby vlaky mali prioritu, takže by sa automaticky spustili rampy a je v podstate jedno, či v takom prípade svieti na semafore na Račianskej zelená alebo bliká žltá, pretože je to hlavná ulica, takže v priamom smere môžu autá tak či tak ísť, obdobne je to aj na druhej strane od Jarošovej, z toho vyplýva, že nejaký spoločný riadiaci systém pre cestu aj železničnú trať by bol aj tak zbytočný...
Reply on: Ike #68292:
Hej, to je ono. Presne take zabery sme si na Gibraltari spravili aj my. Este bola sranda, ze hore na skale mali britski vojaci dela nasmerovane na Spanielsko (nielen historicke, ale aj moderne). A sme sa spytali, preco to, ved obe krajiny su uz spolocne v NATO. A vojak nam odpovedal, ze clovek nikdy nevie, kedy sa Spanieli budu chciet zmocnit Gibraltaru... ?
Ale inak Gibraltar je krasny - a je to jedine miesto v Europe, kde ziju volne opice ! Asi ako u nas macky.
No ale nevedel som, ze aj inde maju taketo letecke "priecestia". Teraz uz vdaka Fyodorovi a Tebe viem.
Reply on: Nick #68299:
...ja len tak na okraj - myslim, ze najvacsia zeleznicna stanica na Slovensku je v Ciernej nad Tisou.
Reply on: tr3mp #68285:
to asi ťažko ? Východné je najväčšia zriaďovacia stanica na Slovensku, sú tu zaústené všetky trate bratislavského železničného uzla takže sa sem dá dostať zo 110, 111, 120, 130, 131 a 132... a aj od Filiálky... ? ale žsr chce budovať novú železničnú stanicu v priestore Filiálky, ale v podzemí, videl niekto aspoň nejakú štúdiu?
Reply on: jandro #68293:
tak potom je asi namieste úvaha o predllžení ttrate a dať dam jednu zastávku navyše, či nie? ?
Lanovka mala viesť od hradu do Incheby, teda ak sa dobre pamatám na slová ex-župana.
Tie noviny ako clona proti slnku a číslo linky za predným sklom na akomsi zdrape papiera sú bohovské ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=18198&idt=u&idg=1865&gi=0&gn=20&gs=c&gsd=
Reply on: Fyodor xXx #68288:
Pokiaľ mi je známe, tak tá lanovka nemala viesť z Petržalky, ale priamo z Podhradia... ?
Reply on: Ike #68292:
To letecke priecestie nema chybu.
?
Reply on: Fyodor xXx #68287:
Vobec si nemyslim, ze zeleznicna trat v useku, kde 155-ka jazdi je maximalne vyuzivana. O ostatnych usekoch neviem.
Reply on: AAA #68275:
To by si odo mňa veľa chcel, ale predpokladám, že to bude tak ako hovoríš. ?
Reply on: Nick #68284:
presne tak som to myslel ?
Reply on: Nick #68282:
Potvrdzujem dlhovekost tohto planu. Dokonca pred x rokmi bol urceny na trat Ba-Vychod az Ba-Filialka novy vlak. Jeho spusteniu vraj zabranil nejaky vysokopostaveny zamestnanec zeleznic z Kosic. Bolo to v obdobi tesne pred strajkom zelezniciarov v roku x, predtym ako boli zrusene niektore tzv. lokalky.
Lanovka z BA-hradu do Petržky? nebude!!!
to bol alebo je sen Luba romana, ale je to nezmysel, ktorý sa nevyplatí... ?
no to je dobrá správa, tak budeme cestovať vlakom po celej BA a možno to bude rýchlejšie ako MHD, hehe ?
Ako teoreticky to vychádza, len potom by sa musela na vybraných staniach obmedziť vlaková doprava ŽSR a to asi nepôjde.
Ale len tak pre srandu si predstavte:
" Rýchlik do podunajských biskupíc odchádza z 1-ej kolaje, ukončite nástup!" ?
Reply on: Fyodor xXx #68272:
uplne by stacil elektrickovy semafor pre motoraky ktory by bol nastaveny rovnako ako eliny pri zvaraku 🙂

inak s atrakciami... aj na Korfu je take letisko, ktore ide od jedneho brehu k druhemu a este krizuje hlavnu cestu... a klasicke zavory 😃
Reply on: Nick #68282:
Čiže inými slovami, Východné je ideálne miesto pre novú hlavnú stanicu ?

Re #68283 jandro: V štádiu, že je to zanesené v územnom pláne zóny Podhradie. Zrejme nič viac v súčasnosti.
Reply on: hefo #68281:
čo sa týka vlakov, tie majú väčšiu zábrzdnú vzdialenosť ako autá alebo električky (dokonca na Filiáku chodia/posunujú aj nákladné vlaky), t.z. že potrebujú dlhší úsek na zastavenie, keby sa mali zosynchronizovať železničné návestidlá a cestné semafory (a závory) museli byť mať vlaky asi prioritu... t.z. že keď by išiel vlak, semafory na ceste by sa nastali na zelenú smere Račianska od Rače do centra a podobne na strane od Jarošovej a závory by uzavreli prejazd medzi Račianskou a Jarošovou...
Reply on: Fyodor xXx #68279:
A co nedavny "plan" lanovky z Petrzalky na hrad nevie niekto nahodou v akom je to stadiu. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement