Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #67930:
To je jasné. Ale v okamihu, keď tam pridáš jazdný pruh na úkor stredového pásu, už v živote tam električku nedostaneš. Na Trnavskej je dosť miesta na rozšírenie o tretí pruh z vonkajšej strany, okrem toho to IMHO po otvorení diaľnice nie je potrebné.
Reply on: Ike #67838:

- elektronicke vyberanie myta sa uz pripravuje dokonca aj na slovensku (pre mesto bude asi idealne mikrovlnne - s branami na ceste a vysielacmi a kazdom vozidle) - v mestach ako Londym uz davno myto v centrach funguje - dokonca na principe vizualneho elektronickeho rozpoznania evidencneho cisla vozidla... V dialnicnej znamke je zahrnute akurat tak zlomok nakladov - vyber z dialnicnych znamok pokryva mozno 1% nakladov na udrzbu a stavbu dialnic!
- nechcem tvorit "NASCHVAL" kolony IAD, chcem len aby boli verejne priestranstva adekvatne spravodlivo vyuzivane - ked cestuje MHD 60% ludi, tak asi si zasluzi urcitu cast ulice.
- ze nikto bus pruh nebude dodrziavat je len slovenska specialita, a myslim, ze jedna kamera alebo jeden policajt by to razom zmenili na kazdom useku a este by vyzbierali peniaze, za ktore by sa mozno neskor dalo rozsirit cesty...
- BLOKOVANIE KRIZOVATIE je dalsia specialita SLovenska a Bratislavy - vsade inde vo svete plati a vodici to vedia - a ono to plati aj na slovensku - ze vodic nema vstupovat do krizovatky, ked nevidi ze moze plynulo prejst! - tiez pokutovat a dosledne dbat na dodrziavanie zakona a zapchy IAD nijak neobmedzia MHD v krizovatkach.
- New York je podla mna vzorom ako moze fungovat MHD - a teda ja neporovnavam, ja hovorim, ze by sme si mali brat priklad - v NY nestavaju ziadne megalomanske stavby pre IAD a su tam zapchy a neda sa tam parkovat - a nikto to neriesi! radsej daju do MHD. Takze nech nikto neriesi zapchy a necha ich tak - a radsej vyhradi bus pruhy aj trebars z dvojprudovej Sancovej nech je jeden bus pruh!
- MHD v Bratislave podla mna nie je na prd, moze byt aj lepsia, ale je na celkom dobrej urovni. A keby sa namiesto tunela Sitiny a mostu Apollo pre IAD dalo 10 miliard do MHD, tak tu mohlo jazdit 1000 novych autobusov, alebo kilometre novych elektrickovych trati aj s elektrickami... To ze MHD je na prd je prave dosledok politiky, ktoru kritizujem - jednostranne dotovanie IAD prostrednictvom stavieb pre IAD - most apollo, tunel sitiny, dialnica einsteinova, severna tangenta... vsetko stavby pre IAD - same nepriame dotovanie IAD na ukor MHD!
Reply on: S499.1023 #67895:
"Pokiaľ si myslíš, že to nie je tvoj blog,..."
Mňa by zaujímalo prečo si tak rýchlo vypol zobrazovanie majlíka, keď sa o tom začalo hovoriť... chaaa, chaaa..... ? ? ?
Reply on: Valec #67937:
To uz sme rezignovali, kedze to ani doteraz nikam neviedlo...
Reply on: KLF #67936:
No napríklad písaním článkov a možno si to nejaký novinári všimnú. Prípadne vyvíjať nejaký nátlak ako občianske združenie.
Reply on: Valec #67935:
To predlzenie je vo hviezdach. A ani neviem ako by sme tomu mohli "my" napomoct... My na to asi vplyv nemame. Ako na nic co sa v tomto meste deje.
Reply on: KLF #67930:
Pri súčasnom počte cestujúcich týmto smerom by som tam električku neťahal. Možno v budúcnosti ale teraz isto nie. Ak by tam jazdili súpravy 2xT, boli by využité asi tak ako na Vajnorskej za Zátiším. To radšej potiahnuť a trochu zahustiť trolejbusy z Trnávky.

Byť vami, starám sa o to, aby bol (aspoň) električkový pás na predĺžení Tomášikovej.
Reply on: Andy #67932:
Preco? Trasu si odvodim od smeru, kam ide.
Reply on: Ike #67929:
To som netvrdil. Som za nerozlišovanie čísel liniek podľa obdobia premávky, pokiaľ nemožno všetky linky rozdeliť na max. tri kategórie. Keby som sa totiž mal riadiť tým, že linka 94 nie je expres, z toho by vyplynulo, že cez víkend premáva. Ale asi by som bol prekvapený, keby som potom zistil, že nepremáva.
Reply on: ufo #67920:
Aj tak sa mi zdá trochu nezvyčajné nastupovať do vozidla s tým, že viem že akou ide trasou a nevedieť, či na mojej zastávke stojí. Buď neviem ani jednu z tých informácií, alebo viem obidve.
Reply on: Andy #67925:
Nei. Malokto vydrzi na zastavke dlhsie ako 10 minut bez toho, aby nekukol na cp.
Reply on: S499.1023 #67926:
Ano. Konecne niekto, kto to sopmenul. To aj mna napadlo Igor. Ale pri tempe akym sa v tomto meste zavadzaju elektricky si myslim, ze tam moze prist rozsirenie cesty, nasledne o par rokov vystava bizniscentra, nasledne park a potom pride elektricka....
Reply on: Andy #67928:
hadam nechces aby sa spickove linky onzacovali -S?
Reply on: Ike #67927:
Predpokladať, že na zastávke je CP nie je prospešné pre praktický život. 😃
Reply on: Andy #67925:
na to mas CP!!
Reply on: KLF #67923:
Na pás nesiahať, tam príde električka!
Reply on: ufo #67920:
Tak ono niekedy menej vadí, keď nevieš, že tá linka niekde nestojí, a prevezieš sa jednu zastávku, ako keď si myslíš, že premáva mimo špičky, a po pol hodine čakania zistíš, že nepremáva.
Reply on: intony.sk #67909:
Áno, mladý, dynamický, tzv. MLAMODYJ - MLAdý MOderný DYnamický Junák, slovenský ekvivalent k výrazu FRIKULÍN.
Reply on: Valec #67918:
No dobre, mozno to nie su az take zapchy (na Trnavskej pred Trnavskym mytom su stale), ale ten stredovy pas by som aj tak dal prec a dal tam dalsie pruhy.
?
Reply on: samuliak #67910:
Doteraz ti svietil mail pod nickom. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.