Často tade cohdíš? Ja dosť často a nezdá sa mi, že by bolo Branisko viac zatovrené, ako otvorené. Zase teoretik, čo sa z internetu a TV JOJ vo všetkom vyzná.
A kde zoženieš tých 4 ľudí na Žabí Majer? Inak nikto ti nebráni chodiť do roboty na Opičí Ostrov autom, tam rozhodne nemá zmysel zavádzať 10-minútový interval MHD.
Nasiel som jeden navrh na dvojjazycne CP: http://www.sendspace.com/file/vev1ov Dost davno som sa tak nezabavil, neviem ako by tam dotycny chcel narvat celu trasu 5-ky ?
Neviem, čo nebolo lepšie zapojenie mesta do dňa bez áut po minulé roky - čiže nezapojenie - ako toto pochybné a degenerované riešenie. Dve linky, aj to len na časti trasy ... neviem, či sa mám smiať, či plakať.
V piatok ma byt v BA den bez automibilov. Vsetko by to bolo pekne, ale ked som pocul toho fuzateho (CENSORED - primaror), ako to prezentoval, skoro ma hodilo o zem (slusne povedane).
"Odstavte si auta pri Zlatych pieskoch a odtial chodte elektrickou, ktora bude zadara."
? ? ? ? ?
No nie je to k0k()t ten Durkovsky ?!
Tak ludia do BA asi chodia IBA od Senca ! A ked uz tam dojdu, budu sa trepat na zasratu zastavku elektricky, ktora vyzera akoby bola na periferii Mexico City, kde nastupia do konzervy plnej ludi a 30 minut sa budu viezt do mesta ?! To je jedna vec.
Druha vec - zadarmo su LEN elektricky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No tak UZ LEN PRE TOTO by som sa na tu akciu vysral ! To v BA chodia elektricky ODVSADIAL VSADE ?!?!?!?!?! Ako chcu "prinutit" nechat auto doma a ist s MHD tych ludi, co dochadzaju z miest tam elina nechodi, alebo co musia cestovat do prace autobusom, trolejbusom ?!?!?!?!?!
Tak toto je INA akcia ! Zachar mal pravdu, ked povedal, ze posilnenie dopravy nebude treba. No sak naco aj ?! na TAKUTO "BA bez aut" sa im VRATANE MNA kazdy vysere !
Dobry olo ste pan Durkovsky ! Ale to ja viem uz davno, odkedy ste boli starostom Stareho mesta... (nechcem tu zas spominat tatracentrum a peniaze na vasom ucte - HAJZEL!).
Co sa rozsirovania ciest tyka, ja si uz dlho kladiem otazku, PRECO nerozsiria Trnavku a Roznavsku o 1 pruh z kazdej strany od Trnavskeho myta az po spojenie s Vajnorskou ?! Naco tam je ten siroky "zeleny" pas s bilboardmi ?! A zapchy tam su DOST velke !
Tunel Sitiny (a nie Sitina ako sa tu pise) je len ciastocne riesenie. Kamiony to tam tak prehustia, ze o nejakej dialnici nemoze byt rec. To by mal byt normalny mestsky tunel, co by pomohol samotnej doprave v meste.
Skutocne odbremenenie by riesil az nlty okruh, kde by sa cely tranzit vysunul mimo mesta.
Prepokladám, že myslíš najmä Brniansku ulicu. Na Pražskej ulici sú v súčasnosti tri pruhy iba na krátkom úseku. Tvoje riešenie by podľa mňa (pri nutných vyšších investíciách, keďže by bolo treba preložiť stredový deliaci pás):
- ešte viac zaťažilo Patrónku, z mesta by prichádzali tri pruhy, pokračovanie na Lamač je dvojpruhové, Patrónka by sa zahlcovala.
- Vytvorilo na Pražskej a Brnianskej nerovnomernú kapacitu (jedným smerom 2 pruhy, druhým 3+1). Naviac si treba všimnúť, že šesťpruhová Pražská končí zdanlivo nelogicky v úrovni stanice - je to však príprava na pokračovanie v trase Severnej tangenty. Toto by si svojim návrhom v budúcnosti skomplikoval.
Tým ale nechcem povedať, že by tunel Sitiny nebolo treba.. Kamióny predsa nemajú čo robiť v mestskej premávke.. Iba by to chcelo po otvorení tunela využiť situáciu, keď sa uvoľnia cesty, a spraviť napr. komplet BUS pruh z Lamača až do centra (po Šancovú) v oboch smeroch, alebo teda postaviť tú električku(zrejme nereálne ? )
Neuvazuje sa nahodou o tom ze by sa na Prazskej zrusil BUS pruh v smere DO mesta, cesta by sa zuzila na dva pruhy a v opacom smere (na Patronku) by sa cesta rozsirila z troch na styri so zachovanim jedneho BUS pruhu?
"- aby si nebol nepríjemne prekvapený až sa to dokončí..." Presne!!! Podľa mňa chvíľu po otvorení Sitín bude kľud (a menej zápch), ale pravidlom je, že pri rozšírení (v tomto prípade uvoľnení) ciest nastane opäť nárast IAD, takže budeme zas tam, kde sme boli..
?
tr3mp
- ešte viac zaťažilo Patrónku, z mesta by prichádzali tri pruhy, pokračovanie na Lamač je dvojpruhové, Patrónka by sa zahlcovala.
- Vytvorilo na Pražskej a Brnianskej nerovnomernú kapacitu (jedným smerom 2 pruhy, druhým 3+1). Naviac si treba všimnúť, že šesťpruhová Pražská končí zdanlivo nelogicky v úrovni stanice - je to však príprava na pokračovanie v trase Severnej tangenty. Toto by si svojim návrhom v budúcnosti skomplikoval.