Tak pozerám Ba topografický lexikon: Čremchová, pomenovanie od r. 1945, podľa druhu listnatého stromu čremcha rastúceho pri potokoch a kvitnúceho bohato bielymi kvetmi.
??? Mozno kvoli semaforom - tento smer nebol zapojeny v signalizacii, asi aby fakt neblokoval celu krizovatku, ked tam pravidelne nic nejazdilo. Ale teraz (a myslim si, ze aj vtedy) by to slo spravit na dopyt elektricky.
Myslite ze by malo zmysel postavit na Trnavskom myte odbocku z Ruzinovskej radialy na Vajnorsku? Pretoze v sucastnosti v pripade neprejazdnosti Kriznej alebo tak v podstate mozu premavat eliny len na useku ZST Nove Mesto - Zlate Piesky, takto by nahradna doprava mohla premavat Ruzinov - Trnavske M. - Vajnorska - Zlate Piesky, cim by v tomto pripade obe radialy mohli zostat obsluhovane... myslim ze AZ TAK drahe by to nebolo kedze by to bol dost kratky usek...a mohlo by sa to pouzit aj pri vyjazdoch 9-ky z Jurajovho Dvora ?
Lenže to práve nie je len stanica vlakov ZSSK, ale aj ČD, OeBB, MÁV a dúfajme, že v čo najkratšej dobe aj iných subjektov. A mne ako známemu nepriateľovi Zločineckej Spolocnosti sa nepáči, keď je zvýhodňovaný jeden dopravca a to ešte práve tento.
S499.1023