existuje existuje... ale pozri sa kde mas stanice... obe su viac menej odveci... islo mi o to, ze by to bol komplexny system, tarifa mhd, linkovy system... a to je jedno ze by sa muselo podhrabavat, popripade nadjazdovat... islo mi o tie koridory... To ze sa s Nivami neuvazovalo som nevedel... ale aj tak si myslim ze by to bol dobry prestupny uzol keby boli obe stanice de facto v jednej
Dnes linka Bratislava-Pezinok vlakom nie je??? Mimochodom, keď boli Nivy, tak nebola ASMN, Slovany sa to nevolalo, zastávka BA-Slovany dodnes existuje, je medzi Riazanskou a Jarošovou. Priecestná signalizácia úrovňových krížení na Malinovského (Šancovej), Steinerovej (Krížnej) a Mlynských Nivách spôsoboval kolpasy gumokolnej dopravy vrátane MHD, takže by sa to aj tak musel zahrabať alebo podhrabať atď.
pokial viem sa ludia stazoavli na nedostatocnu kapacitu a na to, ze im nejde bus az do centra. hlavne, ze sa neprestupuje, ale zas niekto ma problem so zapchami. s tym tazko nieco spravit...
No tak hneď po vybudovaní Nového Mesta sa to premenovanie zrejme nekonalo, keďže terajšie Nové Mesto, sa krátky čas volalo Bratislava - Štadión. (aspoň tak píšu v knihe 100 rokov MHD).
Trafil si do čierneho. Stačilo to zapustiť pod zem alebo potiahnuť mostom, ale tu je to uplne inak ako v inych mestách, tu všetko dobre pobabrú a potom nevedia kam s konopí. Bratislava ?
nechápem to alebo nerozumiem tomu. Nechápem tomu je Brátyslafsky néspisovne.
1. vieš ako vyzerali nivy v čase jej zrušenia ? O AS tam nemali ani potuchy.
2. Koridor pre dopravu bol správny, ale železnica Filiálka - Petržalka v povrchovej forme - nereálnosť. Trať bola okrem toho jednokoľajná
3. nebudeme plakať nad rozliatym mliekom - na Karadžičovu by sa električka časom mohla zmestiť - po odstavení Starého mosta a vytunelovaní pod Malými Karpatami. Aj v predĺžení cez Dostojevského rad.
inak to zrusenie tych trati bol podla mna najvacsi omyl v historii dopravy v BA... mohol to byt zaklad pre nosny dopravny system, ved tie kolaje isli de facto po celom meste... spravili by sa zastavky, stanica Nivy by sa trocha zmensila a bolo by to super... spravili by si primestske linky po Bratislavskom kraji a davno by sme mohli zabudnut na SAD a autobusy ktore znecistuju prostredie (chodili by len tam kde nevedu kolaje)... V klude mohla byt linka BA- Pezinok... popripade by sa mohla od toho vyvyjat doprava v meste, ZST Nivy (nevolalo sa to nahodou Slovany?) mala vynikajucu poziciu (pri AS)... nechapem tomu...
Byznis kapitalisti Degeši antiželezničný.Tie krysi železnicu zrušili žel. tunel ešte nestavaju no radšej sa tuneluje v biznis h.... ? gumokolova zacpa asi Ba vyhovuje ako v ich peňaženkach... a potiacim sa v elinach sa budu rehniť a kydať na plnu Hubu! ? ?
2) Samozrejme, ze v minulosti tadial premavali vlaky. Jednokolajna trat potom krizovala Sancovu, Kriznu a pokracovala popri Karadzicovej (tam, kde je dnes pri Ml. Nivach VUB a kde sa stavaju tie nove "bizniscentra", bola kedysi zeleznicna stanica a odtial viedli vlecky do pristavu a kablovky). Potom pokracovala popri Dostojevskeho, ale uz na nasype a oblukom na Stary most a do Petrzalky.
1) Ja si myslim, ze aj dnes ma ta stanica perspektivu. Len treba fakt triezvo zvazit, ako dalej. Urcite by som ju nevyrucal a nestaval tam dalsie betonove somariny.
Doprava na Dlhých dieloch úplne kolabuje, zavedenie duobusov , ktoré uviaznu preplnené v zápche je výsmechom. Keď má byť po 15 rokoch takto vylepšená doprava na DD, tak kompetentní sa môžu hanbiť, ale pre nich je toto slovo asi úplne neznámy pojem. Starosta K. Vsi si z tejto pohromy, keď ľudia cestujú za drahé peniaze ako dobytok ešte robí reklamu - nehoráznosť !!!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
petert