"nejaký občan" nie len tak nejaký. Občania ktorí sú váženejší, majú potrebné stranícke tričko a preto tam kde bývajú treba dodržiavať nadštandartné životné prostredie. My všetci beusáci pevne veríme, že hneď po komunálnych volbách bude odvolané celé neschopné - skorumpované vedenie, ktoré za 8. rokov pôsobenia priviedlo MHD na pokraj kolapsu - respektíve kolaps tu je / hromadné výpovede vodičov /. Terajšie vedenie aj s mestkými poslancami mali záujem predovšetkým o vlastný prospech. Dúfame / po volbách / že si našu prácu konečne začnu vážiť morálne ale predovšetkým ju aj dostatočne platovo ohodotia a konečne nebudeme pre nové vedenie DP len odpad.
na 33/133 nie je ani trolejbus ani autobus ani duobus... ako to potom nazvat?
Re #67205 Andy: ale ked ini obcania protestovali proti inym veciam, tak ich mesto nevypoculo. Skor mam taku obavu, ze sa niekomu hodilo, ze sa ozval nejaky obcan, aby nemuseli stavat otocku... Takisto sa mestu velmi hodi, ked moze vinu za nezatrolejovanie Mlynskej doliny hodit na zelenych, ktori ziadali zastresenie udolia. Preco nikto nehladal dovod preco UROBIT a nie preco to NEUROBIT?
Trolejbusová linka č 204 a 205 poteší znova obyvateľov Trnávky a veselo od zajtra po polroku zasa začnú premávať po Trnávke. Čo nás však zarazilo bolo dnes na konečnej - Rádiovej super nakupovanie cest. lístka cez automat 141 ? Na 30 minútovy lístok nestačilo ani 22 Sk, pretože to sice padalo dovnútra, tlačiareň sa nespustila ani opravné tlačítko nefungovalo. Teda zavolal som dispečing o tejto poruche. Hneď som dostal odpoveď , že pošleme tam servis neskôr ale musite si trocha počkať ? vraj dnmes neprídu no zajtra určite a peniaze vám vrátime. No som zvedavý koľkým to ešte povie čo tam zavolajú, snáď asi sa postaví kolóna ľudí čo im tam pohltalo peniaze a servis im tam bude rozdávať lístky. Takže hor sa na akciu. 141 ☺
Krásna novinka o "duobusoch". Myslím že keď prídem do roboty
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.
Za komunizmu by sa ziadneho obcana nic nepytali a zatrolejovali by to cele az po Patronku ! Kokos, tak ak TOTO je demokracia, ze "nejaky obcan" si povie, ze nechce zatrolejovanu konecnu, tak dakujem - neprosim si demokraciu, chcem komunizmus ! A myslim to vazne !
Alebo potom ja ako "nejaky obcan" chcem trolejbusy na Zeleznu studnicku a hore na Kamzik, dalej nechcem platit cestovne a napriek tomu chcem, aby mal DPB viac penazi. Preco mne toto magistrat nesplni, ale "nejakemu obcanovi" splni to, ze sa nezatrolejuje konecna trolejbusov ?! Kokos, toto uz kde zijeme ?!
Zas a znova - ZLATY KOMUNIZMUS !
Ved oni to velmi rychlo dokabluju.CCa po tyzdni od spustenia prevadzky cakam dost velke staznosti od cestujucich ktory..... navrholl nenakablovat otocku na Molecovej . Ked sa budu kazde kolo triafat do dratov palicami cca.5 min.Stacilo mi tych par fotiek ,ktore tu boli zverejnene.Ta navadzacia strieska by mala mat dlzku aspon 2 metre.
záujem toho, kto odstránil pôvodné normálne stĺpy a dal tam tenké... ? a o pár mesiacov/rokov prípadne pred ďalšími voľbami príde zase "niekto zhora" s nápadom opäť vymeniť stĺpy a dať tam troleje ? , ktoré tam mohli byť spravené hneď, keby nevymýšľali sprostosti... veď predsa treba pomáhať "drobným podnikateľom", nie? ?
Akurát som si pozeral CP novej 33+133 a 32 a na obidvoch CP je napísané, že ide o autobus & trolejbus. No hlavne tá 32 ma zarazila. To ako často a kedy budú prejazdovať trolejbusy na 32 ? Tú srandu si pôjdem pozrieť!!!
fobust
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.