Daj vyhľadávať v správach (link je na spodku zoznamu akutálnych inf....) tak, aby ti to našlo aj nejakú Flash správu a na konci ich zoznamu je klasický odkaz na RSS. Nie je to síce ideálne, ale zistiť sa to dá ?
"RSS kanál Flash správ..."
- no však som si ho uchytil, keď nebol prázdny. Ale ten zoznam tu stále nie je. ?
_____________________
Re #67143 El Sergio: Trnavský kraj nechcel veľmi počuť o zapojení sa do BID. ? (To bolo pred voľbami aká je situácia teraz neviem.)
Ja len nechápem načo na budúcej zástavke Trhovisko, na stĺp namontovali tú modrú tabulu ktorá označuje zástavku busu a trolejbusu, kedže ešte ani z ďaleka sa to na zástavku nepodobá a ani troleje som tam vôbec nevidel...
Ja len nechápem načo na busúcej zástavke Trhovisko, na stĺp namontovali tú modrú tabulu ktorá označuje zástavku busu a trolejbusu, kedže ešte ani z ďaleka sa to na zástavku nepodobá a ani troleje som tam vôbec nevidel...
"nejaký občan" nie len tak nejaký. Občania ktorí sú váženejší, majú potrebné stranícke tričko a preto tam kde bývajú treba dodržiavať nadštandartné životné prostredie. My všetci beusáci pevne veríme, že hneď po komunálnych volbách bude odvolané celé neschopné - skorumpované vedenie, ktoré za 8. rokov pôsobenia priviedlo MHD na pokraj kolapsu - respektíve kolaps tu je / hromadné výpovede vodičov /. Terajšie vedenie aj s mestkými poslancami mali záujem predovšetkým o vlastný prospech. Dúfame / po volbách / že si našu prácu konečne začnu vážiť morálne ale predovšetkým ju aj dostatočne platovo ohodotia a konečne nebudeme pre nové vedenie DP len odpad.
na 33/133 nie je ani trolejbus ani autobus ani duobus... ako to potom nazvat?
Re #67205 Andy: ale ked ini obcania protestovali proti inym veciam, tak ich mesto nevypoculo. Skor mam taku obavu, ze sa niekomu hodilo, ze sa ozval nejaky obcan, aby nemuseli stavat otocku... Takisto sa mestu velmi hodi, ked moze vinu za nezatrolejovanie Mlynskej doliny hodit na zelenych, ktori ziadali zastresenie udolia. Preco nikto nehladal dovod preco UROBIT a nie preco to NEUROBIT?
Trolejbusová linka č 204 a 205 poteší znova obyvateľov Trnávky a veselo od zajtra po polroku zasa začnú premávať po Trnávke. Čo nás však zarazilo bolo dnes na konečnej - Rádiovej super nakupovanie cest. lístka cez automat 141 ? Na 30 minútovy lístok nestačilo ani 22 Sk, pretože to sice padalo dovnútra, tlačiareň sa nespustila ani opravné tlačítko nefungovalo. Teda zavolal som dispečing o tejto poruche. Hneď som dostal odpoveď , že pošleme tam servis neskôr ale musite si trocha počkať ? vraj dnmes neprídu no zajtra určite a peniaze vám vrátime. No som zvedavý koľkým to ešte povie čo tam zavolajú, snáď asi sa postaví kolóna ľudí čo im tam pohltalo peniaze a servis im tam bude rozdávať lístky. Takže hor sa na akciu. 141 ☺
Krásna novinka o "duobusoch". Myslím že keď prídem do roboty
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.
fobust
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.