Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Trolejbusová linka č 204 a 205 poteší znova obyvateľov Trnávky a veselo od zajtra po polroku zasa začnú premávať po Trnávke. Čo nás však zarazilo bolo dnes na konečnej - Rádiovej super nakupovanie cest. lístka cez automat 141 ? Na 30 minútovy lístok nestačilo ani 22 Sk, pretože to sice padalo dovnútra, tlačiareň sa nespustila ani opravné tlačítko nefungovalo. Teda zavolal som dispečing o tejto poruche. Hneď som dostal odpoveď , že pošleme tam servis neskôr ale musite si trocha počkať ? vraj dnmes neprídu no zajtra určite a peniaze vám vrátime. No som zvedavý koľkým to ešte povie čo tam zavolajú, snáď asi sa postaví kolóna ľudí čo im tam pohltalo peniaze a servis im tam bude rozdávať lístky. Takže hor sa na akciu. 141 ☺
Krásna novinka o "duobusoch". Myslím že keď prídem do roboty
(next week), tak napíšem niečo podrobnejšie, mám tam veľa vecí v počítači, tuším som to aj rozpísal. S konkrétnymi hodnotami výkonov. Viem že trolejbusy sa delia na:
1. Trolejbusy závislé na dodávke el. energie z troleja.
2. Trolejbusy s núdzovým dojazdom - spravidla z batérie - dojazd do 5 km pri rýchlosti cca 15 km/h - môžu obísť poškodený úsek trolejového vedenia, prípadne dopravnú nehodu, nič viac.
3. Trolejbusy s pomocným naftovým pohonom - to čo máme na DD. Slúžia na krátkodobý presun mimo trolej pri akceptovateľných jazdných vlastností prázdneho vozidla. Nie však na dennodenné trasy dlhé viacero kilometrov. Hlavnou výhodou je, ak je celý vozový park tvorený touto kategóriou, úspora nemalých financií, nakoľko vozovne nemusia byť zatrolejované - vo vozovi sú desiatky trolejových výhybiek, sekcií, nosných lán a iných armatúr. Taktiež sa zlepšuje mobilita trolejbusov vo vozovniach.
4. Poslednou kategóriou sú duobusy - ako už bolo popísané v novinke, tam nemám teraz čo dodať.
Reply on: KLF #67212:

fakt, prečo vlastne nespravili troleje na Železnú, keď tam opravovali a prerábali celú tú cestu? Mohli to mať naraz a nemuseli tam posielať plyňáky...
Reply on: Cpp5 #67206:
Za komunizmu by sa ziadneho obcana nic nepytali a zatrolejovali by to cele az po Patronku ! Kokos, tak ak TOTO je demokracia, ze "nejaky obcan" si povie, ze nechce zatrolejovanu konecnu, tak dakujem - neprosim si demokraciu, chcem komunizmus ! A myslim to vazne !
Alebo potom ja ako "nejaky obcan" chcem trolejbusy na Zeleznu studnicku a hore na Kamzik, dalej nechcem platit cestovne a napriek tomu chcem, aby mal DPB viac penazi. Preco mne toto magistrat nesplni, ale "nejakemu obcanovi" splni to, ze sa nezatrolejuje konecna trolejbusov ?! Kokos, toto uz kde zijeme ?!
Zas a znova - ZLATY KOMUNIZMUS !
Ved oni to velmi rychlo dokabluju.CCa po tyzdni od spustenia prevadzky cakam dost velke staznosti od cestujucich ktory..... navrholl nenakablovat otocku na Molecovej . Ked sa budu kazde kolo triafat do dratov palicami cca.5 min.Stacilo mi tych par fotiek ,ktore tu boli zverejnene.Ta navadzacia strieska by mala mat dlzku aspon 2 metre.
Reply on: Cpp5 #67204:

záujem toho, kto odstránil pôvodné normálne stĺpy a dal tam tenké... ? a o pár mesiacov/rokov prípadne pred ďalšími voľbami príde zase "niekto zhora" s nápadom opäť vymeniť stĺpy a dať tam troleje ? , ktoré tam mohli byť spravené hneď, keby nevymýšľali sprostosti... veď predsa treba pomáhať "drobným podnikateľom", nie? ?
Reply on: Cpp5 #67206:
prílišná hlučnosť trolejbusov... ?
Reply on: Andy #67205:
Snad v opacnom poradi. Tak kto je zodpovedny za toto poondiate mesto, snad v prvom rade magistrat az potom namietky obcanov.
Akurát som si pozeral CP novej 33+133 a 32 a na obidvoch CP je napísané, že ide o autobus & trolejbus. No hlavne tá 32 ma zarazila. To ako často a kedy budú prejazdovať trolejbusy na 32 ? Tú srandu si pôjdem pozrieť!!!
Ale nechápem, akú námietku môže niekto mať proti zatrolejovaniu obratiska.
Reply on: Cpp5 #67204:
Môže za to nejaký obyvateľ Svrčej ulice, a následne za to môže aj magistrát.
K trolejbusovej trati v Dlhých Dieloch:
Už tu niekto písal, že za nezatrolejovanie obatiska Molecova nemôže DPB a že aj im to vadí. Teda ak niekto vie, koho to bolo záujmom alebo kto to zapríčinil, nech to prezradí!
Dobrý deň.Ja do BA dochadzam už takmer 22 rokov.Doteraz nám spoje MHD v BA boli k vlakom ako tak zladené.Teraz je to uplná katastrofa vo Vajnoroch čakáte až hodinu na spoj lebo vám autobus odide 3 minuty pred prichodom vlaku.A ked autobus pride o 5 minút neskôr než vlak má mať odchod musíťe čakať až 1,5 hodinu na dalši vlak.Jadná sa o linku 54 a linku 56 Vajnory nadjazd.Neviem ako to bude dalej sme z toho zúfalí,lebo pride zima a v zime stat niekde hodinu a čakať na spoj tak to nie je sranda.A ani náš zamestnávatel nie je nadšený z našim prichodom do zamestnania.Dúfam že kompetentný prehodnotia nové CP.Dakujem.
?
Mimochodom, tie nové CP majú asi viac múch, pretože napr. L68 má uvedené v smere na Holíčsku namiesto zastávky Bosákova zastávky Bulíkova a Šustekova. Nie že by mi tá linka pod oknami prekážala ?, ale kým je zjazdná vetva z Prístavného mosta uzatvorená, asi cez Ovsište premávať nebude.

Predĺženie L151 do večera nie je zlé, akurát ten interval je možno trochu prihustý. Pravdou však zostáva, že ak by bol napr. 60 minútový, autobus by iba zbytočne stál pri Slimáku dlhšie ako doteraz. ?

Nevidím zmysel uvádzania až troch CP pre linky č. 33 a 133. Ich kombináciu je totiž podľa mojej mienky možné vytvoriť pri zadaní 33 a 133 do tých koloniek pre vytvorenie kombinovaného CP. Ak už tak, uvítal by som napríklad CP L33, kde by boli označené spoje s písmenom napr. m mali vysvetlivku: "s označením 133 premáva až pod Nový most". V prapodstate by šlo o upravený CP terajšej možnosti 33.133. Ide síce iba o detail, zdá sa mi to však teraz tak trochu komplikované... no neviem ?
Reply on: TeBeCe #67196:
A nemože to súvisieť s výstabou Mosta Lafranconi, keďže tam sa furt premiestňovala cesta aj koľaje?
Reply on: eripmav #67199:
No stáť tam podľa mňa budú, lebo inak by to bola hrozne dlhá medzizastávková vzdialenosť. Cesta tam nie je až taká úzka, zmestí sa to tam v pohode.
Nevie niekto, ci na novej zastavke Zahradnicka - pred krizovatkou Mileticova/Zahradnicka kde bude stat L68 bude stat aj L201 a L209, ked po Mileticovej obnovia trolejbusy? Inak je to dobry napad, konecne bude mozny prestup na elektricky, a L212, L205, aj ked to asi nie je idealne, najma pre blizkost ku krizovatke a uzku cestu...
Reply on: Peon #67181:

Pocas prazdnin sa upravil interval na L58 na 60 min. v sedle.Taky isty aj ostal od 04.09. . ?

Na L 151 poriadne potiahli dobu prevadzky az do 21.30. Predtym chodila L51 do 20.00 . Konecne boli vypocute ziadosti tamojsich obyvatelov.Inac stale sa otaca v povodnom obratisku a nevyzera ,ze by to tam chcel niekto oplotit.

Tych sest odchodov na L133 nic moc nevyriesi.Pocas rannych zapch to bude aj tak pod most rychlejsie s prestupom na elinu.

Uz som si myslel ,ze kratsiu dobu prevadzky uz nebude mat ziadna linka ako L17 no L 133 to vyhrala
?
30 a 37 asi nie, keďže 37 je expres. 61 a 74 až od Zimného štadióna, lebo na Bajkalskej nestoja na rovnakom mieste.
Reply on: Valec #67193:
neskor (v 90-tych rokoch) uz aj linky 101, 102 a 112 stali len pri PKO namiesto Lafranconi.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.