Reply on: 81-71 #67119:
Jasné, v BA NP tramvaje nie sú a preto to tak bude vždy a z toho treba vychádzať, zaťiaľ čo metro je, však? Fakt úžasná myšlienka, zabezpečovať bezbariérový nástup kopaním tunelov. Skús to navrhnúť na podboru z nejakého toho kohézneho fondu EÚ. Je to fest blbé, tak by sa to mholo presadiť ? .
S499.1023
ULF má dva trakčné motory v každom portále okrem prvého (u dlhého myslím aj aj posledného), každý so 60 kW myslím. Ale o pripravenosti ULF-a na 1000 mm pochybujem, lebo keď Siemens zožral SGP, tak dovolil ULF-y len pre Viedeň a inak všade pchá tie svoje Combiná nechutné. A že je ULF užší, to by v BA práve vadilo (nedočiahol by k ostrovčeku):-P.