Neviete, či náhodou neplánujú novo-natiahnuť 99tku zo zastávky Hálova cez Dvory, Einsteinova, Kremnická, Záporožská na ŽST atď.? Aby si mohli pripísať ďalšie body k článku http://imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=2798&text=antolská ? btw 98čkou od EU to je do nemocnice aj tak o polovicu rýchlejšie ako 99, ale keď už zrušili zachádzanie 83 do Ovsišťa, tak by týmto aspoň sčasti nahradili priamy spoj z Bulíkovej/Šustekovej aspoň na nadjazd na most snp, kde chodia spoje neuveriteľne nahusto, keď už na Zochovu sa nedá dostať priamo...
tak na 88 chodili predtým (teda po prelinkovaní zo starého mostu úplne tupo pod most snp - kde pekne oškierajú podvozky pri otáčaní sa ? ) kĺbaky, a iba na 96tke 12tky
Na 88 môžeš niekedy stretnúť aj 3 kĺbové Karosy za jeden deň. Ale ak sa nemýlim, je to iba vtedy, ak nie je dosť Solarisov (sú pokazené atď..)..
Aj tak, keď si zoberieš BA priemer, tak na linkách 96 a 88 máš najväčšiu pravdepodobnosť, že tam stretneš NP voz- teda Solaris.
Keď nakupovali Solarisy, strašne sa hrdili tým, že budú na linkách 88 a 96 - ale na 88čke som minule videl normálnu zelenú kĺbovú karosu (podobne na 96), dokonca asi pred týždňom aj ikarus. Ako sa má potom človek zariadiť, keď čaká nízkopodlažný bus a príde takáto ohava?
Pozri, ja mam tiez rad stare T2, ale nemyslim si, ze by sa mali zacat zas vyrabat a zaradovat do premavky. (No dobre, T2 by za to mozno este stali ? ). Nemozes sa na to divat z pozicie "zainteresovaneho" fanusika MHD (co sme v podstate my tu), ale z pozicie cestujuceho. A ten sa iste v starej K2 vozit nechce. Hlavne, ked si precita v com sa bude vozit Rumun...
Proste K2 boli fajn tramvaje v 80tych rokoch, ale odsluzili si svoje. A preto: "dekujeme, odejtete".
KLF: No hej, to ti davam za pravdu. Ale ja mam stare K2-ky celkom rad. Ved aj tak uz vacsinou chodia na linkach co moc ludi nepouziva. Ale za to tie nove elektricky ma mrzia. ?
Z tohoto mi logicky vyplyva:
- nove elektricky v BA nebudu najblizsich 20 rokov.
- nie su uz ani prachy na modernizaciu na K2S.
- za modernu elektricku pre BA bude DPB povazovat K2 s digitalnym transparentom BUSE.
Inak, ako to, ze sa este rata s niekolkorocnou prevadzkou K2 si dane mrhanie casom montovanim BUSE do starej hrkalky neviem vysvetlit.
Este sa vratim k tym MB pre Bukurest. Som jeden stretol v Piatok v Dubravke ako pri kostole odbocoval z Schneidera-Trnavskeho na Janka Alexyho. Som bol prekvapeny, ze co to tam robi. A Dalsie tri potom pri HM Tesco Lamac ale smerom na Brno. Asi hladali smer Bukurest.
Ked uz sa bavite o vyznaceni garantovanych spojov v CP tak od septembra sa budu pri tomto pocte vozidiel oznacovat ,ktore naozaj pojdu ☺ Spoje bez znacky budu bez zaruky ? .Dalsie znacka by mohla oznacit spoj ktory bude vykonavat klbovy autobus /napr. u liniek 93,94,95/.
No nečudoval by som sa tomu, keby zrušili zachádzku k Vodostavu. Neviem, či sa to oplatí. Spoj vlastne vozí len pracujúcich Vodostavu, ktorích by mohla prepravovať Vodostavom platená vlastná doprava (napr. vyhradený autobus SAD-ky). Okrem toho tam vlastne nič nie je. Pardón, je tam ešte malý bufet. Jeho obsluha sa však dopravuje vlastnou dopravou.
Zaujímavé postrehy.
Ale niekto tu nedávno spomínal neoficiálnu informáciu, že zachádzka k Vodostavu sa má zrušiť. ?
------------------------------------------------
- Ten kneeling na Solarisoch vodiči využívaju (resp. majú využívať), len keď nastupuje alebo vystupuje napr. mamička s kočíkom?
Inak škoda, že DPB nedokáže zabezpečiť, aby na linkách, kde sú pravidelne takmer výlučne vypravované Solarisy, boli ich odchody vyznačené v CP ako garantované nízkopodlažné spoje tak ako je to u toho jedného poradia na L22...
Zaujimalo by ma, prečo nemôže byť vyasfaltované obratisko autobusu 77 na zastávke Vodostav... Chápem, že keď tam zachádzajú len tri či štyri spoje denne, asi sa do toho neoplati investovat. Ale aj tak, ked sa tam autobus točí, vytvára toľko prachu, ako keby štartovalo lietadlo.
Tiež je zaujímavosťou, keďže sa jedná o bežnú a nie o konečnú zastávku, že autobus pri výjazde z nej musí cúvať, aby sa otočil smerom naspäť do Vlčieho hrdla. Nie som síce vodič, ale miesta mi tam pripadá napriek tomu dosť.
Znova som išiel 506-kou na HS a pri Auparku ľudia veselo mávali, aby im zastavil... Museli si teda počkať na 508-ku.
1; Fakt nechápem, prečo tam už v smere do mesta môže stáť 80-ka aj 88-ka, ale 506-ka nie... Takto by bol aj lepší prístup pre Petržalčanov v noci do Auparku.
2; Na CP L507 som práve objavil, že zastávky Muchovo nám., Farského a Mlynarovičova sú obsluhované iba v smere do Petržalky. Prečo je to tak?
3; Máme tu ešte nejaké denné či nočné linky, ktoré majú zastávky obsluhované iba v jednom smere? Nemyslím samozrejme napr. zastávku "Bílikova" na L23. Tá ide totiž obojsmerne po rovnakej trase.
---------------------------------
4; Za prepravu kočíka s dieťaťom sa neplatí ani na cyklobuse (L128), však? Môžu sa tam (samozrejme, že nie v prívese) vlastne aj kočíky prepravovať? Ale asi áno, lebo minule som tam videl človeka na invalidnom vozíku...
PS: Chválim, že na Predstaničnom námestí je v noci otvorený stánok s rýchlim občerstvením. Neviete náhodou, je otvorený len v čase príchodov a odchodov nočákov alebo po celú noc?
Dopyt sa pri Solarisoch nepouziva z dovodu, ze pri ziadnych autobusoch sa nepouziva.
Ten ciel "AS Mlynke nivy cez Petrzalku" je nahrany zle. To znamena, ze ktokolvek si do palubneho pocitaca navoli dany ciel na transparenty mu to hodi "AS Mlynke nivy....." . Ci uz to bude Solaris, Ikarus, alebo Karosa. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
eMDi