Možno ma imhd.sk potom vyššie ratingy zobrazených stránok. A možno sa potom lepšie predá reklamné miesto, aj keď radšej chcem celú správu v maily s dvoma riadkami reklamy na konci.
BTW čo sa týka nových zástavok tak napríklad na zástavke "Čunovo-námestie" pribudol nový prístrešok JCDecaux aj s infopanelom. Zatiaľ však nie je funkčný ?
No hej, ale ak by sa v 3. tarifnom skutočne nastupovalo iba prednými dverami, aj tak by bolo ťažké v Čiernej Vode skontrolovať tých, ktorí už v autobuse v smere do Chorvátskeho Grobu sú... Je jasné, že to by vodič bratislavskej MHD nemal mať v náplni práci.
No polemizujem o tom preto, lebo to považujem za celkom zaujímavú tému na diskusiu. ? A tipujem, že viacerí diskutujúci, ktorých to možno tiež trochu zaujíma netušili, že je to tam tak ako to tam je. ?
A čo keby tam začali chodiť revízory každý deň? Stále by sa oplatilo radšej oželieť ušlú tržbu za lístky? ? Keď sa takto nejaké pravidlá dlhodobo nedodržujú, tak to len nahráva tým, ktorí sa celkovo riadia heslom: "Pravidlá sú na to, aby sa nedodržiavali".
Re #66042 Andy: Aha, to je dosť možné, že by tam doteraz nič nejazdilo ? Tak prečo neumožnili používať aj električenky s BID keď to teda nemôže byť za takých tarifných podmienok ako vrámci mesta? Žeby im to nenapadlo?
Inak, čo si myslíte, nie je tak trochu zle, že keď si človek kupuje napr. 3-mesačnú električenku, nemôže si BID zaplatiť len na 1 mesiac, ale musí až na 3 mesiace?
Keby tam mali platiť normálne električenky, tak by zrejme Grob musel za tú dopravu viac platiť DPB, a možno by nedošlo doteraz k dohode medzi nimi a nič by tam nejazdilo.
Nechápem, čo tam o tých revízoroch tak polemizuješ, kontrola revízormi sa tam kvôli nejakým pár ľuďom za hodinu asi proste neoplatí. Plat revízora je vyšši ako ušlá tržba za lístky, ktoré si tam ľudia neoznačia, a tak radšej revízori chodia po centre. A to ani nehovorím o pokutách. A keby Grob mal uzavierať nepísanú dohodu, to už radšej uzavrie dohodu písanú, lebo by to bolo lepšie aj pre obyvateľov, avšak mám pocit, že by potom pre Grob mohol byť problém tú dopravu financovať. Takže terajší stav je skôr dobrá vôla DPB, resp. lenivosť vodičov tam jazdiacich. Keby tak hrozne chcelo DPB tie tržby, tak by vodičom skutočne prikázali kontrolovať nastupujúcich.
Ja osobne by som tam dal tabule s Bratislavou a pod tým názov MČ - tak je to myslím napr. medzi Devínom a Devínskou Novou Vsou. Vtedy je jasné, že to ešte je Bratislava.
Hej, sak mne je to jasne, uzemne hranice obce nemusia zodpovedat tym tabuliam. Len je to take myliace, ze tu konci BA a zacina nejaka ina obec. A niekto nevie - je to este Bratislava a jej cas, nie je... ? Mozno by bolo fakt lepsie dat tam tabulu 90 a mas jasne, ze si obec BA neopustil. Lebo takto de facto ako vies (ak nie si znaly), ze Cunovo je castou BA a Hrob nie je...
Tam tie tabule nie su. A ked boli, boli tam tabule koniec Bratislavy a popri nich mestska cast. A Vrakuna a DH tym padom su spojene s BA aj "opticky" co sa tychto tabul tyka. A kazdemu je jasne, ze su sucastou BA. To by potom aj na Krcacoch na kratkom useku mohli byt tabule "zaciatok" a "koniec" Bratislavy.
A ja som nikde nepisal o doplatku za 3. pasmo. Prave naopak - ja som za to, aby v Slovenskom Hrobe platilo 2. pasmo.
Tie tabule neoznačujú začiatok a koniec obce ako takej, ale začiatok a koniec úseku s pravidlami v obci. Všimni si, že niekedy ideš cez nejakú obec, už si dávno za tabuľou koniec obce, ale domy sú stále a stále si v skutočnosti v obci. No a keď potrebujú medzi nejakými MČ spraviť úsek s 90kou, tak tam jednoducho dajú tie tabule. Bolo by blbé dať koniec Bratislavy a za chvíľu zase začiatok Bratislavy, tak sa dáva k tomu aj názov MČ, a aby bol chaos, tak niekedy tam vlastne nenapíšu, že ide o Bratislavu.
tie tabule tam uz neaky ten rok nenajdes kedze asi niekomu (darex) nevyhovovalo to ze ta cesta bola "mimo obce" a mohlo sa tam predtym upalovat legalne 90 (a jazdilo sa tam niekedy aj cez 100), teraz je tam tym ze to je v obci 60 a jazdi sa tam tak 70 - 80...
Keď pôjdeš z Ružinova na Dolné Hony cez Vrakuňu, postupne minieš tabule Koniec Bratislavy, začiatok Bratislavy, m.č. Vrakuňa, koniec Bratislavy, m.č. Vrakuňa a začiatok Bratislavy. Mali by cestujúci v 67, 78 a podobne platiť doplatok za 3. pásmo ? ?
Tak potom preco maju samostatne tabule "Zaciatok obce", po tom co konci mesto Bratislava tabulou "Koniec obce" ? Na zaciatku Stareho mesta nie je tabula "Zaciatok obce"... By sa to potom malo dako upravit. Lebo realne nevidim rozdiel medzi Chorvatskym grobom a Cunovom.
? ? ? ? ? ? Vyhon rules. ;))))))
Kazdopadne na useku Vajnory-konecna - Cierna voda - Chorvatsky grob NIE JE SANCA stretnut revizora - tudiz je tu cestovanie ZADARMO ! Je to proste tak. Tam Ti revizor nepachne proste. Mali by tam platit normalne elektricenky, ako si navrhoval.
Inak podla mna to je to iste, ako Jarovce, Rusovce, Cunovo. Ved to su tiez samostatne obce. Ci nie ? Neviem ako je na tom Zahorska bystrica.
Ale čo si pamätám, tak minimálne v novembri 2002, keď tú 53-ku predĺžili sa tam naozaj nastupovalo iba prednými dverami, ale myslím, že aj tak si tam ten lístok každý neoznačil. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si