Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: fobust #65859:
To nevrzgali od novoty- to je jen nevinný začátek ? Počkejte si za takové 3 roky, jakou to bude dělat "muziku"... Holt je to choulostivý francouzský výrobek zvyklý na francouzskou údržbu- a do té máme v Praze (a myslím, že i vy v Bratislavě) hodně daleko, tak se prostě nesmíme divit, že to po čase nevyluzuje zvuky zrovna libé.
Reply on: fobust #65858:

Teda nebol som na skúšobných jazdách na pomocný pohon. Pod drôtmi to bolo ceľkom živé, aspoň 6704ka. Od novoty jej však vŕzgali plasty obloženia v interiéri, nič moc. Ale ináč to bolo tiché, žiadne ráby ani hučiace pomocné pohony.
Reply on: S499.1023 #65855:

Od ľudí čo s tým jazdili som počul iné, tak ja neviem. Nebol som an skúšobných jazdách osobne.
Reply on: Nal Sehel #65847:
No, napíš svojmu bývalému dlhoročnému kolegovi, kde rozpráva "múdrosti". Konkrétne.
Reply on: luky133 #65853:
Zaujímavé, že v ten istý deň, kedy bola tá 6705 fotená, som sa tam viezol, a namiesto červeného označovača boli len také dráty 🙂
Reply on: fobust #65845:
Nešír tu zase legendy JPP. Maximálna rýchlosť 40 km/h je s plne obsadeným vozidlom do kopca.
Reply on: fobust #65844:
Výzbroj to samozrejme umožňuje, konkrétne vozy nie.
Taká mala poznámka k Bratislavským 25Trkam. Prešovská 24Trka má aj hmlovky http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14482&idt=u&idg=1794&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd= ktoré by sa zišli na DD lebo tam cez jesenné mesiace je taká hmala ráno ,že neni vidieť ani na tri metre. A tie naše 25Trky http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14495&idt=u&idg=1794&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd= zase nemajú hmlovky takže zase DPB šetril. Alebo ešte v interíéri majú dodaný ďalší označovač. Pri tých nových vyzerá úchvatne.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=14497&idt=u&idg=1794&gi=0&gn=1000&gs=c&gsd=
?
Reply on: Nal Sehel #65847:
Dik.
Reply on: Nal Sehel #65850:
No to praveze neviem, ci este pracuju v DPB, mozne to ale je, aj ked ten z tej 1368 odisiel z DPB niekedy v r. 1985. Co si pamatam, tak v buse mal hore nad celnym sklom na paneli nakreslenu taku opicu a vzdy ked zacal brzdit tak sa jej rozsvietili cervene svetielka co mala ako oci. Ale bola by to obrovska nahoda, ak by si tohto sofera alebo tento voz poznal. Aj ked v usekoch od Patronky po Polianky ste sa raelne mohli stretavat (linka c.37 s linkou c.26). Inak jazdil velmi rychlo a to sa mi pacilo ?
Reply on: yves #65849:
Teraz jazdím za 1, kolónu už 16 rokov. Mena naozaj nepíš, ale vodičov by som mal poznať ak ešte v DPB pracujú.
Kľudne však môžu jazdiť na inéj kolóne alebo už nie, preto ich nevidávaš. AHOJ.
Reply on: Nal Sehel #65846:
Dakujem za odpoved, skoda, ze si nejazdil na 1.kolone, poznal som tam nejakych soferov z vozov 1328 a 1368, celkom rad by som ich este stretol. Ta 1368 bola spickova na linke 26. Ale ak predsa by si nejakeho z ich poznal... Viem aj ich mena ale nechcem ich tu vypisovat. ?
Reply on: LUK #65840:
Prečítaj odpovede pre " yves a KLF " ?
Reply on: KLF #65839:
Neviem na čo Ti to bude, ale mám 47 rokov a v DPB jazdím už 26 rokov. Spokojnosť ? Do tohto fóra píšem málo kedy. Musel som trochu skrotiť syna, lebo pár krát písal cez môj NICK, možno aj niekoho vytočil. Píšem sem aj preto málo kedy, lebo niektorí / S499.1023, Dromolog a im podobní / si tuším o sebe myslia že sú najpovolaneší v oblasti DPB a DPP - proste vedia všetko naj naj a keď si ich múdrosti niekedy čítam, dobre sa zabávam.
Reply on: yves #65838:
S ŠMkou som jazdil pre 3. kolonu /linky 38 37 36 35 31 atď /, v rokoch 1980 až 1984, kedy som začal jazdiť na Karose. Prvé ktoré sme dostali tuším ani nemali uzavretú kabínu, dokonca za sedadlom vodiča nebolo vykurovacie teleso, v zime to nebolo nič moc. Ešte ak Ťa zaujíma zo začiatku skoro každej Karose, keď si prešiel po jamách prasklo čelné sklo, boli totiž osadené veľmi natesno, lak bol tak fušersky nastiekaný na nevyzretý pozinkovaný plech, že umývacie kefy ho strhávali dole po celých kusoch, takže niekedy to vyzeralo že ideme zamaskovaný do boja a nie voziť cestujúcich.
Otázka do pléna:
Koľko vyšla spotreba nafty u Škody 25Tr pri jazde na pomocný naftový pohon? Počul som rôzne údaje, najviac zaznelo 80 litrov na 100 kilometrov a to tiež za úbohých jazdných vlastností. Maximálna rýchlosť prázdneho vozu na rovine 40 km/h, lenivý rozjazd...
Reply on: L5 #65823:

Myslím že nie je, lebo nemajú zásuvky na mnohočlenné riadenie ani ESW spriahadlá a pochybujem že ich výzbroj to umožňuje.
Reply on: Valec #65822:
Aha, tak sorry. Mě to připomnělo důvěrně známá místa, akorát všechny fotky neumím lokalizovat (autobusem čtyřkou jsem jel jen jednou ve směru z Deák tér a 3x v separátní trase Gyöngyösi utca- TESCO, což je několikaminutový okruh v podstatě kolem bloku domů). A docela mě fascinuje, jak se umí v Budapešti vyrovnat s povodní ?
Reply on: Martin Fundárek #65835:
Predsa len si dovolím oponovať. Mladosť som strávil medzi autobusármi a výraz "Karosa" pre "ešemku" som nepočul. Zato sa od nejakého roku 1974 hovorilo o očakávaných "Karosách" ako nástupkyniach modelového radu Š 11, keďže B 731 bola prvýkrát vystavovaná údajne už niekedy v 1971 na nejakom bussalóne, pôvodne pod názvom Eurobus.
Reply on: LUK #65840:
On tam myslí DPMB ako Dopravný podnik mesta Bratislavy... Tak sa vtedy volal terajší DPB.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.