No to praveze neviem, ci este pracuju v DPB, mozne to ale je, aj ked ten z tej 1368 odisiel z DPB niekedy v r. 1985. Co si pamatam, tak v buse mal hore nad celnym sklom na paneli nakreslenu taku opicu a vzdy ked zacal brzdit tak sa jej rozsvietili cervene svetielka co mala ako oci. Ale bola by to obrovska nahoda, ak by si tohto sofera alebo tento voz poznal. Aj ked v usekoch od Patronky po Polianky ste sa raelne mohli stretavat (linka c.37 s linkou c.26). Inak jazdil velmi rychlo a to sa mi pacilo ?
Teraz jazdím za 1, kolónu už 16 rokov. Mena naozaj nepíš, ale vodičov by som mal poznať ak ešte v DPB pracujú.
Kľudne však môžu jazdiť na inéj kolóne alebo už nie, preto ich nevidávaš. AHOJ.
Dakujem za odpoved, skoda, ze si nejazdil na 1.kolone, poznal som tam nejakych soferov z vozov 1328 a 1368, celkom rad by som ich este stretol. Ta 1368 bola spickova na linke 26. Ale ak predsa by si nejakeho z ich poznal... Viem aj ich mena ale nechcem ich tu vypisovat. ?
Neviem na čo Ti to bude, ale mám 47 rokov a v DPB jazdím už 26 rokov. Spokojnosť ? Do tohto fóra píšem málo kedy. Musel som trochu skrotiť syna, lebo pár krát písal cez môj NICK, možno aj niekoho vytočil. Píšem sem aj preto málo kedy, lebo niektorí / S499.1023, Dromolog a im podobní / si tuším o sebe myslia že sú najpovolaneší v oblasti DPB a DPP - proste vedia všetko naj naj a keď si ich múdrosti niekedy čítam, dobre sa zabávam.
S ŠMkou som jazdil pre 3. kolonu /linky 38 37 36 35 31 atď /, v rokoch 1980 až 1984, kedy som začal jazdiť na Karose. Prvé ktoré sme dostali tuším ani nemali uzavretú kabínu, dokonca za sedadlom vodiča nebolo vykurovacie teleso, v zime to nebolo nič moc. Ešte ak Ťa zaujíma zo začiatku skoro každej Karose, keď si prešiel po jamách prasklo čelné sklo, boli totiž osadené veľmi natesno, lak bol tak fušersky nastiekaný na nevyzretý pozinkovaný plech, že umývacie kefy ho strhávali dole po celých kusoch, takže niekedy to vyzeralo že ideme zamaskovaný do boja a nie voziť cestujúcich.
Otázka do pléna:
Koľko vyšla spotreba nafty u Škody 25Tr pri jazde na pomocný naftový pohon? Počul som rôzne údaje, najviac zaznelo 80 litrov na 100 kilometrov a to tiež za úbohých jazdných vlastností. Maximálna rýchlosť prázdneho vozu na rovine 40 km/h, lenivý rozjazd...
Aha, tak sorry. Mě to připomnělo důvěrně známá místa, akorát všechny fotky neumím lokalizovat (autobusem čtyřkou jsem jel jen jednou ve směru z Deák tér a 3x v separátní trase Gyöngyösi utca- TESCO, což je několikaminutový okruh v podstatě kolem bloku domů). A docela mě fascinuje, jak se umí v Budapešti vyrovnat s povodní ?
Predsa len si dovolím oponovať. Mladosť som strávil medzi autobusármi a výraz "Karosa" pre "ešemku" som nepočul. Zato sa od nejakého roku 1974 hovorilo o očakávaných "Karosách" ako nástupkyniach modelového radu Š 11, keďže B 731 bola prvýkrát vystavovaná údajne už niekedy v 1971 na nejakom bussalóne, pôvodne pod názvom Eurobus.
LUK
Re #65837 Nal Sehel: mohol by si mi, prosím napísať... ale nie, blbnem...