Reply on: 81-71 #64808:
hmm dalsie alternativy, takze to IC bude stat pri kazdej vrbe a prejde tu trasu mozno aj za dlhsi cas ako v sucasnosti pri jazde uvratou a 2 vymenach lokomotiv, super utopenych 17 miliard...Re #64809 81-71: odsmerovavanie vlakov z hlavnej stanice za + nepovazujem, ono je dobre (z dovodu prestupov) jeden centralizovany uzol; absenciu rozumneho prestupu na autobusy primestskej dopravy uznavam (a toto by mozno tato zmena ciastocne riesila, otazka s tym suvisiaca vsak je ci o 9 rokov kedy je planovane dokoncenie vystavby este bude existovat ASMN v sucasnej lokalite a v akom rozsahu)
to ako vyzera zeleznicny uzol wien bohuzial prilis presne neviem, ale myslim si ze pokial by chceli, tak dokazu to IC ukoncit aj v inych staniciach ako sudbahnhof (a urcite za menej penazi ako tych 17 mld
si
4 idu cez sturovo, a to:
EC 171 HUNGARIA
EC 175
R 235 AMICUS
EC 279 JAROSLAV HAŠEK
a 3 cez petrzalku (z toho ani jedno IC, EC):
R 375 /732/375
R 337 /949
R 943
takze tu okruznu polhodinovu jazdu vykonavaju len 3 zo 7 (priamych) vlakov za den, co nie je myslim niak problematicke...
do wiedne (priamo) chodi 21 osobnych vlakov cez marcheg a 22 cez/z petrzalku (vcetne tych ktore v petrzalke koncia a okruznu jazdu nevykonavaju, je ich vacsina !)