Reply on: si #64802:
Len v relaciach na Budapest si zdoraznoval IC vlaky v relaciach na Vieden si ich pomiesal medzi vsetko aj s osobakmi...tak ked daco pisem,tak jednym systemom. btw,a to nehovorim len o polhodinovej jazde okolo BA ale napriklad o prepriahani na Hl.st.,takze uspora by mozno bola spolu aj cca 40 minut,co uz je znacne...teraz som myslel na IC Kosice-Vieden
si
novy tunel mozno zoberie do seba aj nakladnu dopravu, ale opat, aky podiel z nakladnych vlakov co chodia cez ivansku cestu je smerovanych do petrzalky a pripadne dalej do madarska a rakuska ? Mam skor dojem ze vacsina nakladnych vlakov ma za ciel UNS, a odtial pristav, slovnaft a pod.; do rakuska myslim ze vacsina nakladov chodi cez marcheg (a elektrifikacia dotknutej trate (tiez zahrnute v plane) je urcite lacnejsia ako neaky tunel... Dovolim si tvrdit ze ked klesne intenzita vlakov na priecesti na ivanskej v suvislosti s tym tunelom o 25%, tak to bude slusny uspech (avsak zdaleka to nie je tebou spominana vacsina vlakov )