Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #64678:
Ja mam len jednu otazku?Odkial sa kukas ked mas taketo pohlady?Este ta nikdy nenapadlo, ze ten projekt je financovany predovsetkym z penazi EU a ide o jednu sucast celoeuropskeho projektu hlavnych koridorov?Jasne, ze tie peniaze su z dani ludi-totiz ani EU do ktorej patrime, si tie peniaze netlaci, ale ked sme vstupili do EU,zaviazali sme k istym veciam a pokial sa rozhodlo o tom, ze tadialto pojde koridor,tak tadialto pojde a mimochodom, Slovensko s tym isto muselo suhlasit.Myslim,ze takyto projekt je pre Slovensko len a len prinosom a to ze z casti by mohol pomoct bratislavskej MHD je len pozitivum, ten projekt NIKDY nemal sluzit ako nahrada NDS v BA ani nic podobne !!! a vobec sa tu v zaklade veci nejedna o BA ako o cele SLOVENSKO!To, ze BA moze mat z toho profit je len dobra vec,tak neviem co vsetci blbnete co pisete daco proti!
Reply on: Sommelier #64678:
"Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže."
- Bratislavocentrista. Stále si v tom, že tých 17mld. je na MHD. ?
Reply on: tomas1 #64684:

Aha ? A ty sa divíš ? Ako išli výkony železníc dole ? Však to kedysi jazdilo jedno za druhým !
A ty si myslíš, že sa všetci vykašlú na kamióny ? Všetko dnes na nich funguje.
A keď to bude hotové, tak sa tam z pakruky dá primontovať stanica Einsteinova ?
Reply on: Sommelier #64674:
Ja niesom euroidealista... Ty proste nechápeš, že projekt BA uzol nieje pre mestskú ani prímestskú dopravu. Problém je na tvojej strane, že si nepochopil účel projektu.
Reply on: Sommelier #64665:
"3 minútový interval Filiálka - Petržalka"
- Myslel som, že si tam písal o priepustnosti trate... Sorry, inak. Na Einsteinovej ( v budúcnosti prestup na električku) 4 zo ŽST Petržalka + 4 z ÚNS, teda 7,5 minúty. Len je škoda, že mesto nechce zastávku na Einsteinovej tak tá asi nebude hneď. Nakoniec možno mesto z toho vyrobí zbytočný projekt svojim postojom... ?

Kto Ti povedal, že BA je "v záverečnej časti" koridorov??

Nákladné vagóny putujú po Európe stále 10kmh, takže neviem či sa toho dialo až tak veľa doteraz.
Reply on: S@fino #64680:
mne je to úplne jedno, aj mi to musí byť jedno, lebo v BA môžeš aspoň niekomu vlepiť za ucho keby si chcel, ale v Bruseli nebudeš vlepovať tej plejáde úradníkov.
Sú to peniaze na dopravu ? Sú.
Reply on: blavak #64679:
som tam býval... zadaj do Hľadaj Dlhé+Diely a máš plejádu názorov. ?
Reply on: S@fino #64676:
jááj. Eurohanbiť v Eurospoločnosti ! Len aby sme sa s tou prezentáciou nepretrhli. Zásada - nech to vyzerá dobre, hlavne že špina je pod kobercom. Určite.
Vieš čo ? Prečo rovno nepostavíme v Petržalskom koridore pylóny a trať z papiera ? Pustíme tam papierovú električku a nebudeme sa hanbiť.
A o koliesku netrep. Starému kočíku vymeníme totálne všetko s tým, že to bude nový kočík (a železničným prejazdom na Hradskej, Ivánskej by to len a len prospelo) s tým, že použijeme oveľa menej našich koruniek a nebudeme vymýšľať.
Reply on: Sommelier #64678:
A nie je čisto náhodou Tvoj problém to, že sa 17 miliárd preinvestuje do železnice a nie do mestskej dopravy? Iba sa pýtam...
A je tu niekdo z Dlháčov? A Ak hej rád by som vedel tvoj názor o trolejbusovej trati na DD
Reply on: aquila #64675:

dovoľ mi iný pohľad:
Môj problém je ten, že tu niekto "preinvestuje" 17 miliárd z Našich daní na niečo, čo nám málo pomôže.
Nevidím rozdiel medzi malými peniazmi a veľkými peniazmi.
Rovnako ako nie je rozdiel medzi malou dopravou a veľkou dopravou. Pretože ako vieme, čo teda asi všetci vieme, jedna bez druhej nebude existovať v rovnováhe.
Reply on: 81-71 #64667:
Áno, ďakujem za doplnenie. Samozrejme som rátal s novými vozidlami, tak, aby vyhovovali prevádzke. Viem aj o problémoch, ktoré boli, keď v Košiciach prepravovali električku cez vlečkové koľajisko spoločnosti U.S.Steel - ak sa dobre pamätám, vtedy sa im vykoľajila...
Reply on: Sommelier #64672:
Možno bude lepšie kúpiť nový, lebo tomu starému môže každú chvíľu odpadnúť koliesko, nemusí už vyhovovať bezpečnostným štandartom a napokon - za nový sa nebude treba hambiť v modernej európskej spoločnosti... ?
ako vidim, najvacsi problem kopu ludi tunak je ten, pochopit ze ucelom projektu filialky nie je riesit vnutromestku dopravu, ale koridor a pomoct primestkej doprave.

pricom ciastocne pomoze ako vedlajsi produkt aj vnutromestskej.

vobec sa neneguje filialka a nosny system. ale nerealizacia nosneho systemu je kvoli neschopnosti magistratu a nie kvoli schopnosti ZSR 🙂
Reply on: tomas1 #64671:
počúvaj Euroidealista. Ma netankuj. EÚ nezaujíma, EÚ potrebuje. To sú čo za centralistické kecy ?

Máš aj nejaký Eurorituál, ktorý denne prevádzkuješ alebo v čom sa vyznačuje a prejavuje tvoja Eurodogma ?
Reply on: Nightlight #64666:
"Musis sa na to skusit pozriet aj inak. Pise sem kopec vodicov, ktori si chcu vo svojom volne popisat medzi sebou a aj s cestujucimi."

A prečo by sa na to mal niekto pozerať takto? Tomu nerozumiem. Kde je napísané, že je to diskusné fórum vodičov DPB? Neviem ako Ty, ale ja som bol pri registrácii oboznámený s tým, že toto nie je stránka žiadneho dop. podniku. Čiže logicky ani toto fórum nie je fórom dopravného podniku. To už som tu ale písal.

"Pisu to laici, ktori nechcu ani prijat vysvetlenie od profesionalov a tvrdohlavo trdia svoje laicke nazory a pohlady."

Vieš, všetko sa dá vysvetliť aj iným spôsobom, ako "Ty si tupec", "Ty si idiot", "Ty si tlk", "taká hlúpa otázka" a podobne. Skús sa nad tým zamyslieť. Možno potom by sa ostatné veci chápali lepšie...

"Vazeny cestujuci, skuste pochopit, ze vodici sa chcu s Vami podelit o svoje pohlady na MHD a priblizit Vam problematiku, cim by sa naplnila podstata tohto diskusneho fora."

Ja by som bol nesmierne rád, keby to tak bolo. Ale mne to skôr (nemôžem si pomôcť) pripadá, že vodiči si sem chodia ventilovať svoje depresie (možno aj) z práce...

"Skuste namiesto kritiky a nadavok na vodicov obcas napisat aj niekco kladne."

Keď budem mať najbližšie nejakú kladnú skúsenosť, tak Ti sľubujem, že ju sem napíšem...
Reply on: Andy #64669:
prosím Ťa. To si ma vážne dostal. Tu tresnem prvé prirovnanie a Ty ho tu rozvinieš do malometrážneho filmu. ?
Ja viem čo chceš povedať. Nikto nebude vedieť ako to bude vyzerať.
Ja by som ale radšej, aby som z TGV neprestúpil do 4812 po turbovodíkovejplynofikácii a nevzniesol sa s ňou do oblakov, kde by som mohol prestúpiť to 3606, ktorá sa čerstvo vrátila z piatej generálky (dnes už z nadnárodnej spoločnosti Starko ako úspešná miliónta plynofikácia).
Eto vsio.
PS: A pokiaľ dobre vieme, že stará mama má kočík síce použitý, musíme si kúpiť nový ?
Reply on: Sommelier #64661:
Ale EU nezaujíma čo potrebuje vnútromestská Bratislavská doprava. Európska únia potrebuje železničné koridory a BA uzol, tak si postaví železničné koridory a BA uzol. ?
Reply on: Nightlight #64666:
idealista jeden ? Si nevidel ešte volebné výsledky ? Alebo nečítal obsah najčítanejších periodík ? ☺ Či nepočul bežný rozhovor v rámci konzumnej spoločnosti ?
Inak moja úcta... ?
Reply on: Sommelier #64661:
No oni Ti nekúpia plienky, lebo to vyzerá, že ich máš ok, nevšimli si, že ich máš osrané. Tak ti kúpia kočík. A ďalšia vec je, že im plienky nepomôžu, nepohodlné to bude len pre teba, ale vďaka kočíku sa im budeš ľahšie prenášať. Takže pre nich proste je ten kočík dôležitejší.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.