Uz dnes je problem s nedostatkom vozov a vodicov a ty chces 50 zalozakov...nesranduj a co tie prestoje kto to zaplati a ten voz co pojde z meskanim sa otoci a vrati naspat na konecnu??? Jalove kilometre a v konecnom dosledku by si to zaplatil ty v cene listku. ?
hmm naklady na jedneho vodica 20tis. (asi za mesiac predpokladam) tak myslim ze takych vodicov v BA velmi nezozenies co ti budu robit za neakych cca 10tis/mesiac (pretoze nezabudni ze zamestnavatel musi za zamestnanca plati kopu odvodov, postneho a podobneho balastu co da zhruba tolko isto ako dostane zamestnanec na ruku...)
Tak ako chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nič nemeškalo? Chceš nariadiť, aby sa vodič na každej zastávke pomodlil, aby sa mu voz nepokazil, aby sa pred ním nezrazili autá, aby niekomu neprišlo zle a aby do neho niekto nenapálil?
Takže dajmetomu, že by sme chceli tých 50 záložákov (je to blbosť, ale ako inak chceš zabezpečiť, aby ti nikdy nemeškal voz viac ako napr. 5 minút?), vodičov teda treba 100. Ak náklady na jedného sú 20 tisíc, to máš 24 miliónov ročne.
No ráno je malá šanca, že niečo vynechá, ale pre také prípady používam taxík, jeho cena síce nie je malá, ale na to, v koľkých prípadoch skoro ráno niečo vynechá to nie je také hrozné... Osobne som ho nemusel ráno použiť už asi 5 rokov. Ale samozrejme meškania mi vadia ako každému. Lenže toto nie je problém Bratislavy, ale všetkých miest.. Nikde nemajú každé tri zastávky stojaci záložný autobus...
AD vypadky spojov, rano pri ceste na vlak (501) jedna vypadnuta elektricka znamena, ze som v prdeli. A stalo sa uz. Podobne vecer, ked idem na 613 alebo 801, len vtedy sa da ist hodinu pred odchodom vlaku, pritom samotna cesta na stanicu trva 20 minut (a to sme v hlavnom meste).
Inak kto vymyslel z Ruzinova taketo inteligentne preklady liniek 8 a 14: 21 02 08 22 28 42 48
22 02 08 22 28 42 48 ????????????????????
To uz ani pri dvoch linkach nevedia urobit rovnaky interval....
v prázdninovom období sú znížené nároky na prepravu,
v prázdninovom období je nižšia vypravenosť (zatiaľ OK?)
v prázdninovom období by malo by viacej vodičov k dispozícii (OK?)
v školskom roku je výprava napjatá, preto sa dovolenky vodičom nedávajú (môže byť?)
preto si vo zvýšenej miere vodiči dovolenky čerpajú cez prázdniny (kapito?)
1. Neviem, ci znizene vykony v BA MHD su majoritne zapricinene dovolenkovym obdobim, ale skor to bude dosledok prepoctov narokov na MHD v letnom obdobi, co by nebolo zle, ale mali by tam byt zaratane aj taketo pripady, kedy su potrebne zalozaky v kratkom case.
2.Neviem, ci by bolo uplne OK hovorit o dovolenkovom obdobi, ked to je zjavne v kazdom sektore. Si predstav, ze by sa ti daco stalo a sanitka by z podobnych dovodov nedosla, alebo by nevypravili IC vlak dz BA do KE...skor sa jedna o zly manazment ako o dake dovolenky...
A koľko záložákov naviac by si chcel? Nejakých 10 by nevyriešilo tvoj problém. To by ich muselo byť aspoň 50, aby sa nestalo, že keď sa pokazí vozidlo, tak ti do 5 minút nič nepríde ako náhrada.
To sa mi zda trosku pritiahnute za vlasy, aby sa v prazdninovom obdobi dakto vyhovaral na nedostatok vozidiel ked su prepravne vykony znacne utlmene a vo vozovniach oddychuje viac vozov ako kedykolvek inokedy.
Vedenie môže robiť čo chce, ale keď nemá dostatok vozidiel a vodičov, nemôže mať na každej konečnej niekoľko záložných vozidiel, aby sa nestalo, že ti niečo vynechá...
guys, jedna komplet odveci, ale vsimol si niekto, ze na novej verzii transparentu 88 je velikanskymi pismenkami napisane AS MLYNKE NIVY? ako dlho za normalnych okolnosti trva, kym sa takyto preklep opravi?
eripmav
http://www.sme.sk/c/2805382/Obchvat-Bratislavy.html
http://www.sme.sk/c/2805379/Z-Mosta-Apollo-sa-da-lepsie-dostat-na-Dvory.html