Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Sommelier #64211:
Práveže dosť dobrý nápad to s tými poschodiami. Ak by mala vozovňa dve poschodia, tak by sa ušetrilo na pozemkoch...A ešte by bolo prízemie kryté.... ?
a ešte navyše , ak by sa vo vozovni spravil poriadok a odstranili by sa odtial vraky a autobusy typu #3350 tak by sa tam pomestili aj busy na výpravu 28,29,30,37,alebo aspoň časť z toho čo je k novemu mostu určite bližšie ako ostatne vozovne, ono je to len o chcení..no v BA je to tak ako to je ,proste bordel
Reply on: Sommelier #64211:
mi chceš povedať že by sa tam nezmestili autobusy na výpravu celej 99 + 80? to hadam nie
eripmav, Majo: Nastudovat si prosim technicke specifikacie Ik280 a Ik283 🙂

eripmav: To, co si videl, su praobycajne Ikarusy 280 (T), a ich jediny rozdiel oproti Ik280, ktore pozname z BA, je ten, ze maju dvere podobne 283-kam. Aj to len podobne, nie rovnake, pretoze maju mensiu sirku nez u 283. Totiz, posledne serie 280-tiek sa vyrabali prave s tymito 2-dielnymi dverami, podobnymi tym z 283. Rok vyroby 1992, mozno 1993 a neskor, aj v KE take maju; do BA prisli posledne Ik280 v r. 1991, takze tie s 2-dielnymi dverami sme uz nezazili 🙂

Majo: Rozdiel medzi 280 a 283 nie je zdaleka len v pol-okienku, to je uz len ako vedlajsi produkt, kludne tam byt nemuselo. Podstatne je, ze Ik280 ma cca 16.5m, Ik283 ma cca 18m. Tym padom ma iny rozvor naprav, ine dlzky clankov, previsov, atd. Navyse 283 ma 3. napravu dvojmontaz a neriadenu, na rozdiel od 280, ktorym 3. naprava vytaca.
To, ze ma inak rozmiestnene okienka, je uz len designovy detail... 283 ma vsetky okna (okrem tych par malych) rovnakej sirky, a dvere o kusok sirsie nez okno, 280 ma uzsie dvere a 3 rozne sirky okien, pricom 2 z nich sa este delia na pravo- a lavostranne, ktore sa navzajom lisia o par malo centimetrov 🙂
Reply on: KLF #64205:
Keďže v Petržalke nie je plnička, neviem, či by sa tým ušetrilo.
Reply on: Technopol #64204:
Petržalská ozovňa sa nedá nafúknuť, roztiahnuť, spraviť na poschodia ani nič podobné. ?
Reply on: luky133 #64208:
ano maju teda aspon ten 6701 ma ked som nim isiel
Reply on: orax #64176:
takto vyzerali ojazdene (a po zivostnosti) Ikarusy 280.00, ktore pochadzali z budapestianskeho DP. vo vacsom mnozstve boli v r. 1989 dovezene do roznych miest na slovensku (napr. Martin, Nitra, Zilina?,...)
Nevie niekto či tie 25Trky majú ten kneeling? Solarisi tuším majú. A môžu mať kĺbové verzie autobusov, trolejbusov kneeling, asi áno. ❓
Reply on: KLF #64201:
6702 má zadné ev. č. nalepené na mieste ŠPZ.
Reply on: irizar #64179:

Áno, ten šrotovník s tým náterom zeleno-bielym si aj ja pamätám. Ale motoricky mi pripadal byť omnoho lenivejší ako ten fialový. A naozaj bol v dosť zlom stave...

Re #64182, #64183 Majo:
TT ani KE veľmi nepoznám, tak teraz už viem 🙂 že aj v iných mestách na Slovensku sa vyskytujú IK s tými veľkými vetracími oknami. Škoda, že sú v menšine...
Reply on: Technopol #64204:
ja si myslim, ze taku 88 by tiez mohla prevadzkovat petrzalka. Ved to z 99,99% jazdi po Petrzalke. Tiez by sa usetrili vozokilometre.
Reply on: hoppusmark #64195:
Na L80 a 99 by sa mohli do petržalky presunuť naftove busy z ostatných vozovní a z krasňan potom busy na 1 a 2 kolonu
- a nieže by sa len uvolnilo miesto v kraňanoch pre eliny ale ušetrili by sa aj vzkm
Reply on: Sommelier #64202:
To napadlo aj mna. Je to mozne... ktohovie.
Reply on: KLF #64201:
no, tak ma napadlo, nemali by mať aj normálne EČV (ŠPZ pre skôr narodených), keď to má aj ten diesel motor ?
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3683

Dufam, ze tie evidencka z celneho a zadneho skla zmiznu. A preco sa nove evidencko nenalepilo na miesto pre SPZ ?
Esteticky detail, ale aj tak...
Reply on: Valec #64196:
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu:
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
Reply on: Ike #64197:
No ale keď si vezmeš, že by bolo aj depo pre metro, tak to zas až také veľké nie je. ?
A bude sa stavať ta nova vozovňa v Petržalke.
Reply on: Valec #64196:
no ta Dubravka je dost odveci.. ved je vacsia jak DNV a Volkswagen 😃

hoppusmark> preco? tych 20 vozov bolo akurat na linky v DNV, pretoze z hladiska dostupnosti je to najvzdialenejsia cast. Su to neuveritelne jalove kilometre co tie linky najazdia (denne ~50km vozi jeden voz vzduch a sofera)

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.