Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu: http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
no ta Dubravka je dost odveci.. ved je vacsia jak DNV a Volkswagen
hoppusmark> preco? tych 20 vozov bolo akurat na linky v DNV, pretoze z hladiska dostupnosti je to najvzdialenejsia cast. Su to neuveritelne jalove kilometre co tie linky najazdia (denne ~50km vozi jeden voz vzduch a sofera)
Na tejto mapke http://www.boku.ac.at/verkehr/T_map_bra.htm si môžeš o.i. pozrieť kde boli asi pred 17timi rokmi plánované vozovne (Prievoz, Na pantoch). Akurát tá Dúbravka sa mi nezdá.
ta vozovna v Dubravke - sa chysta uz spred revolucie 1989 takze sa jej asi ani nedockame...
mala sa volat Dúbravčice a mala mat ev. cisla 5xxx. Mala stat kdesi za poziarnou stanicou, resp medzi nou a obytnymi domami Podvornice
Presne tak, v Krasňanoch by sa mali autobusy zrušiť, vznikli by nové odstavné plochy pre električky. Vozovňa Jurajov Dvor je dosť blízko, takže práve tá by mohla vypravovať linky, ktoré teraz vypravuje vozovňa Krasňany.
Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.
Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..
Aha jasne, uz viem v com je problem. Tebe este nikto nevysvetlil rozdiel medzi Ik 280 a 283. Takze Ti to vysvetlim ja. Ten rozdiel je v dlzke vozidla - Ik 283 je o jedno "pol-okienko" na kazdom clanku dlhsi nez Ik 280. A tiez zadnu napravu ma 283 neotocnu (dvojmontaz), 280 ju ma otocnu (jednomontaz). To, co si videl v Budapesti boli Ikarusy 280, len Teba poplietli tie dvere (napr. aj v KE maju Ik 280 dvojkridlove dvere). Tie kratke su Ik 260. Trolejbusy su Ik 280T.
Existuje nieco, co by sa napadne na Ikarus 283 podobalo (teda klbovy autobus typickeho dizajnu, typicke dvere - odlisne od 280) a ze by to nebol ikarus 283? Samozrejme mali tam aj neklbove autobusy tejto serie, to mi je jasne ze sa volaju inak. A tie trolejbusy na fotke som spoznal ze su to trolejbusy, tie som odfotil preto, ze som este trolejbus ikarusovho dizajnu nevidel, ale inak boli presne take autobusy (len vacsinou tmavomodre) - mohli byt nieco ine ako ikarus 283?
Tu ma napadol zaujimavy paradox, ze zatialco Trnavka a JD lezia vedla seba a su to dve vozovne, tak Trnavka a Hrobonka u trolejbusov, ktore su od seba vzdialene X km, su chapane ako jedna vozovna...
A Ikarusy 280 s velkymi vetracimi castami okien jazdia aj v Kosiciach. To sa zrejme objednavatel mohol rozhodnut, ake velke vetracky chce, ked nespecifikoval, asi dostal male - tak nejak to bolo aj u Karosy.
No napriklad ojazdene Ikarusy z Budapesti (tmavomodre, s velkymi vetracimi castami okien) jazdili aj v Trnave. Ale v akom pocte a od kedy do kedy, to naozaj netusim. Ani foto zrejme neexistuje...
tr3mp
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)