Áno, ten šrotovník s tým náterom zeleno-bielym si aj ja pamätám. Ale motoricky mi pripadal byť omnoho lenivejší ako ten fialový. A naozaj bol v dosť zlom stave...
Re #64182, #64183 Majo:
TT ani KE veľmi nepoznám, tak teraz už viem že aj v iných mestách na Slovensku sa vyskytujú IK s tými veľkými vetracími oknami. Škoda, že sú v menšine...
Na L80 a 99 by sa mohli do petržalky presunuť naftove busy z ostatných vozovní a z krasňan potom busy na 1 a 2 kolonu
- a nieže by sa len uvolnilo miesto v kraňanoch pre eliny ale ušetrili by sa aj vzkm
Doplním, že súčasné navrhované lokality vozovní vidno na mape z návrhu územného plánu: http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)
no ta Dubravka je dost odveci.. ved je vacsia jak DNV a Volkswagen
hoppusmark> preco? tych 20 vozov bolo akurat na linky v DNV, pretoze z hladiska dostupnosti je to najvzdialenejsia cast. Su to neuveritelne jalove kilometre co tie linky najazdia (denne ~50km vozi jeden voz vzduch a sofera)
Na tejto mapke http://www.boku.ac.at/verkehr/T_map_bra.htm si môžeš o.i. pozrieť kde boli asi pred 17timi rokmi plánované vozovne (Prievoz, Na pantoch). Akurát tá Dúbravka sa mi nezdá.
ta vozovna v Dubravke - sa chysta uz spred revolucie 1989 takze sa jej asi ani nedockame...
mala sa volat Dúbravčice a mala mat ev. cisla 5xxx. Mala stat kdesi za poziarnou stanicou, resp medzi nou a obytnymi domami Podvornice
Presne tak, v Krasňanoch by sa mali autobusy zrušiť, vznikli by nové odstavné plochy pre električky. Vozovňa Jurajov Dvor je dosť blízko, takže práve tá by mohla vypravovať linky, ktoré teraz vypravuje vozovňa Krasňany.
Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.
Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
tr3mp
http://www.bratislava.sk/MsZ/Aktualne/MsZ-06-07-06/Bod_05/5-Graficka_castUPN/pdf/doprava.pdf
Dúbravčice: nosný systém, električka, autobus - v predĺžení dúbravskej radiály
Žabí majer: nosný systém - za železničnou traťou (pôvodná lokalizácia bola nad električkovým depom)
Prievoz: trolejbus - medzi Prievozom a Vlčím hrdlom
Janíkov dvor: nosný systém - západne od Jantárovej (redukované, autobusy a trolejbusy presnuté k ČOV)
Petržalka: autobus, trolejbus - pri ČOV (presunuté z Janíkovho dvora)