Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: hoppusmark #64189:
Na tejto mapke http://www.boku.ac.at/verkehr/T_map_bra.htm si môžeš o.i. pozrieť kde boli asi pred 17timi rokmi plánované vozovne (Prievoz, Na pantoch). Akurát tá Dúbravka sa mi nezdá.
Reply on: hoppusmark #64194:
Alebo napr. vrakosy 36xx, ktoré jazdia na 80 a 99, by mohli ísť do Petržalky. Nie je tam síce plnička plynu, ale to nie je ani v Krasňanoch.
Reply on: Ike #64192:
Tak pre 20 vozov to nemá cenu robiť. Ke%d už, tak plnohodnotnú vozovňu.

Ale to s tými Krasňanmi sa dá urobiť prakticky "do 24 hodín" takže tam nevidím problém..
Ike:Môže byt aj preto žeby sa zvýšil počet ludí pochybujuci sa v tomto areali aj preto lebo su tam aj uložené veci pochadzajuce z trestnej činnosti.

Tá vozovňa v dubravke mala byt niekde v miestach zast.furmanská
Reply on: BMEŽ #64191:
to mala byt tzv. minivozovna - kde by parkovalo 20 vozov z 1.DPA - bolo to v areali SOS PZ SR - ale preco sa upustilo - neviem
Nová vozovňa mala byt v DNV kúsok od VW alebo areali SOS PZ ale upustilo sa od toho.
Reply on: hoppusmark #64189:
ta vozovna v Dubravke - sa chysta uz spred revolucie 1989 takze sa jej asi ani nedockame...
mala sa volat Dúbravčice a mala mat ev. cisla 5xxx. Mala stat kdesi za poziarnou stanicou, resp medzi nou a obytnymi domami Podvornice
Reply on: Technopol #64173:
Presne tak, v Krasňanoch by sa mali autobusy zrušiť, vznikli by nové odstavné plochy pre električky. Vozovňa Jurajov Dvor je dosť blízko, takže práve tá by mohla vypravovať linky, ktoré teraz vypravuje vozovňa Krasňany.

Tiež by sa mali zlúčiť vozovňa Trnávka a Jurajov Dvor, určite by sa tým veľa vecí zjednodušilo(vzájomné vymieňanie vozov atď.) a ušetrilo by sa na personále.

Podľa mňa by sa tiež mala vybudovať autobusová a električková vozovňa v Dúbravke, odkiaľ by sa vypravovali linky do celej západnej časti Bratislavy (L20 - 38, 83 atď) Ušetrilo by sa tým dosť peňazí na dojazdov/výjazdoch + v prípade nepredvídanej situácie by bolo možné vypraviť záložné vozidlá, pretože takto je západná časť Bratislavy odrezaná od sveta..
Reply on: eripmav #64186:
Aha jasne, uz viem v com je problem. Tebe este nikto nevysvetlil rozdiel medzi Ik 280 a 283. 🙂 Takze Ti to vysvetlim ja. Ten rozdiel je v dlzke vozidla - Ik 283 je o jedno "pol-okienko" na kazdom clanku dlhsi nez Ik 280. A tiez zadnu napravu ma 283 neotocnu (dvojmontaz), 280 ju ma otocnu (jednomontaz). To, co si videl v Budapesti boli Ikarusy 280, len Teba poplietli tie dvere (napr. aj v KE maju Ik 280 dvojkridlove dvere). Tie kratke su Ik 260. Trolejbusy su Ik 280T.
Reply on: Majo #64181:
Existuje nieco, co by sa napadne na Ikarus 283 podobalo (teda klbovy autobus typickeho dizajnu, typicke dvere - odlisne od 280) a ze by to nebol ikarus 283? Samozrejme mali tam aj neklbove autobusy tejto serie, to mi je jasne ze sa volaju inak. A tie trolejbusy na fotke som spoznal ze su to trolejbusy, tie som odfotil preto, ze som este trolejbus ikarusovho dizajnu nevidel, ale inak boli presne take autobusy (len vacsinou tmavomodre) - mohli byt nieco ine ako ikarus 283?
Reply on: KLF #64165:
Tu ma napadol zaujimavy paradox, ze zatialco Trnavka a JD lezia vedla seba a su to dve vozovne, tak Trnavka a Hrobonka u trolejbusov, ktore su od seba vzdialene X km, su chapane ako jedna vozovna...
Reply on: dankosmile #64171:
tak s tou 88 suhlasim... no jo, skoda, ze vsetko je otazkou penazi ? ale ved hadam sa oplatilo investovat do tych novych busov a nakupia sa dalsie.. ☺
A Ikarusy 280 s velkymi vetracimi castami okien jazdia aj v Kosiciach. To sa zrejme objednavatel mohol rozhodnut, ake velke vetracky chce, ked nespecifikoval, asi dostal male - tak nejak to bolo aj u Karosy.
Reply on: orax #64178:
No napriklad ojazdene Ikarusy z Budapesti (tmavomodre, s velkymi vetracimi castami okien) jazdili aj v Trnave. Ale v akom pocte a od kedy do kedy, to naozaj netusim. Ani foto zrejme neexistuje...
Reply on: eripmav #64177:
Ako si dosiel na to, ze to su Ikarusy 283?
Reply on: irizar #64179:
Sorry, v tom roku som sa preklepol - myslel som samozrejme 1992.
Reply on: orax #64176:
Ten tmavofialový sa abjavil oveľa skôr - ešte som chodil na základnú, niekedy okolo roku 1982. Trochu neskôr, keď už pošli dvojdverové Ikary (8A, 8B a 8C preradili na Hrádok), jazdil ešte jeden s rovnakými oknami, nastriekaný klasickou červeno-bielou ako mestské Karosy. Neskôr ho prestriekali na zeleno-bielu a doslova strašil deti v uliciach až do cca 1999 - to už ho držal pokope len náter a modlitby. Neviem, či to bol ten istý alebo nie.
Reply on: eripmav #64177:

No, nepovedal by som, že len Bratislava, ja som vlastne také veľké super otváracie okná videl len na tom jedinom buse v mojom rodisku (aj ten bus sa tam vyskytol asi len náhodou - inak ostatné busy v LM ich majú samozrejme malé). Ono nikde inde na Slovensku som nevidel také okná ako majú v Budapešti...
Reply on: orax #64176:
Ked som videl ze vsetky ikarusy 283 (co je asi 50% ich vozoveho parku) v Budapesti maju take okna, tak som nechapal ze preco take nie su aj u nas, ze v DPB musia byt asi cisty ****** co vzivote nesli autobusom. Podla vsetkeho Ikarusy sa povodne vyrabali s oknami otvaracimi viac nez cez polovicu, len nieko napadlo, ze Bratislava, ktore je od Budapesti trosicku na sever, zrejme potrebuje okna 3 krat mensie ☠

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.