No ved ale ja som reagoval na ten prispevok tak, ako bol napisany, nebudem predsa pindat na to, ako je vsetko nízko...samozrejme, tie sucasti, ktore su vyssie by mali ist nizsie a nie aby kvoli zdravemu clovekovi, ktoremu sa nechce trosku sklonit mal vozickar z MHD neprijemny zazitok.
Heh... akurat som vcera na Dispecera pisal o nechutnych podmienkach vodicov MHD (cestujuci tio nemaju lepsie) a poobede uz bola o tom kratska reportaz na radiu Expres. Obratili sa aj na DPB, kde im povedali, ze citujem: "klimatizacia v MHD nema zmysel, lebo sa stale otvaraju dvere a ani v buducnosti tam NEBUDE". ? ? ? Hned im tam niekto zavolal, ze co to je za argument, ked v inych statoch tam ta klima JE ! Navyse v zime sa tiez kuri a dvere sa otvaraju. Kokos vymenit celu Olejkarsku od vratnika po generalneho za taketo vyjadrenia !
sorry inym, ktori si myslia, ze ked ziju v prahe par rokov vedia vsetko, ale mas pravdu, tvrdit ze vacsina ludi v centre prahy vystupuje je blbost. na C vystupuju "v centre" preto, ze C ide cez Hlavni nadrazi a Florenc. co je predpoklad, ze na tychto miestach budu ludia prestupovat na ine spoje - vystupovat teda z metra. zijem vacsin casu v prahe, blizko I.P. Pavlova.
o to ide. My tu nemame nejaku zabudnutu miestnu drahu, z ktorej by sme mohli urobit elektricku, alebo elektricku ktoru mozeme predlzit do oblasti neobsluzenej kolajovou dopravou. Mame tu siet elektriciek a siet zeleznic. Zatial nie je dovod ich miesat skor treba rozvoj oboch sieti. Na elektricku napojit aj Pertzalku, na zeleznicu zase previest co najviac regionalnej dopravy a zapojit ju viac do MHD, cize S-Bahn - rychle spojenie vzdialenych casti mesta (DNV - DH, ...) a regionu s mestom. S-Bahn len v ramci mesta by sa neuzivil.
No tak o tom, ci je to "obycajna elektricka by sa dao diskutovat, pravda v slovenskych pomeroch by z takej "obycajnej" elektricky spravil dáky maník snád aj vlak IC.Netreba prepanajana robit zo vsetkeho primestsku alebo mestsku dopravu. Dnes je trend absolutne opacny,snaha o co najlepsie prepojenie, zmazavanie rozdielov medzi jednotlivymi druhmy dopravy...ja to nechapem, na jednej strane tu kopa ludi ide presne trendom danej doby a tuzi po systeme S-bahn-elektricka a ja neviem este co a pomenuva to akymsi hybridom metra-elektricky-S-bahnu,na druhej strane sa zda byt myslienka prepojenia uplne jednoduchej lahkej primestskej dopravy s mestskou neprijatelna...nech sa idu pozriet do takej Budapesti alebo Viedne a pochopia o com tu pisem ?
Neviem, či som správne pochopil názor S499.1023, ale myslím si, že práve spájanie mestskej a prímestskej dopravy môže BA pomôcť. Nie električka do Galanty, ale S-Bahn do Komárna, alebo _napríklad_ bus zo Stupavy cez Devínsku a Devín do centra
Pockaj akoze davat dokopy?Prosim o vysvetlenie, ved predsa primestska doprava je castokrat dolezitym clankom MHD, napr. uz spominana trat Wien-Baden alebo napriklad Budapest-SentAndre - Hév ?
81-71