no, ja uz nepoznam takmer nikoho, kto ma auto, aby isel hromadou dopravou. vynimku tvoria iba dlhe trasy do destinacii, kde sa ako najvhodnejsi dopravny prostriedok vybera lietadlo. okrem ineho, do / z prace ti dnes uz velka cast firiem dava sluzobne auto, ktore mozes pouzivat aj na sukromne ucely. takze neplatis poistku a udrzbu, len beznin. oplati sa. takze treba iba atraktivne MHD, aby ludia mysleli aj na ekologiu a xceli sa dobrovolne vyhnut zapcham.
Aha tak 78 z Dolných honov po Astro a 67 v úseku P. Biskupice - Astro - títo ľudia sú pre Teba nikto. Tam je ten interval v rannej špičke akože akurát a spoje choda prázdne? Alebo nebodaj je zbytočne príliš hustý ? ?
A sadisti čo chodia zo smeru most pri blave? Všetky tie Čakany, Zlaté klasy, Štvrtok na ostrove, Vlky, Nový život a neviem ešte čo... to musia z Ráztočnej nevyhnutne dojsť na Gagarinku a následne na ASMN? Nemohli by už na začiatku odbočiť na Astronomickú? Alebo prestup na tramvaj na čiližskej alebo čo takto niekde v okolí tej najkolíznejšej vrakunsekj križovatky?
Keby si bral princíp, že dnes cetujúci "70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská" a nikdy inak naveky amen, proste že dnes cestujú ľudia takto a to musí ostať; tak nespravíš niekdy žiadnu zmenu vo verejnej doprave.
?
pokial sa nemylim, na mnohe sa vztahuje tzv. 10 ročné obdobie, kedy od patentu máš 1é rokov na to aby si zarobil. Po ich uplynuti moze na Tvojom napade zarabat ktokolvek iny.
Myslim ale, ze v pripade obcianskeho zdruzenia by nikto sud nevyhral - najma ked sa jednalo o neziskovu cinnost.
Preco ste sa uplne, ale uplne vykaslali na mlynske nivy ? Však tam je placu a placu !
A čo Prievozská ?
Celá trasa C sa mi zdá taká - nič dohromady neobsluhujúca, všetko obchádzajúca.
Z globálu je to inak dost cool - pekný zdroj inšpirácií.
ako som Ti napísal - nemožeš to po ujoch a tetách chciet - a do Stockholmu idme v lete, tak Ti dám potom vediet...
Minuly tyzden som bol v Amstiku - dokoncuju poslednu cast okruhu metra - inak je kompletne cele mesto rozkopané. Velmi dobre to tam chlapcom a dievcatam funguje, o bike systeme ani nehovoriac... taky maly dopravny sen...
Nie je teda problém vo financovaní spôsobený tým,že neexistuje zákon o Bratislave,a Bratislava sa vlastne neberie ako mesto,ale iba ako jedna z obcí bratislavského kraja?Ja chápem,keď napríklad v prešovskom kraji 90 000 prešovčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ prispieva na prevádzku SAD cez dane,pretože prešovská SAD-ka má omnoho väčšie výkony,než mestský dopravný podnik.Je ale nezmyslom,aby v bratislavskom kraji dotovalo 450 000 bratislavčanov /zo 600 000 obyvateľov kraja/ bratislavskú SAD-ku,ktorá reálne obsluhuje len 1/4 celého kraja,a mestský dopravný podnik,ktorý má neprovnateľne väčšie výkony,väčší vozový park a obsluhuje 3/4 celého kraja nedostane od VUC nič,pretože premáva iba na území obce Bratislava.....!!!!!!!!!!!??????? V tom je asi celá chorosť našich zákonov nie? Opravte ma ak sa mýlim,ale takto to vidím ja...
neberiem to osobne, nedivím sa, ak už nemáš iný argument ako osobné osočovanie a tvrdenie čistých nepodložených lží... ospravedlňujem sa ti za všetky hriechy na tebe spáchané.
neverím ! prestup na vlak ! Na ostredkoch ! A potom čo ? netiahneš ju po Kazanskú a skončili sme ???
Keď 70 % juhovýchodu cestuje po Gagarinova - Prievozská, tak tam niekto pre menšinu napojí najkreténskejšiu ružinovskú radiálu.
Zobudíte sa až keď zistíte, že to je pomalé, drahé a vlastne pre nikoho ?
Mimochodom, to o čom blúzniš v tomto: "Aby jedna totálne ovládla trh a diktovala si za kolko bude jazdit, ako sme si vsimli vo vyspelých západných socialistických struktúrach"??? Však Ty si v živote západné hranice Slovenska neprekročil!!!
a este ak chces pozriet co sme volakedy davno vymysleli, tak sa pozri sem: http://pieskovisko.sk/eliny.gif
podotykam ale ze navrh je to uz hodne stary (bol tovreny okolo roku 2000) a od jeho vytvorenia boli mnohe trasy zastavane; v case jeho vytvorenia bol realizovatelny a an vacsine tras sme si ti co sme to tvorili spravili aj pesie pochodzky. K navrhu existuje aj dokument v ktorom je popisana etapovitost prac (od toho sa odvijaju aj neake tie oznacenia na tej "mapke" a naklady na ich uskutocnenie + neaky pokec co sa vytvorenim tej ktorej trate dosiahne
obrazok nie je na podklade mapy; bohuzial ale mapy su tiez viazane autorskymi pravami a na zakupenie neakeho mapoveho podkladu peniaze neboli (a s ukradnutym podkladom sa neda velmi legalne niekde vystupovat )
opat ta poprosim aby si si tebou navrhovane trasy presiel pesi a zhodnotil realnost vybudovania kolajovych trati; konkretne sa zameraj na priestorove podmienky (aby vobec bolo kam tu trat umiestnit), sklon a polomer oblukov
a prajem dobru chut
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
si
a prajem dobru chut