Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak predsa kĺbové SORy...No,z hľadiska dizajnu to má zatiaľ podstatne väčšie chyby než Citelis,ale predpokladám,že ide o prototypy a budú sa vylepšovať.A čo sa týka ich použiteľnosti v BA,tak akýkoľvek nový voz je pre BA lepší,než to,čo tu je teraz.S Ikarusmi by som nepočítal,pretože pokiaľ viem,tak koncom roka začína platiť EURO 4 /čo je mimochodom dôvod,prečo končia Karosy 900/,a pokiaľ som si na obnovenej Ikarus stránke všimol,Ikarusy sa vyrábajú len s motorom EURO 2.Takisto je trend nakupovať NP vozy,a ako vieme,tak prevádzka NP kĺbového Ikarusu v BA,nebola práve najšťastnejšia a musel byť vrátený do Maďarska...
Ja osobne som vyznávač autobusov Tam Bus veľmi sa mi páčili. Ale krátke boli lepšie v tom ,že mali aj látkové sedadla. Možno sa mi páčia aj preto lebo s nimi chodím skoro každý deň da DD. škoda ,že firma Tam Bus skrachovala. Uvítal som a bol som aj na nich stránke asi pred 3 mesiacmi a firma sa obnovila ale už nevyrába mestské Tam Busy ale len zájazdové ktoré vyzerajú jak zo 70 rokoch.
Hoppusmark: No vies, ja by som sa skor o tych Ikarusoch radsej vyjadroval opatrnejsie a Solaris je pre BA dost velka cena, SOR je lacny a keby boli klbaky preco nie. DPB nema prachy na detaily tak necakaj ze tu bude jazdit vsetko kvality (skor znacke) I.triedy.
Andy: Nech mi ten prives zapoja cez tyzden na 7115 ked budem mat linku c.14. Heh... Babkymutantky by som tam vykázal, smrdia jak mrtve.
Som v soku! Klbove vajco! Osobne som ich nikdy nemal rad, ale toto sa mi velmi paci! Aka je cca. cena?
Hmm uz len si predsavit ten novy sor v unifokvanom bratislavskom zltozelenom spp natere ? ? ?
hoppusmark:

Kloubový Sor je dlouhý 18,75 metru, široký 2525 mm. jeho kapacita je uváděná jako 175 cestujících.

Pokud bude Sor stále držet nízkou cenovou hladinu, určitě zamíchá kartami na našem i vašem autobusovém trhu a je to jedině dobře.

Pokud slyším slovo unifikace, tak se musím přímo v BA smát - TamBusy, Ikarusy 200,400, Karosy, Karosy CNG, Solarisy, Sory. Jestli bude Sor NB18 lacinější než VP Ikarusy (u kterých ještě vůbec není jisté, zda opět vzniknou), tak není co řešit. Obzvlášť v podniku, kde se 80% autobusů rozpadá a ještě do nedávna bylo možné spočítat NP vozy na prstéch jedné ruky.
Nemohli by počas pracovných dní tie prívesy využiť na linke 39 pre cestujúcich? 🙂
Len či tie kĺbové Sorky nebudú také vzácne ako Karosa ŠM 16,5?
Reply on: hoppusmark #62371:
Chlapce, o com tosic ? Dovol, aby som Ta oboznamil s faktom, ze v Bratislave uz autobusy SOR nejaky ten rok jazdia ! Kupou klbovych verzii by sa "unifikacia" (da sa v Bratislave este hovorit o unifikacii???) iste nenarusila ! Alebo chces tvrtdit, ze pripadnou kupou klbovych Solarisov v buducnosti by sa zase narusila unifikacia ? Podla Tvojej teorie by sa ani Solarisy Trollino nesmeli kupit, lebo by nezapadali do "unifikacie". Ak bude ten klbovy SOR vyhovujuci (kapacitne a cenovo), nevidim najmensi dovod, preco ho nekupit.
No a s tymi Ikarusmi by som bol zatial viac ako opatrny...
Reply on: hoppusmark #62371:
Ale na strane druhej tie nové Ikarusy radu 4xx budu designovo (vraj) úplne iné! A čo vieš, možno nebudú také dlhé ako terajšie 435-ky, možno budú kratšie. ?
Reply on: T3 #62370:
Prosím ťa, nestraš! Len si spočítaj, koľko typov autobusov už v BA máme, a potom niečo hovor. Nezabúdaj na pojem "unifikácia vozového parku", pretože ide hlavne o znižovanie nákladov na údržbu.

Nemám nič proti, ale hneď, ako sa objaví nejaký nový typ autobusu, ozvú sa ľudia s tým, že "aj toto by sme v BA mohli mať"

Mimochodom, mám taký pocit, že ten kĺbový sor nie je príliš rovnocenný k ostatným kĺbovým vozidlám. Aká je vlastne jeho šírka? Akú má kapacitu? Povedal by som, že nižšiu ako štandrdné kĺbáky.

Mimochodom, Ikarus obnoví výrobu, rady 400, takže v záujme unifikácie a znižovania prevádzkových nákladom by som sa pri obnove vozového parku v BA orientoval buď na Ikarus, alebo na Solaris.
Mám takú otázku. Ak by sa náhodou zakúpili tie kĺbové SORky, kam by ich asi dopravný podnik zaradil? A ešte niečo. Má vôbec toto vozidlo plošinu? Či už manuálnu alebo automatickú? ?
Další fotky jsou a budou přibývat na této diskuzi.
http://www.k-report.net/diskuze/messages/2484/11639.html?1149321144

Jen mi nesedí to čelo, které nelícuje k oknům na stranách. Ale jinak vypadá kloubový Sor zajímavě. Pokud i cena bude nízká, jako že asi ano, určitě to zamíchá kartami.
Reply on: hoppusmark #62356:
ale to je pokrok ja som si to vzdy milil so slovnaftom
Reply on: untrop #62363:
nie, ked som nastupoval nestacil som si vsimnut a pri vystupovani som bol zdeseny a nenapadlo mi pozriet sa.. skoda, fakt skoda. cisla si pozeram vzdy ale vcera ma to nejak magicky ovplyvnilo ?
Reply on: untrop #62363:
Najskor to bolo 2xxx, odhadujem
Reply on: raraschek #62354:
Aj mne sa stalo niečo podobné, bližšie som pred časom popísal v príspevku #55312 .
Reply on: KLF #62362:
Aj mne sa páčia ale neviem či DPB kúpi taký Sor. Ale podla mňa bude Sor kĺbak mať odbyt hlavne v Ba lebo si DPB povie prečo kupovať drahé Solarisy keď môžeme kúpiť asi menšie kapacitné SORky. Prijal by som ich aj ja V Ba .
Reply on: luky133 #62347:
Avšak tento geniálny patent spôsobuje, že si pri chôdzi nemôžem pozerať na cestu ale musím obdivovať oblohu. A to nie vždy chcem.

Re #62354 raraschek: Číslo toho ZV nevieš?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.