Reply on: Andy #62272:
Ty sa chceš hádať o tom, že citujem "..že sa budem hádať o tom, že prečo kúpili niečo, čo je síce super.." Ty sa chceš hádať potom ako sa niečo spraví. Ale poviem ti jednu vec. Potom je už neskoro. Ja sa snažím získať nejaké informácie a názory na vozidlá ešte predtým než sa nakúpia! Na poslednom stretnutí s Koladom si nebol. Zrejme preto, lebo ty checš iba pindať a nadávať a nie spoluvytvárať niečo.
Sommelier
Existujúce trate sa potom mozu kludne zrusit - to su tvoje slova...
No jasne, ale ten uver je potom potrebne splacat - ty sice dostanes 30 na ruku a potom ich splacas urcity pocet rokov. Mudrlantko. Takze ja som Ti napísal, že odkial chceš zobrat 3 miliardy ročne - a je jedno či na postupne financovanie alebo na splacanie uveru.
To si tiez napisal ty, ze vyluky a dopravne obmedzenia budu tak ci tak - s tym rozdielom, ze vyluka povrchovej upravy je trochu rozdielna od tej tunelovej. To som narazal opat na tvoje slova.
Ako by sa dalo električkou prehustit centrum to nechápem. Ale asi sa to podla Teba dá.
Bez ohladu na to, ci je to technicky mozné - ako bolo povedané za 50 miliard si mozme vybrat - hurá a sláva, električky v centre chodia pod zemou ! Dobrý kšeft, ušetria sa 4 minúty pri prejazde mestom, krtkujeme každý deň, a platíme nenormálne peniaze za prevádzku tunelov a staníc.
NIE !!! Ušil by si takú finančnú búdu, že by to tak skoro niekto nerozchodil.
Mne nevadí, že tie električky chodia centrom po povrchu - je to logickejsie, ludskejsie a OK. Casom sa aj v siemense dozvedia, ako s tou preferenciou narábať a bude to lepsie a postacujúce.
nevidím najmensi dovod, preco by sa mali vymyslat kravoviny za desiatky miliard, len preto, lebo nejaký odnaučený metrofil sa svojho sna naplno nevzdal.