Reply on: fobust #62152:
Pri tej petržalke sa nemá zmysel baviť o vozoch, ked nepozname konecne riesenie trate. A Petržalka je hotova vec.
Osobne podporujem kombinaciu všetkych variant - to že na magistrate sa uvažuje len o polozapustenom, zapustenom a na nosnikoch je ich problem. Kreténi. Snad to nebude zle...
Trochu som upravil moju predoslu bratislavsku električkovu a hybridnu predstavu. Su to len trate a všetky by sa viac menej v buducnosti mohli realizovat s roznymi systemami napajania, rozchodmi, prepojeniami so zeleznicou, a pod.
http://img428.imageshack.us/img428/4811/bratislavatramsv344lo.jpg
Sommelier
Viem, že to tak nebolo myslené, ani ty si to tak nemyslel, ale je na každej jednotke EÚ čo zvolí - nariadeniami sa to robiť nedá.
A každý v tej EÚ vie, že pristupujúce krajiny nedisponovali takým vývojom v doprave celkovo oproti pôvodným krajinám, a nemajú technológiu, takže sa nachádzajú odbytiská (aj) NP technológii - skrátka namiesto Karos, Ikarusov budeme musieť nakúpiť NP technológiu u Francúzov. Od nich to okopčíme a snáď začneme stavať niečo svoje (príkladom sú rekonštrukcie vozov, aj NP úpravy). Nákup starých technológii podporuje v materskej organizácii ich vývoj a vývoj nových. Možno.