No ale toto nechapem že tie vaše vrakosy pridu z "GO" a interier je nedotknutý a vyzera uplne rovnako ako pred GO. Naše karosy vyzeraju ako 932ky ked pridu zo starka
ja s tebou uplne suhlasim...ten jazvecik mi tam pripada uplne trapny okrem ineho..dal by som tam asi len tie nalepky,ze pre vozickarov a kociky(tusim tam boli tieto nalepky)...praha to ma napr pekne-oni tam maju logo(podobne ako si spominal....to logo by sa tam aj nejake hodilo...
No u vrakos to je tak a to ako su zgeneralkovane vaše CNGčka ani nekomentujem nema to ani blokovanie... Naše vrakoy z KE sa už vyraďuju ( B732 ) A možem sa opytať kde "generalkuju" Vaše CNG vrakosy? Naše v starku a až nato že sa prehrievaju aj v zime tak su super aspoň premňa
noooo kindergarten... tam sa mozte presunut (ako vidim uz tam aj ste).... a nemenit diskusiu o mhd na diskusiu o internetovych strankach... ked aspon robite stranku, nech je poriadna a hlavne originalna ? ? ?
tak ano... ? ale bral som to z triezveho pohladu tychto geografickych sirok.... samozrejme ze NP a CNG (ci iny plyn) je automatika a samozrejmost dopravy...
a k tej balkanizacii... no popravde tam (Sofia,Belehrad) chodia strasne strasne sunky (trolejbusy znacky IkarBus), ale co som tam bol parkrat (piatok poobede), nevidel som jedinu natrieskanu linku...
No to je tvoj názor ale keď tam nieje ten jazvečik a ten napis pod ním ani to logo solaču, vyzera to take prázdne. Viem že tam pojde ešte ev. č. a neviem čo všetko ale ajtak.
O tom by sa dalo písať dosť veľa, ale radšej len v krátkosti:
takisto som za nákup už len Solarisov,
trolejbusy by mohli ísť aj na L93/94, a je mi jedno či trolejové vedenie pokazí vzhľad Nového mosta..
jednoducho nedá sa dýchať ten smrad zo starých (a už aj nových) Ikarusov, už ma nebaví počúvať rachot a brzdenie cng vrakos,
a hlavne ide o BEZPEČNOSŤ, pretože vo väčšine autobusov už mám pocit, že riskujem život.
Re #62064 E499.3056: nie je jedno aky bus pride. Nikdy si nemal problemy s chrbticou a kolenami, neprajem ti to, ale mozno by ti to nezaskodilo aby si pochopil ze schodiky niekedy SU problem (aj pre mladych). Tiez mi nie je jedno kolko je tam sedadiel. T3 maju 1+1 a to si vsimne kazdy kto ide s patrnerom.
Re #62071 Andy: v zasade chcel sommelier povedat ze podla neho nema zmysel nakupovat VP busy. a ja s nim suhlasim. preco sa neplacnut po vacku a kupit NP. len tu zase niekto kalkuluje s tym, ze mame malu kasu .... co si myslim zase ze je blbost.
Re #62073 hoppusmark: suhlasim. cakame na strajk vodicov alebo kym sa niekto prepadne na schodikoch. politici sa pohnu az ked im pojde o miesto.
Re #62080 Peter55: skus sa opytat generalneho. mozno ani nebude vediet co je to SU15 CNG:)
Nie vždy je pravidlom, že na autobuse musia zostať všetky nálepky a značky. Niektoré DP znak výrobcu autobusu dokonca prelepujú(napr. Vieden), a namiesto toho sa na prednú masku dá znak dopravného podniku, evidenčné číslo a z nálepiek maximálne tie dve modré.
Ja by som tam napríklad toho jazvečíka nelepil naspäť vôbec, a nápis "nízkopodlažný" takisto nie. Možno ani ten znak Solarisu, pokiaľ by mal DPB vlastné logo.
p.s. viem že teraz so mnou nebude súhlasiť doosť veľa ľudí ?
Doplnkovosť smradľavej trakcie by som nespájal s nízkopodlažnosťou. Nízkopodlažnosť by mala byť štandart u všetkých novonakúpených vozidiel, bez ohľadu na to, či sa jedná o tramvaj ktorá vozí pol sídliska, alebo nejaká fuckinglinka ktorá chodí raz za hodinu.
Jednoducho tu máme 21. storočie, tak si musíme uvedomiť, že autobus na MHD - nízkopodlažný autobus.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Peter55