Cital si to cele? Aj vratane diskusie? Ci len zase smahom ruky niekoho odsudzujes, lebo si nadobudol presvedcenie, ze je cierny pasazier a teda to nemohlo byt inak?
Ten pan je STARY, chory, neudrzi rovnovahu a sadnut si musi ihned, nez ho prudky rozjazd posadi nedobrovolne na podlahu. Ked este ma nejake tasky atd., tak je len logicke, ze nedrzi listok v ruke uz na zastavke, lebo v nej asi drzi tasky.
A vieme, jak vasi revizori. Ako striehnuci dravci, ktori len cihaju, kto kedy nestihne do 3 s po zatvoreni dveri oznacit listok. Polovnici na cudzincov, roztrzite matky s detmi/kocikmi a starych ludi. A pokutuju aj vtedy, ked ma autobus meskanie, ktore zneplatni CL bez viny cestujuceho. Zato ciganovi sa oblukom vyhnu.
Ten clanok je riadna chobotina... zodpovedajuca IQ toho senila co to pisal... neviem, ci sa to pise aj v prepravnom poriadku, ale cestujuci je povinny ihned po nastupeni do vozidla si oznacit cestovny listok (pokial nema cipovu kartu). ☺ A k tym dochodcom a zvoneniu, ti dochodcovia nastupuju pol hodinu, cez posledne dvere 2. supravy, tak potom sa necudujem ze na nich zvoni aby si pohli alebo ich privrie... istotne, ja byt vodic necakam kym si senili vyvalia svoje sunky na calunene sedacky
Teda myslim niektori vodici hajzli, ale je stale viac takych, ktory pockaju dobiehajuceho, otvoria znovu dvere,... Blbcov vsak nevyhubis ani v DPB ani v spolocnosti...
Vy mu skutocne verite? Najprv si sadol a potom si isiel cviknut listok? Alebo ze by, najprv si sadol a potom zbadal revizora tak si isiel cviknut listok...
Nechapem, preco si ten listok ludia nepripravia este pred nastupom a vyhnu sa tak neprijemnostiam a financnym postihom. Casto vidim ludi ako niekolko minut stoja na zastavke a listok vytahuju az po nastupeni. Ako ma revizor rozoznat, ze ten si chcel skutocne cviknut listok a ten je len spekulant...
A rozbehy vodicov. To naozaj maju vodici zavriet dvere a potom este 10 s. cakat kym si dochodcovia posadaju? To kolko bude potom trvat cesta MHD?
Skutocne su vodici hajzli, ale toto je len vypoved urazeneho cierneho pasaziera.
To vtedy DPB vypísal tender na 1 + myslím 10 krátkych trolejbusov ako opcia, pričom bol "vypísaný na mieru" Škode 21/24Tr a Škoda aj vyhrala. Čiže keď budú najbližšie kupovať krátke trolejbusy, tak to asi budú 24Tr. Minimálne tých 10. Krach Ostrovu už vtedy bol predpokladaný. Peniaze ešte vyčlenené neboli, plán rozvoja dopravy ale vtedy hovoril o niečom úplne inom ako sa dnes deje...
Takže hovoríš KRAVINU? Ale to,že sa ukázalo,že som mal pravdu,a 6702 je naozaj realitou,a že je skutočne v Brne,to ti neprekáža? A takisto,keď v prehľade vozidiel uvidím nový voz,a opýtam sa či skutočne existuje,tak neviem,čo je na tom kravina,a prečo by to mal byť príspevok hodný mazania...A tiež nechápem,prečo pôvodne zverejnený údaj rýchlo stiahli,keď vedeli,že je pravdivý a že ho sem o dva dni vrátia.......
Aj podľa mňa je trasa Koliba - Kamzík pre bus najlepšia, no ak to chce niekto potaihnuť smer mesto, tak oveľa logickejšia konečná ako Hlavná stanica sa mi javí Šancova, resp. Hodžovo nám, s tým, žeby sa zabezpečilo niekde na nejakej konečnej sociálne zariadenie.
Re #61910 Sommelier: Okrem tej uzamikatelnej závory na Kamzíku, ktorej otváranie/zatváranie by dopravu dosť zdržovalo, nezabúdajme na to, že je to lesopark, a teda nedávajme všade bus.
Re #61935 Engerau: Na Kačín skutočne 33 chodievala, no myslím že len cez víkend.
Re #61962 KLF: A inak prečo DPB kupoval 1 kus 21 Tr? Plánoval sa nejaky tender na viac vozov, iba firma krachla? A ak áno kam zmizli tie peniaze naň určené?
---
22 Tr je dizajonov hlavne, čo sa týka zadného čela 100krát lepší ako 25 Tr.
Majitelem je DP ústí nad Labem a má to číslo 601. Kromě toho mají ještě sériové Tr22 (tuším číslo 602-604), ale dost se to od prototypu odlišuje (hlavně v inteiéru).
Nielenze padol dlhorocny prazsky mytus, ze metro nemoze ist na povrch, ale zaroven je to prva stanica, pri otvoreni ktorej nebola verejnost bombardovana senzacnymi recami o tom, kolkym tisickam ludi sa zase skrati a sprijemni cestovanie. Stanica Depo Hostivar je totiz presne uprostred nicoho - ludi trvale byvajucich do 500 m dochadzkovej vzdialenosti je presne NULA. Nanajvys sa presunuli konecne stanice niektorych autobusov. Naviac, tato stanica vznikla v mieste, kde uz 11 rokov kolaje metra viedli, len sa po nich nejazdilo s cestujucimi - v depe. Napriek tomu, ze nebolo treba razit nove tunely a klast nove kolaje, stalo predlzenie A zo Skalky na Depo Hostivar 1 mld Kc - ked to prepocitam na dlzku noveho useku, tak co meter trate, to milion korun.
Preco to takto aj v Bratislave nemohlo vyzerat?
"Předmětem veřejné zakázky je dodávka 4 kusů plně nízkopodlažních autobusů a 5 kusů plně nízkopodlažních trolejbusů, délky do 12 metrů, určených pro provoz městské hromadné přepravy osob."
Vyberove riadenie na dodavku vozidiel do Chomutova. http://www.centralniadresa.cz/cadr/cadr01010Prepare.do?znackaForm=50010008ZR001&jazyk=CZ
Noo ta 21 sa mala predavat prave pre to ze je jedina a asi uz aj bude. Islo hlavne o nahradne diely atd. proste aby sme nemali 10 typov a z kazdeho jeden kus.. Ale malo to byt spojene s nakupom nejakych 24Tr a kedze nic take sa nekona (aspon zatial.. ..a bohvie kedy ak voec..) Tak predavat ju fakt nema zmysel.. ..a je to naozaj podarene vozitko skoda ze zostalo len jedno.. ..mohli stihnut aspon zo 10 vyrobit.. ?
No, jestli je to osazené správně, pak dejte dotčeným pracovníkům za úkol vysvětlit přibližně stovky a stovky vozidel, kde je to obráceně, a rovněž popisku v manuálu, přiloženou ke klimatizaci, kde je směr jízdy jasně řečen.
citelis