Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...
a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...
Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...
netvrdil by som, ze 22Tr je nejako extremne vydarena nadhera, tato koncepcia skor prispela k (polo)padu skodovky. Ak sa nemylim, tak z tej generacie sa toho vela kupit neda, myslim, ze vyroba t.c. zastavena.
Ta 22Tr je pre mna subjektivne krajsia snad vo vsetkych smeroch a detailoch, nielen v zadnom cele Navyse ma kopec lepsich vlastnosti, ale holt, ked mala Skoda Ostrov debilny management, ktory nechal fabriku padnut, tak...si tu budeme namiesto modernych a mimoriadne vydarenych 22Tr (pripadne aspon Trollin) uzivat Sragory s 20 rokov starou koncepciou, po stvrtom (a dost nevydarenom) facelifte, a s az jednou hnacou napravou. Vivat inteligencia... ?
aj ja si myslim...budu sa vlastne dokupovat okrem 25 TR aj tie 22TR???lebo si myslim,ze by sa casom malo aj mysliet co bude s trolejbusmi v meste a co s ich nahradou..myslim,ze 22Tr by ich aj mohli nahradit....
Tá SORka by nestačila vo väčších intervaloch (možno v lete cez týždeň, ale cez víkendz a najmä zimné nie). Žeby to bola 4min. trasa, veď na tom nič nieje, nemusel by autobus zbytočne smradiť do kopca po drátmi. Ďalšia možnosť je trolejbus s pomocným naftovým pohonom, s tým, že by niektoré spoje išli až na Kamzík... ako AAA spomínal.
No lebo nie je 10 minút ako 10 minút a tá zastávková tarifa by mohla byť vcelku príjemná. No a v prípade, že by niekto chcel prestupovať musi pouzit prestupny listok - 30 minut.
A včera bola na Valašskej, alebo žeby bola práve na ceste na autosalón? ? ? ? #61845 intony.sk: Alebo kúpiť 2-3 24 Tr, s tým, žeby na Kamzík zachádzal každý X-tý spoj. #61863 Sommelier: 207 na Hodžku, ale aj končiaci vodič ide občas až k Hrobustovu.
Re #61865 E499.3056: Koncepčnejšie je keď už riešenie Koliba - Cvičná lúka.
Stacila by sorka vo vacsich intervaloch. Moze byt aj linka Koliba-Kamzik, ale naco... mat 4 minutovu trasu. A ludia chodia v zime na kamzik, a nie na kolibu (iba na kolibu nic nechodi).
no a co tak zaviest velmi rychlo listok na urcity pocet zastavok elektriciek a mozno aj trolejbusov ?
10 minutovy listok je v pripade elektricky dost velky "luxus", chcelo by to k tomu pridat oznacenie max. 6(?) - 8(?) zastávok. Pripadne 10 minutovy listok zdvihnut na 15 minut a aby bol mozno neprestupný.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier