Podla mna by bolo jednoduchsie obetovat jeden klbak... ktory by pendloval medzi Kolibou a Kamzikom a nadvazoval by na trofle... jazdil by len cez vikend...
a normalne by to bola "zvlastna jazda - kamzik"...
Problem je len v tom, ze 21 a 22Tr sa uz bohuzial nevyrabaju. Keby ano, vela ludi by ich bralo vsetkymi desiatimi. Takto aspon dufam, ze ak bude niekedy dalsi tender na NP troly, tak vyhra Solaris s Trollinom, a nie skareda francuzska Sragora, ktoru blby Irisbus pcha vsade kde moze...
Re #61876 Sommelier: Fakt neviem cim prispela k padu skodovky, ked bola ziadana vsade kde mohla byt...a uz vonkoncom by som netvrdil, ze prave to polozilo fabriku, skus si nastudovat fakty Problem bol v debilnom managemente fabriky, nie v kvalite vyrobku. A vyroba je, ak sa nemylim, zastavena definitivne, fabrika vytunelovana a rozpredana. Cest jej pamiatke...
netvrdil by som, ze 22Tr je nejako extremne vydarena nadhera, tato koncepcia skor prispela k (polo)padu skodovky. Ak sa nemylim, tak z tej generacie sa toho vela kupit neda, myslim, ze vyroba t.c. zastavena.
Ta 22Tr je pre mna subjektivne krajsia snad vo vsetkych smeroch a detailoch, nielen v zadnom cele Navyse ma kopec lepsich vlastnosti, ale holt, ked mala Skoda Ostrov debilny management, ktory nechal fabriku padnut, tak...si tu budeme namiesto modernych a mimoriadne vydarenych 22Tr (pripadne aspon Trollin) uzivat Sragory s 20 rokov starou koncepciou, po stvrtom (a dost nevydarenom) facelifte, a s az jednou hnacou napravou. Vivat inteligencia... ?
aj ja si myslim...budu sa vlastne dokupovat okrem 25 TR aj tie 22TR???lebo si myslim,ze by sa casom malo aj mysliet co bude s trolejbusmi v meste a co s ich nahradou..myslim,ze 22Tr by ich aj mohli nahradit....
Tá SORka by nestačila vo väčších intervaloch (možno v lete cez týždeň, ale cez víkendz a najmä zimné nie). Žeby to bola 4min. trasa, veď na tom nič nieje, nemusel by autobus zbytočne smradiť do kopca po drátmi. Ďalšia možnosť je trolejbus s pomocným naftovým pohonom, s tým, že by niektoré spoje išli až na Kamzík... ako AAA spomínal.
No lebo nie je 10 minút ako 10 minút a tá zastávková tarifa by mohla byť vcelku príjemná. No a v prípade, že by niekto chcel prestupovať musi pouzit prestupny listok - 30 minut.
A včera bola na Valašskej, alebo žeby bola práve na ceste na autosalón? ? ? ? #61845 intony.sk: Alebo kúpiť 2-3 24 Tr, s tým, žeby na Kamzík zachádzal každý X-tý spoj. #61863 Sommelier: 207 na Hodžku, ale aj končiaci vodič ide občas až k Hrobustovu.
Re #61865 E499.3056: Koncepčnejšie je keď už riešenie Koliba - Cvičná lúka.
Stacila by sorka vo vacsich intervaloch. Moze byt aj linka Koliba-Kamzik, ale naco... mat 4 minutovu trasu. A ludia chodia v zime na kamzik, a nie na kolibu (iba na kolibu nic nechodi).
no a co tak zaviest velmi rychlo listok na urcity pocet zastavok elektriciek a mozno aj trolejbusov ?
10 minutovy listok je v pripade elektricky dost velky "luxus", chcelo by to k tomu pridat oznacenie max. 6(?) - 8(?) zastávok. Pripadne 10 minutovy listok zdvihnut na 15 minut a aby bol mozno neprestupný.
Chvala ti za pripomienku. No ono, to su take male jarne prazdniny po kazdom uspechu - z najhorsieho sme vonku a dalsie najlepsie je v nedohladne. ?
Vsetkym zucestnenym aj nezucastnenym na dopravnych systemoch napriek tomu, ze sa neda robit viac ako sa da, vela uspechov. ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sommelier
Vsetkym zucestnenym aj nezucastnenym na dopravnych systemoch napriek tomu, ze sa neda robit viac ako sa da, vela uspechov. ?