Brutalne Sci-Fi. Ja zacinam mat pocit, ze kazdy jeden z tych politikov, ktori rozpravaju, ze zmenime dopravu tam a tam, si to predstavuju ako ''Hurvinek valku''. A ludia im to napocudovanie zeru aj s navijakom. Hrozne. ?
Jasné, treba zaviesť linky odvšadiaľ všade; napr. ako v Košiciach, alebo lepší príklad je Zvolen aby ľudia boli spokojní. ☺
Nové spojenia z Petržalky priamou linkou treba zaviesť na Devín, Dlhé Diely, do Záhorskej Bystrice, Vajnôr (po diaľnici ? ), Podunajských Biskupíc, Trnávku a Letisko a v neposlednom rade vštky žel. stanice v meste.
Tieto linky môžu dostať intervaly celodenne hodinu a obsadené by boli tak v priemere dvomi vozmi (spravidla sor) každá. Ľudia by si hromadne začali opisovať CP, ktorý by mali vyvesený v predsieni aby mohli ist z domu presne na odchod a necakali na zastavke hodinu. Keby spoj vynechal, smola.
Vozy by sa ziskali tak, ze na existuuce linky by boli dane vikendove grafikony.
Plus aby sa vyhovelo obcanom nosne linky ako 93 a 95 budu rozdelene na vetvy 193, 195 a 293, 295, prip. 393 a 395. Vetvy - teda každý tretí, príp. štvrtý spoj stiredavo na Antolskú, Dolnozemskú, Jasovskú
Podobne z linky 99 vznikne 199, 299, ... z každej konečnej, cez ktorú táto linka premáva pôjde nová linka na HLAVNÚ STANICU, na požiadanie bude zachádzať aj na AS ML Nivy. Na každej takejto linky bude jeden plyňák s intervalom asi 90 min.
T O J E S C I - F I . Č O ?
---------------------------------------
Tá kachna, v ktorej sa pred pár týždňami natáčala reklama (7071?) účinkuje v reklame na, ako ináč, flexihypotéku. ?
Budu asi jazdit! Asi o co sa snazia vsetci banskobystricania a priaznivci MHD? (mimo teba... ty by si ich predaval). To si sa mal skor opytat na bystrickom fore.. toto je bratislava. ?
Cestujem L99 každý pracovný deň a ešte nikdy sa mi nestalo, že by na svoju tretiu! zastávku Bulíkova prišla načas. Rekord je 30 sekúnd meškania, klasika je minútová strata.
Čo sa týka semafórov za Šustekovou - sú tam pre ňu až tri, no treba povedať, že na druhom stojí len výnimočne (poznámka: tretí je trochu ďalej pri poliklinike). Každopádne, najkratšie čakanie na poslednom semafóre (keď na prvom prejde cez oranžovú) je po nedávnom ešte väčšom pokazení až okolo 45-50 sekúnd.
Na Mlynarovičovej ľudia nastupovať zvyknú, ale tí obyvatelia majú blízko buď Bosákovu, Farského, prípadne Lachovu. Podľa mňa je teda Mlynarovičova v smere k TPD ako si vravel zbytočná.
Semafor pri TPD bez komentára, tam je červená myslím že aj vyše minúty. ?
Nasleduje zachádza k Matadorke, ale veď niečo tam okrem 80 asi chodiť musí.
Kebyž e vystúpim pri Terne a idem pešo na Lúky II, som tam celkom určite skôr ako autobusom, ktorý robí vyhliadkovu jazdu k Technopolu. Keby tam nechodila, pohoršilo by sa tým, čo tam bývajú (aj keď ju stále kritizujú ? ).
Zatial nikto nevie, ci nahodou este nebudu jazdit. A keby aj uz nikdy jazdit nemali, tak sa stale nevie, co s nimi bude. Teraz je v Bystrici planovacie vakuum, lebo nikto nevie, co bude.
S tym pripojenim zadarmo - no pravdepodobne tak isto ako Praha 5, ktora po svojom uzemi ma wifi hotspots zadarmo.
S tym prelinkovanim - zacinam mat dojem, ze prelinkovanie je narodnym sportom Bratislavy. Ja som prehlad stratil uz davno, lebo do Petrzalky si pamatam este 43, 47 a take linky. Potom prislo oblastne precislovanie, tohto roku dalsia zmena linkoveho vedenia, a p. Matuska chce este jednu, no este stastie, ze som sa tie nove linkove vedenia neucil. Zakladna poucka, ze dolezitejsia nez logika cislovania je stabilita linkoveho vedenia, este asi do BA nedorazila.
No hej, len si zober. Že hneď za zástavkou "Šustekova" stojíš na tých blbých semafóroch 2 krát a čakáš...
Potom nasleduje trochu zbytočná dvojica zástavok Bosáková-Mlynarovičova. V každom prípade by sa mohli spojiť do jednej. Stačilo by vlastne zrušíť Mlynarovičovu v smere k TPD. Veď opačným smerom to tak funguje a stačí bohate 1 zástavka.
Tiež vzdialenosť medzi zástavkou "Markova" a "Romanova" je zbytočne malá. Ale inak súhlasím, že ak by nejazdili tie CNG-vraky určite by patrila k obľúbenejším linkám.
pri linke 99 je opodstatnené kritizovať kvalitu cestovania - teda vozidlá a nedodržiavanie CP. Ak sa pochopí význam trasy, nie je príliš čo namietať...
Pán Matuska sa raz jasne vyjadril, že treba zaviesť linky tak ako chcú občania. Takže predpokladám, že bude oslovovať ľudí anketami a podľa toho upraví MHD. Samozrejme aby boli občania nadmieru spokojný bude robiť anketu každého pol roka a podľa toho meniť pravidelne trasy. Zároveň by sme mohli zaviesť komplikované trasy, nezapamätateľné intervaly či viac čísiel liniek.. ?
Aj tak si myslím, že čo sa týka trasovania liniek tak Petržalčania frfľú iba na L99... ?
Presne tak... a skor by som povedal, ze to nie je len riziko, ze nieco dotentuje, ale je to vysoko pravdepodobne, priam hraniciace s istotou...
A preto treba z neho vytiahnut, ako si tie svoje medove motuzy predstavuje v praxi, a potom zverejnit skor nez bude neskoro...
internet zdarma - nehrozi, to je len predvolebny slogan; ale 1. ak by sa mu to podarilo, petrzalka by mala hooodne problemov kvoli tomu s EU (nieco podobne si vyskusala tusim praha 5) a zozralo by to nemalo penazi tak na vytvorenie ako aj prevadzku (a rozpocet na tento rok uz maju myslim petrzalcania schvaleny)
prelinkovat MHD - tu sa mu nieco podarit moze, ale mam obavy ze jedine este viacej do... ako byt uzitocny...
vseobecne je riziko ze toho viacej doserie ako sprav za toho pol roka co tam bude...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Andy