Reply on: Sommelier #60813:
Pochop, že hovoriť o konkurencii dvoch dotovaných systémov je hlúposť, prosím neznižuj sa na úroveň nemenovaného diletanta zo Stropkova. ? "Akú stratu vyprodukuje cestujúci ???"
- zaberá miesto vo voze, v dotovanej doprave to proste tak je. Presun prímestských cestujúcich by pre DPB znamenal stratu a nie zisk.
Po vytvorení (skutočného) BIDu by sa už dalo uvažovať o tvojom návrhu, ale aj tak by som aj ja skôr uvítal, aby prímestské linky chodili ďalej na ASMN a prevzali by v meste úlohu expresných liniek.
drink
Ak bude existovat tarifa BID, nebude musiet ani S499.1023 rozmyslat tak, ze kazdy ziskany zakaznik od SAD je "ziskana" strata. Ak jazdi bus SAD cez polovicu mesta prazdny (viem, ze takych vela nie je), nech ide ako MHD, alebo nech konci na okraji mesta. Z hladiska BID sa strata znizi - inymi slovami, dotacia sa vyuzije efektivnejsie.