Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #60807:
To je tak, ked niekto chce usetrit tam, kde by fakt nemusel.. ?
Reply on: frenky #60806:
to bolo ocividne prekladane nejakym PC translatorom 🙂
Reply on: TeBeCe #60799:
To vyzera asi tak, ako keby to pisal volaky Rakusan, co sa uci druhy rok po slovensky.. ? My mame na slovensku 5 milionov ludi, z toho podla mna minimalne milion - dva ovlada slovensku gramatiku fakt dobre a oni to daju napisat volakemu rakuskemu madarovi... ?
PS: Nic proti Rakusanom a ani proti Madarom... To len, ak by sa tu nahodou niekto chystal urazit a pisat mi skarede maily o sovinizme. ?
Reply on: Sommelier #60793:
Bez koordinacie BID su akekolvek uvahy o prestupe MHD/SAD/ZS zbytocne. BID je nutna (nie postacujuca) podmienka.

Ak bude existovat tarifa BID, nebude musiet ani S499.1023 rozmyslat tak, ze kazdy ziskany zakaznik od SAD je "ziskana" strata. Ak jazdi bus SAD cez polovicu mesta prazdny (viem, ze takych vela nie je), nech ide ako MHD, alebo nech konci na okraji mesta. Z hladiska BID sa strata znizi - inymi slovami, dotacia sa vyuzije efektivnejsie.
All:
Viete, ze ak idete zo zeleznicnej stanice Nove mesto na hlavnu stanicu, tak vas to vyde lacnejsie? 🙂 🙂 🙂 Aspon teda ak mate polovicny listok, ten odtial stoji 4 SK 😛
Reply on: TeBeCe #60799:
síce po česky, ale je to tiež skvelé (InterTran)

http://wikipedia.infostar.cz/l/lo/london_underground.html
Reply on: TeBeCe #60799:
Vidím, že PC Translator sa činil:-D.
Reply on: Sommelier #60786:
Akých 14,- SKK? O čiom stále rozprávaš? Tržba nie je zisk. DP by mal od vlkodlaka 14,- SKK a stálo by ho to 30,- SKK. Alebo si myslíš, že by sa vlkodlaky vyhnané zo SAD BUSES pomestili pri súčasnom rozsahu výkonov DPB?
Reply on: Sarko #60798:
Mestské linky: Mestské linky zajisťuje-obsluhuje Dopravný podnik Bratislava, a.s. prostredníctvom električiek, autobusov a O-Bus-ov. ?
Reply on: Sarko #60798:
http://www.regiotours.net/sk/home/wien/verkehr/248
to su perly slovenskeho jazyka ?
Reply on: Ámos #60796:
Len chudák slovenčina...: najlepší spojenia; najlepší rady; cestovní lístky v Bratislave; informácie pre cestách; obchodní centrá; suvenýry a remeslá...

Keď tam nemajú ani slovenského jazykového korektora, možno sa na tom slovenská strana vôbec nepodieľa.
Reply on: Ámos #60796:
Dole na stranke su ti, ktori to maju na svedomi.
Dávam do pozornosti stranku
http://www.regiotours.net/sk
ktora vznikla za spoluprace (ako som sa docital) DPB, magistratov Viedne a Bratislavy a niektorej zo zeleznic, len neviem ci SVK alebo A.
Reply on: djspek #60794:
Nic.
Chcem sa opytat, co sa da urobit ak nastupi revizor a vodic busu umyselne ide pomaly.Ide mi o to ze sa to deje casto na linke 84 smer od TPD k Ekonomickej univerzite.Potom nestiham prestup na 68.Stalo sa mi to za posledny mesiac asi 4x.
Reply on: drink #60792:
iste že môžu a bolo by to vhodné, keby existovalo veľké množstvo spojov, ktoré by sa z nív ťahali takmer od zastávky k zastávke a končili ďaleko za BA. A ono to v podstate existuje aj dnes, len bez existencie spoločnej tarify.
Takúto linku by ale kvoli lepšej koordinácii mala prevádzkovať MHD, dočasne do existencie BID centra.
Reply on: Sommelier #60791:
Ja som len chcel povedať, že by som to nevidel tak radikálne "prec z ASMN". Niektore primestske linky mozu robit aj vnutromestsku dopravu.
Reply on: drink #60790:

Topic: Preč z prímestskou dopravou z ASMN

O vojne nemôže byť reč. Že sa modré autobusy ukončia ne periférii - to je len zosúlaďovací krok.
Koordinácia týchto subjektov je daná aj teritoriálnosťou MHD na území Bratislavy.
A máš úplnú pravdu, takto to funguje v iných mestách a nikto sa nediví, že sa z okolia dostaneš len do prestupného bodu na periférii. A pochybujem, že by si niekto na to nevedel v BA zvyknúť.
Reply on: Sommelier #60767:
Vojna medzi SAD, ZS a DPB nikomu neprospeje (hlavne ak su vsetci dotovani).

Co takto win-win pomocou integrovanej tarify: Cast zakaznikov zo SAD a vlaku presadne do MHD na okraji mesta, cast sucasnych zakaznikov MHD pouzije SAD, alebo vlak na cestu po meste (nieco ako expresne linky). Samozrejme s jednym listkom.

Chce to hlavne mudreho koordinatora s mudro vymyslenymi linkami. Takto to funguje vo viacerych mestach.
Reply on: si #60788:

Samozrejme že medzi stanicami SADistov, ktore vlastne ani stanicami SADistov nebudu. Ludi tranzitne cestujucich cez BA je relativne malo. A prestup výjde lepšie ako na Nivy a z Nív. Okrem toho majú možnosť dialkových spojov.
Je jedno podla coho sa riadia dotacie. Vsetko sa riadi podla potreby. A ta by vznikla este pred spustenim prvej SAD filialky.
To ze byval kus za Sencom je problem Senca a nie Bratislavy. Ak skratka nestihne priamy spoj, vzdy sa dostane do Senca odkial si ho musi uz riesit Senec. Pozri sa na odchody spojov do Senca z ASMN a pochopis o com hovorim. Je to nenormalny kseft a nenormalne vela cestujucich.
Nehovor o dalsich 14,- 50,- či čokolvek iné. Skrátka a dobre, oznacis si jeden listok a tým to hasne. Či sa tam dopravíš potom na lanovej drahe je tvoja vec, musis to stihnut v čase a v ramci pásma. Či si ho oznacis na Kamennom alebo v Senci na námestí je jedno. Dopravcovia sa z jedného lístka rozdelia.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.