Reply on: Emo #60703:
Myslim, ze si k pravde najblizsie. 1) s autom nevchadzam nikdy na priecestie, ked je nablizku elektricka 2) ak idem resp. vleciem sa v zapche po hlavnej, za predo mnou iducim autom, ktore este preslo za priecestie, nechavam odstup na sirku priecestia, aby som neblokoval odbocujucich - tu pre mna osobne vobec nie je zaujimave, ze som na hlavnej 3) myslim, ze ak sa stane, ze niekoho na priecesti zablokuju protiiduci na tak dlho, az pride elektricka, jej vodic by mal na to brat ohlad, ze teraz to auto jednoducho neodleti ani sa nevypari a ak ho uz z dialky vidi, mal by pomaly plynule pribrzdovat a nie na poslednu chvilu. A ak je to nutne, tak aj zastavit. Je to vsetko o rozume a ohladuplnosti.Mimochodom - vcera som videl vzkrieseny 1612. Ani ste o tom nikde nepisali, ze sa podarilo dat ho dokopy.
Spectre
Empiricky rátaš s tým, že za traťou ide súvislá kolóna IGK. Vezmi si inú situácio - odbočuješ do takej súvislej kolóny napríklad z miesta mimo cesty. To nie je o tolerancii medzi vodičmi, jednoducho ten, kto je na významovo nadradenejšej ceste má prednosť.
Ideálny príklad tejto situácie je ale pripájanie z Ružinovskej na Bajkalskú, pred križovatkou v smere k Bille. Napriek tomu, že je jednu križovatku späť semafor s odporúčanou rýchlosťou, sa tam valia závodníci 80km/h, aby potom zdržovali na svetlách. V tom prípade je mi defacto jedno, či pustím niekoho kto sa pripája od Ružinovskej (pripájací pruh tam samozrejme nie je sebemenší), keďže už som opotreboval brzdové doštičky a prechlastám aj benzín na rozjazd.
Pokiaľ však idú súvisle autá, nie je dôvod sa tam tlačiť. Ak na čele "kolóny" nie sú závodníci, tak je veľká pravdepodobnosť, že táto súprava IGK stíha aj ďaľšie svetlá. V tom prípade je skutočne jednoduchšie sa pichnúť na koniec a je vybavené.
S čím sa v BA neviem zžiť je absencia pripájacích pruhov na určitých dôležitých miestach. Na týchto prejazdoch by nebol kritický ani tak odbočovací pruh, ale pokiaľ sa jedná o prejazd kde sa najprv otočíš o 180 a potom o 90 stupňov, by sa veľmi zišiel inteligentný pripájací pruh o symbolickej dĺžke troch-štyroch vozidiel.