Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Puki #59505:
Vyzerá to na „kliatbu” West McLaren Mercedes... ?
Reply on: Puki #59505:
Nie, vždy sme si vystačili takými výletmi v skupinke 2-4 ľudí.
Reply on: igi151 #59504:
19.32 tam uz hasici neboli, takze hasili skor 🙂
Reply on: igi151 #59504:
Už druhý krát! Žeby sa začala druhá vlna požiarov Tam-busov ?

BTW už minule som sa chcel opýtať organizovali ste niekedy "imhďáci" zájazdy? Napríklad na Autotec Brno? Alebo podobného významu?
Viete o tom ze okolo 19.45 na patronke v smere do dubravky hasily 3 hasicke auta TAM-BUS ev.c.1405
Reply on: slovanista21 #59499:
V Budapešti jazdia na linkách 4 a 6 dvojice osemnápravových dvojkĺbových električkových vozidiel Ganz CSMG 2 o dĺžke 27 m, takže jedno Combino presne nahradí takúto dvojicu.
Reply on: fobust #59500:
Myslíš, že taký Moszkva tér pre linku 56 lebo Móricz Zsigmond Körtér pre linku 6 sú nedostatočne obratiskoidné:-P? Nebuď dogmatik:-P.
Reply on: fobust #59495:
Aké aktívne naklápanie skrine?
Reply on: slovanista21 #59499:

BKV obratiská na bratislavský spôsob nepotrebuje a ani nemá (aspoň väčšinou, videl som jeden triangel, neviem načo).
Reply on: aquila #59479:
Tak 54 m by sa vosla do KV obratiska len v malomm pocte...
Reply on: tr3mp #59497:
? ? ?
Reply on: fobust #59495:
Pendolíno? To je ten vozeň s naklápacou skriňou - viď http://www.dusky.sk/halbot/?id=2060 ?
Na Kollárovom námestí smerom do kopca sú nové sekcie, bez ktoré sa nemusí púšťať jazda.
http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=465389

Hehe, "Pražské Pendolino".

By ma zaujímalo ako má ta 14T vyriešené aktívne naklápanie skrine. ?
Reply on: Papyr #59471:
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si 🙂 Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim 🙂

Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati 🙂 Len ich spajaju dvojklbom 🙂

Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia 🙂
Reply on: S499.1023 #59492:
A ako sa má MHD správne chápať? 🙂
Reply on: Andy #59428:
To si úplne mimo. Myslím, že si zmysel MHD VÔBEC nepochopil. Však aj v Nemecku má každý na auto.
Reply on: Andy #59490:

Skôr by som sa orientoval na niečo modernejšie, len neviem či sa niekto bude výhodne zbavovať nejakých jednotiek z rokov 1980-tych.
Reply on: fobust #59489:
Veď nech si ich kúpia... Keď im s tým niekto bude chodiť a budú ziskoví... 😃
Reply on: KLF #59488:

Osobne si nemyslím že nákup jednotiek z roku 1960 je to pravé. Nemám nič proti second hand, ale to sa mi vidí predsa trošku moc staré.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.