Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
http://ekonomika.idnes.cz/ekonomika.asp?r=ekonomika&c=465389

Hehe, "Pražské Pendolino".

By ma zaujímalo ako má ta 14T vyriešené aktívne naklápanie skrine. ?
Reply on: Papyr #59471:
Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si 🙂 Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim 🙂

Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati 🙂 Len ich spajaju dvojklbom 🙂

Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia 🙂
Reply on: S499.1023 #59492:
A ako sa má MHD správne chápať? 🙂
Reply on: Andy #59428:
To si úplne mimo. Myslím, že si zmysel MHD VÔBEC nepochopil. Však aj v Nemecku má každý na auto.
Reply on: Andy #59490:

Skôr by som sa orientoval na niečo modernejšie, len neviem či sa niekto bude výhodne zbavovať nejakých jednotiek z rokov 1980-tych.
Reply on: fobust #59489:
Veď nech si ich kúpia... Keď im s tým niekto bude chodiť a budú ziskoví... 😃
Reply on: KLF #59488:

Osobne si nemyslím že nákup jednotiek z roku 1960 je to pravé. Nemám nič proti second hand, ale to sa mi vidí predsa trošku moc staré.
Reply on: Mike #59487:
No - cize aj na tej stranke, co Fobust poslal to moze byt stara informacia, ktora uz nie je (dufam) aktualna. Nie ?
Reply on: fobust #59482:
No hej, ono to nie je až také nereálne. O nákupe jednotiek sa hovorilo. Na tej stránke je písané že pre trať BA - ZA - KE. A v minulom grafikone tušim čo bol do decembra, alebo ešte predtým, bolo uvádzaných pár vlakov BRKS na trati BA -TT, že premáva od vyhlásenia; pričom BRKS tvrdila, že to bude, keď nakúpia nové jednotky. Tie vlaky smozrejme nikdy nechodili a sa to vyškrtlo potom.
Reply on: KLF #59483:
No pokiaľ sa pamätám tak BRKS jeden čas chcela kúpiť nejaké ojazdené jednotky zo zahraničia.
Reply on: Papyr #59471:
Tak mne sa to zdá pekné, ale...

V niektorých častiach sa mi zdá ulička medzi sedadlami dosť úzka, o to menej ľudí sa tam potom zmestí

http://www.railfaneurope.net/pix/hr/trams/Zagreb/2200/ZET_2201_Koncar_050427_m1_TB.jpg

Na stanovišti vodiča sú podľa mňa príliš hrubé tie "stĺpiky karosérie" (na autách sa to tak volá, neviem či aj na elinách), čo znižuje výhľad vodiča.

http://www.railfaneurope.net/pix/hr/trams/Zagreb/2200/ZET_2201_Koncar_050427_m5_TB.jpg

Toť asi tak vsjo. ?
Reply on: KLF #59483:
Urcite nic take nevlastnia...
Reply on: fobust #59482:
To je snad nejaka tlacova chyba, omyl, zly pokus o humor, alebo ja neviem, ale SNAD TO NIE JE PRAVDA ?!?!?!?!?!?!?! ? ? ? ? ?
Reply on: fobust #59480:
ešte nie je 1. apríl. ☺
Údajne BRKS nakúpila 6 ks týchto jednodiek:

http://www.railfaneurope.net/pix/nl/diesel/dmu/DE3/ns116gn2.jpg

Môže mi to niekto potvrdiť???
Reply on: fobust #59476:
ja sa tiez primluvam 😉 combino je dobry kompromis. 40m verziu a nie je problem

ked uz nie ULF tak aspon combino 🙂 a dufam, ze nic ala ZET alebo porschetera do BA neprijde ani len na odskusanie 😉
Reply on: fobust #59477:
Hm, 54 metrov? V BA by aj tak všetci chodili poväčšinou do 1. dverí ? ?
Radšej by som bral do Petržalky niečo takéto:

http://www.railfaneurope.net/pix/ch/narrow_gauge/AAR/WSB_Reinach_rr.jpg

Len neviem čo s tým spravím na Šafku, kam to odtiaľ pošlem ďalej... ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.