Pridavam sa k Fobustovi - dakujem, neprosim si Vsimni si rozlozenie hmotnosti voci napravam. Po roku prevadzky tamtych vymyslov by sme mali obluky zbrusene tak, ako po 10-15 rokoch prevadzky T3/T6, takze by ich bolo treba navarovat nie kazdych 5 rokov, ale kazdych 5 mesiacov. Pripocitaj k tomu dost debilne usporiadany interier, ktory asi lepsie spravit nejde (kvoli podvozkom), a zistis, preco take nemusim
Re #59475 Mike: No, vidis, kedysi BEUS staval vo vlastnej rezii dvojosaky, a teraz si vo vlastnej rezii stavaju dvojosaky Chorvati Len ich spajaju dvojklbom
Re #59477 fobust: Aha, koncepcia 3xKT4, cize mierne natacanie podvozkov s eliminovanym prenasanim vlnenia do dalsich clankov...no, urcite lepsie ako Koncare...uvidime, ako sa im tam osvedcia
No hej, ono to nie je až také nereálne. O nákupe jednotiek sa hovorilo. Na tej stránke je písané že pre trať BA - ZA - KE. A v minulom grafikone tušim čo bol do decembra, alebo ešte predtým, bolo uvádzaných pár vlakov BRKS na trati BA -TT, že premáva od vyhlásenia; pričom BRKS tvrdila, že to bude, keď nakúpia nové jednotky. Tie vlaky smozrejme nikdy nechodili a sa to vyškrtlo potom.
Emo
V niektorých častiach sa mi zdá ulička medzi sedadlami dosť úzka, o to menej ľudí sa tam potom zmestí
http://www.railfaneurope.net/pix/hr/trams/Zagreb/2200/ZET_2201_Koncar_050427_m1_TB.jpg
Na stanovišti vodiča sú podľa mňa príliš hrubé tie "stĺpiky karosérie" (na autách sa to tak volá, neviem či aj na elinách), čo znižuje výhľad vodiča.
http://www.railfaneurope.net/pix/hr/trams/Zagreb/2200/ZET_2201_Koncar_050427_m5_TB.jpg
Toť asi tak vsjo. ?