Reply on: aquila #59387:
a budu na tych zastavkach zastavovat vsetky vlaky osobnej dopravy ? ja mam taky dojem ze nie...skus mi povedat v com by tak rapidne zdvihlo naklady zvysenie tratovej rychlosti z takych 80 kmh na 100 alebo 120 kmh ...
aquila
v tomto pripade ani nie je dovod na vyssiu rychlost, zvysenie rychlosti by exponencialne zvysovalo naklady a hlavne by to nemalo ani zelany efekt, ked na 6tich km su plus minus 4 zastavky
zdvihni zadok a chod sa pozriet aspon do susednej viedne, kde je tych tunelov zeleznicnych po meste docela dost
co je podstatne na mestskych tratiach aby neovplyvnovali ZP a varianta vozit cez UNS vlaky je mimo. filialka dokaze obsluzit aj nejaky ten substrat
a zase pre vlaky je dolezite v takychto usekoch zrychlenie
hovorim, zite si tu radsej tym elektrickovym bielym slonom
aj tak je sranda pozorovat, ze ked som hovoril, ze zeleznicny tunel bude zrejme skorej stavany ako elektricka, tak tunak vsetci ma div neroztrhali a aka je realita ?
nakoniec projekt filialka mozno prinesie vyraznejsie zlepsenie MHD ako samotna elektricka