a navyse kludne mozu byt nejake linky, ktore budu zastavovat len na niektorych zastavkach (dialkove )...len si predstav ako by ta dochodci ukamenovali keby museli zakazdym slapat kilometer k zastavke a potom zase nas5
no, ale keby sa este postavila nejaka doplnkova trolejbusova trat v KV, tak by sa dalo uvazovat ze by boli napr. iba 2 zastavky v KV (Karlova Ves-zastavka a Karlova Ves-hlavna stanica ) ale to je skor z kategorie sci-fi
no, ale keby sa este postavila nejaka doplnkova trolejbusova trat v KV, tak by sa dalo uvazovat ze by boli napr. iba 2 zastavky v KV (Karlova Ves-zastavka a Karlova Ves-hlavna stanica ) ale to je skor z kategorie sci-fi
tr3mp
Byt po mojom, do DNV zavediem hned S-bahn. Zastavky Stupava - Devinske jazero - ZST DNV - Kostolne (na nasype pri sidlisku) - Dubravcice (na predlzeni Saratovskej) - Lamac, Vrancovicova - ZST Lamac - Kramare (bud na nadjazde ponad trolejbusovu trat z Patronky, alebo pri vjazde do tunela) - Hlavna stanica - Slovany (na nadjazde ponad elektrickovu trat po Racianskej) - ZST Nove Mesto - Trnavka - Ostredky (blizko konecnej elektriciek) - Prievoz (na nadjazde ponad Gagarinovu) - ZST UNS - Bajkalska (na estakade ponad Bajkalsku) - Petrzalka centum (pri Cernysevskeho) - ZST Petrzalka - Nakupna zona Luky - Janikov dvor - Jarovce (na zel. priecesti) - Rusovce zastavka (pri ceste do Jaroviec) - ZST Rusovce. Cela trat existuje, okrem useku Stupava - Dev. jazero aj elektrifikovana. S vyuzitim trate pre "metro" pocita aj projekt spolocnosti Metro. Do Rusoviec / Stupavy by zachadzali len niektore supravy. Nevyhodou je pomerne velky obluk na vychod okolo mesta, z Petrzalky ale dost ludi dochadza do tejto oblasti. Taktiez by sa zjednodusila doprava zo zapadnej casti mesta do vychodnej (samozrejme z nadvaznou elektrickovou/trolejbusovou/autobusovou dopravou).
Stacilo by dobudovat zastavky a zosuladit grafikony.
Ale je to len taka moja myslienka, urcite by sa naslo viac problemov, ktore by mohli vzniknut.