Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: TeBeCe #59062:
aha, pardon, zle som si to precital, len tak popri praci som preletel diskusiu...
Reply on: hefec #59061:
on nemyslel symboly, ale cely nazov ?
Reply on: tr3mp #59054:
Pocuj, nemylis sa s tymi malymi pismenami jednotiek? V zivote som nevidel amper a kelvin ako a, k; vzdy len A,K... A to ampere na fakulte pouzivame dost casto...
Reply on: Beus #59058:
Ta linka bola propagovana tak,ako na to asi maju. Ak by mali peniaze, istotne by to mohli viac spropagovat, to ze nevidime do tej firmy dnu mas uurcite pravdu, ale zase si myslim, ze mysliet si, ze ma neviem kolko prachov naviac...bolo to dost spropagovane,neviem co dodat.
Reply on: d3k0 #59024:
tak jazdu v tretom jazdnom pruhu som este nezazil ;o)))
Reply on: tr3mp #59054:
OT: Ze je Kelvin bez stupna, som mu chcel povedat tiez, ale ze je s malym k, a amper s malym a, je novinka aj pre mna... ?

Re #59055 81-71: O moznosti financovania reklamy tou firmickou je tazke sa vyjadrovat, pretoze do jej vnutra nevidis rovnako ako ja. Ale rozhodne suhlasim s ostatnymi, ze ta linka jednoznacne bola slabo propagovana. A laskavo neurazaj ostatnych tou "pstrosou taktikou" (takto je to spravne slovensky) 🙂 Alebo si to pisal v zmysle hesla "podla seba sudim teba" ? (nic v zlom, ale niektore tvoje nazory mi tak pripadaju) 🙂
Reply on: KLF #58998:
Take lahke nevies? Lebo vyrobca Cobry nie a nie prist lobbovat a nosit darceky na DPB 🙂
OFF TOPIC
Re #59038 tomas1: Stupne mozu byt Celzia, Fahrenheita alebo hoci Reomira, ale nie Kelvina. Kelvin (nie stupen Kelvina) je zakladnou jednotkou teploty. Jeden kelvin je 1/273,15 rozdielu medzi absolutnou nulou a bodom topenia ladu. Zaporna hodnota v kelvinoch neexistuje. Velkost kelvina je rovnaka ako velkost stupna Celzia, cize ked sa otepli o 5 stupnov, oteplilo sa o 5 kelvinov.
Reply on: GS #59050:
Niesom z DD, ale o tejto novej linke som vedel. Ono, niekedy sa len staci trosku poobzerat okolo seba co sa deje. Nech nikto necaka,ze si ta firma bude platit drahe reklamy v TV a v rádiu v najlukrativnejsom case. Ludia chcu lacne spojenie,takze takyto luxus si nemoze taka mala firmicka dovolit. A nezdielam nazor, ze to bolo slabo propagovane. To moze vyslovit iba clovek s tzv. "pstrosiov" taktikov...Zdravim vsetkych z DD.........
Reply on: tomas1 #59049:
No, to že niekto do konvertoru napíše namiesto "kelvin" "stupeň Kelvina", neznamená to, že sa sústava SI hneď aj zmení. Čiže správne kelvin - bez stupňov a s malým k, podobne ako je ampér (jednotka) s malým a.
Reply on: GS #59050:
marsrutky jazdili na DD len necely tyzden a je pravda, ze nikde okrem ich a nasho" target="_blank">http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=213621323033ef393621323033ef1f&id=3303">nasho webu nebolo info, ze sa ta linka zaviedla...preco tu linku tak rychlo zrusili je nezname, tiez som si myslel, ze s tou trasou mohli mat vacsi uspech ako s trasami do petrzalky...
Reply on: Ámos #59047:
Ja som to hneď hovoril, že debilnejšia trasa sa pre L42 už vymyslieť nedala. Ale z vyťaženosti L44 som aj ja prekvapený. ?
Reply on: derik #59046:
No, keď myslíš... ?
Vraj od včera už nejazdia taxibusy z Dlhých Dielov v BA. Sme obyvateľmi tohto sidliska, ale vôbec sme sa nedozvedeli o tejto možnosti cestovania, aj ked denne jazdíme mestskou dopravou. Stálo by za zváženie túto skúšku zopakovať s riadnym oboznámením cestujúcich. Ak však skúšobné jazdy dopadli dobre, t.j. takýto druh dopravy bude naozaj reálny už počas výluky električkovej trate v tuneli, bude to výborné. Prestupovanie do preplnených 39 a 31 je totiž riadne úmorné. ZDRAVÍM VŠETKÝCH DOPRAVÁKOV!!
Reply on: SZKV #59044:

Keď zalistuješ v diskusii, tak nájdeš prepočet, podľa ktorého bude stáť sériová Cobra 81,6 mil. Sk oproti skúšobným, ktoré stáli iba 74,4 mil. Sk. rozdiel je v tom, že skúšobné vozy nie sú klimatizované, zatiaľ čo sériové budú mať kimatizáciu pre celý voz.
Reply on: SZKV #59044:
Predstavitelia DPB tiež hovoria, že by chceli aby v sedle mal každý cestujúci svoje sedadlo, ale nič pre to spolu s magistrátom nerobia. Vlatsne robia. Keď sa im podarí vyhnať dostatočný počet cestujúcich z MHD a zachovajú súčasný stav vzkm, tak sa k tomu dopracujú. ☺

Inak viezol sa niekto naposledy s L44. Ved to zachvílu bude potreba posilniť na 20 minút. Jazdí to kupodivu dosť plné. To sa však o L42 nedá povedať. Tú by mali zrušiť.
Reply on: tomas1 #59038:
Hacik v tych Kelvinoch nie je, pretoze Kelvin sa pise bez znaku stupen. http://physics.nist.gov/cuu/Units/units.html
Niečo o letisku:
Letisko vybavilo dvestotisíc ľudí
(14.03.2006; Hospodárske noviny; s. 9; sita)

Letisko M. R. Štefánika - Airport Bratislava vybavilo od začiatku roka do konca februára 204 367 cestujúcich. V porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka to predstavuje nárast o 97 percent. "Už za prvé dva mesiace tak prešiel bránami letiska väčší počet cestujúcich ako za prvý štvrťrok uplynulého roka," informovala Ivana Paulínyová z marketingového oddelenia bratislavského letiska. V prvom kvartáli vlaňajška pritom služby letiska využilo 173 334 cestujúcich.

V medzinárodnej doprave, ktorá má na letisku stále dominantný, 95-percentný podiel, poskytlo letisko svoje služby 192 672 osobám a ich počet medziročne vzrástol o 98,7 percenta. Vnútroštátne letecké spojenie do Košíc využilo za prvé dva mesiace tohto roka 11 214 pasažierov, čo je medziročne vyše dvojnásobný nárast.

"Pravidelné linky do takmer tridsiatich déstinácií využilo 201 273 cestujúcich a na nepravidelných linkách letelo 2 613 osôb," uviedla Paulínyová. Pravidelná doprava tak medziročne vzrástla viac ako dvojnásobne a nepravidelná poklesla o 45,6 percenta. Zvýšený počet cestujúcich evidovalo letisko aj v ostatnej preprave, kde patria najmä súkromné a obchodné lety. Túto formu prepravy na vlastných alebo prenajatých lietadlách využilo 481 pasažierov. Celkovo letisko zaevidovalo do konca februára 4 006 pohybov lietadiel. Objem prepraveného nákladu sa medziročne zvýšil o 22 percent na 918,4 tony.

V januári tohto roka prešlo bránami bratislavského letiska prostredníctvom 2 075 letov 101 591 osôb, čo je medziročný nárast o 102 percent, avšak medzimesačný pokles o 5 percent. Na medzinárodnú prepravu z toho pripadlo 93 767 osôb a na vnútroštátnu 7 634 ľudí. Pravidelné linky využilo 99 868 cestujúcich, nepravidelné 1 533.
Reply on: fobust #59035:
Cobrou jsem jel jen dvakrát a svezení je to skutečně pěkné! Uspořádání sedadel skutečně vychází z podmínky, aby si co nejvíc cestujících sedlo- skutečně jsem právě v Curychu viděl letáček se standardy kvality, kde stojí, že mimo špičku (teď si nevzpomenu jak je špička definovaná, fakt sorry) má každý cestující právo na místo k sezení! Nevím, jestli takové standardy kvality mají i někde jinde, každopádně je to moc hezký trend a naše DP by ho měly ve vlastním zájmu co nejvíc následovat- nebo to u nás s MHD nedopadne dobře...
Ale osobně si myslím, že pro Bratislavu to tramvaj není! Docela by mě totiž zajímalo, na kolik taková Cobra přijde- už sám fakt, že je to unikátní tramvaj pro Curych totiž o něčem svědčí! Obecně mají totiž švýcarské DP tendenci kupovat co nejkvalitnější věci (cena je vlastně druhořadá- rozhoduje kvalita), ovšem s tím, že od počátku předpokládají velmi dlouhou životnost (např. v Baselu donedávna jezdily tramvaje ze 40. let a nikdo se tam nad tím nepozastavoval...).

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement