Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: KLF #58998:

Uvidíme ako dopadne medzinárodný tender. 🙂 Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?
...keby keby keby... Lenze treba si uvedomit, ze vyprava klesla aj po pridavackach v oktobri celkovo o 10 vozov, ktore DP nema. A ty by si este pridaval... Na ukor coho ineho? Inak, v 82 bol kapacitny problem, ze by bolo treba pridavat?
Reply on: si #58984:
Pisal som o smere Rajska - ASMN. Ten je problematicky... Iste, 15-minutova jazda autom je lepsia ako 45-minutova vyhliadkova jazda s ex trasami 78 a 97 (pred 5.9.) alebo 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup (od 5.9.). Takze sa mi nezda, ze by bol stary system pre teba osobne ovela (a ci vobec) lepsi ako novy...

Re #58985 Beus: Diik 🙂

Re #58986 untrop: Tie zastavky by som dal na znamenie. Akurat Kremnicka, Zaporozska, Einsteinova by asi niekomu chybali 🙂 A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...

ufo: 3ks z L75, aby troliky mohli prestavkovat
Reply on: fobust #58990:
Kokos, preco to nemozme mat v BA ??? Cena sedi, dizajn OK, kapacita OK... preco ???
Reply on: ufo #58995:
Myslím, že ide o dojazdy z L75.
Keď už bola reč o Rajskej, napadla ma linka 202 a autobusy na nej. Na Čiližskej stoja bežne aj tri autobusy s označením 202 a dnes som videl ísť z Rajskej Ikarus na 202 ešte o 9:00. To už je viacmenej po špičke - to ešte vtedy jazdia na 202 normálne autobusy? A koľko autobusov je nasadzovaných na túto linku?
Reply on: Isidor #58992:

Zdá sa ti na tom niečo nezvyčajné?
Reply on: fobust #58991:
Pokial si spravne pamatam, tak na petrzalsku elinu chceli dat 80mil.Sk na jednu elektricku. Tak ja by som Cobru bral ❤ ❤
Reply on: fobust #58990:
Ale že tie kupované električky plánujú už teraz prevádzkovať 45 rokov ?
Reply on: fobust #58990:

Mimochodom, skúšobné bozy stála v prepočte iba 75 mil. Sk, nakoľko nie sú klimatizované.
http://www.vbz.ch/vbz_opencms/opencms/vbz/deutsch/Aktuell/NeusteFahrzeuge/DasCobra-Tram/brennende_fragen.html

Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?
Reply on: Andy #58988:
no popoludni idem aj ja opacnym smerom a je to uz vyrovnanejsie, ale nemozem povedat zeby to tie trolejbusy nezvladali....
Reply on: si #58984:
Ráno nie je problém ani v jednom smere, ale poobede je problém z Rajskej na ASMN.
Reply on: Beus #58985:
Ano, ak nemas pred sebou nejakeho experta, co si pocka este pol minuty a Ty uz za nim nestihnes prejst... ?
Reply on: d3k0 #58968:
Ono keď sa to tak vezme, tak ja by som videl 88 ako trolejbusovu v budúcnosti, takže až proti logike to nie je. A využil by som to, aj keď by som sa chytal za hlavu, že miesto 8 minút starou 88 cez starý most, pocestujem do centra cez Apollo 15 minút a viac, vzhľadom na priepustnosť pri ASMN a 29.augusta (a aj vďaka zastávkam Prístavná a Landererova, ktoré asi pri najbližšej príležitosti rozbijem, na znamenie doboha)

Re #58976 Puki: Hlavne by som s nimi jazdil čo najviac.

Re #58974 d3k0: Pravdupovediac skôr by som privítal zrušenie obshluhy zastávok Kremnická Záporožská Einsteinova (a už vyššie spomínané na znamenie na Landererovej a Prístavnej)

Re #58982 d3k0: chýba tam vydrbanie IAD z Ul. 29. Augusta a vôbec zo Špitálskej a spojky od Mickiewiczovej na Špitálsku. Obmedzenie Dunajskej na úroven Jakubovho námestia. Tiež by si to pýtalo možno obojsmernú Dunajskú pre trolejbusy a mohli by končiť priamo pred manderlákom (parkovisko tam je) a to by už fakt nebol problém. Ak by sa vydrbal IAD aj z SNP môže sa na Kamennom nám. spraaviť zastávka elín v každom smere a máme prestupný uzol. Len ešte potiahnuť petržalskú električku pod zem aspoň po Kamenné nám:-)

Re #58984 si: cestuj tam poobede.
Mala poznamka k novinke o signale na Safku - nie je to celkom pravda - signal bol a je predlzeny tak, aby presli 2 vozy, ale je predlzeny uz odvtedy, co pribudol preferencny BUS pruh pre autobusy na Stary most, a mierne sa vtedy menil signalny plan. Hned po tejto uprave som si vsimol, ze na elektrickovy signal sa zmestia 2 vozy 🙂 Takze to nie je az tak nedavno, ako je to pisane 🙂
Reply on: d3k0 #58982:
nuz skusenost z rannej spicky je skor taka, ze 202ka v smere na rajsku sa na ASMN badatelne vyprazdni takze dojem zeby trolejbusy danym smerom nestihali nemam.

Re #58983 d3k0: po 5.9. puzivam MHD uz viac-menej len na cesty do prace (kam mam rozumny spoj - 202), inam uz chodim takmer vyhradne autom (aj ked nie vlastnym) [pred 5.9. som sa tomu este dost vyrazne branil ale cestovat miesto 15 minut v aute hodinu v MHD a este s prestupom v roznych poternestnych podmienkach a nenadvazujucich spojoch, dakujem, neprosim...]
BTW chces mi povedat, ze po 5.9. sa uz ludia nevozia tam, kam chcu? To akoze vsetci bud idu peso, alebo zmenili zamestnavatela/skolu? Dufam, ze si si do mojej vety len "nedopatrenim" doplnil slovne spojenie "bez prestupu", ktore som tam akosik ale nikde nemal 😛 A linku 180 by som sem velmi netahal, lebo ak ta tak velmi stve rozsirenie jej prevadzky na cely tyzden pod cislom 80, tak potom to uz nemusim komentovat, kazdy si urobi nazor sam...
Ja uz fakt neviem, ako to jednoduchsie vysvetlit, aby to vsetci pochopili... 😛 Ten prispevok bol reakciou na prispevok #58970, kde je napisane, ze aj ASMN je centrum (ved co na tom, ze niekto chce ist na Kamenne nam.). Netvrdim nic ine, len to, ze ak niekto chce ist do centra (v zmysle napr. Namestie SNP), tak je prenho zastavkou v centre Rajska a nie ASMN. A prestupit tam samozrejme moze - kde som napisal, ze nie?

No a neviem, ake mas ty skusenosti s cestovanim medzi Rajskou a ASMN. Podla mojho nazoru narvatost trolejbusov je tam dost velka a nieco tam kapacitne chyba.
Reply on: 2006 #58979:
Týmto by si 1. kolóna na čele s Tomekom vykopala vlastný hrob. ? ☠
To je každému jasné, že na linkách 21, 31, 39, 63, 87 a 98 (uznaám, niektoré iba v špičke) nemá kratší voz ako kĺbak čo hľadať.
Na L50 by to kapacitne aj šlo, ale ak má elitná kolóna vodičov, ktorí sú majstri ekvilibristiky a viacnásobní víťazi súťaže vodičov v jazde zručnosti...

Ako nie že by som solarisy elitným vodičom nedoprial, ale takto ich dávať do jestvujúceho zadelenia? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.