Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Tak som sa dnes utvrdil v nazore, ze niektori soferi busov su nadejne sportove talenty. Zacali totiz na useku medzi zastavkami Luky II - ZS Budatinska pestovat novy sport..pretekanie sa, kto bude prvy na zastavke ZS Budatinska. Vozidla sa na semafore zoradia pekne vedla seba a cakaju na oslobodzujucu zelenu..Dnes sme to mali dokonca aj so zvukovymi prejavmi oboch zucastnenych.
Mame z toho fasacky pocit, ked pri prechode nerovnostami na ceste, sediac na sedadle lietame do nemalych vysok a stojac si buchame hlavy o tyce a strop vozidla. Najsamsuper je to v L59, tej totiz moze sofer riadne vyturovat motor, kedze na zastavke ZS Budatinska nestoji..

Dakujeme Vam, mili soferi ?
Reply on: fobust #58991:
pre BA sa temer urcite budu kupovat neklimatizovane ?

inak cobra je fajn, respektive hocico nove (snad az na porscheteru ...) by bolo fajn 😉

inak dneska prebrali v budapesti nove siemens eliny.. celkovo ich bude 40 😉
Reply on: AAA #59006:
Nie nie, my Petržalčania nemusíme cestovať všade. Do 5.9. som mal na zástavke "Markova" L95,96,68,86,80 po 5.9. mi tam ostala 68 a pretrieskaná 96 - mimochodom obidve obsluhujú takmer rovnaké územie. A ešte slimák 99, ktorú aj peši predbehnem.
A v počasi ako je toto prestupovať x-rázy zrovna chuť nemám. ?
Reply on: d3k0 #58999:
Mimochodom sú to 2 ks, nie?
Reply on: d3k0 #59000:
No pokým 82 nepresmerovali (rozumej zásterka na jej zrušenie) do Prístavu, tak tá linka bývala dosť dobre vyťažená. A tá 88 na Rajskú, tak to snáď nemyslíš vážne. Však ty si tu celé leto vykladal o tom, ako sa bude úžasne cestovať po 5.9.. Nám zrušili x priamych spojov na začiatku 90. rokov a nikto sa na nič nepýtal, no niektorí Petržalčania sú kasta zvláštna, ktorá musí cestovať priamo všade.
Reply on: d3k0 #59003:
No neviem či je vhodné organizovať linky podľa diskusie na tejto stránke. Napríklad ja tu často prezentujem svoje subjektívne názory, a pre cestujúcich by nemuseli mať kladné účinky... 😃
Reply on: d3k0 #58999:
Aby mohli prestavkovat? A nie je možné spraviť niečo také, že po príchode na konečnú by vodič odišiel prestávkovať do búdy a z búdy by vyšiel nejaký iný vodič a hneď by šiel na linku s tým vozom čo prišiel. Neušetrila by sa tým kopa vozov?
Reply on: Matej Balog #59002:
Podla reakcii tu diskutujucich a la "mne sa cestuje zle, tak nech sa cestuje zle aj inym" asi velka sanca nebude 🙂
Reply on: d3k0 #58999:
Ohľadom predĺženia L88, aká je šanca na úspech (myslím tým jej predĺženie ? )?
Reply on: KLF #58998:

Uvidíme ako dopadne medzinárodný tender. 🙂 Ak výrobca splní požiadavky a vyhrá, tak tu môže byť aj Cobra. Ono každá konštrukcia má svoje výhody aj nevýhody. Na tej Cobre je škoda že nemá plnú adhéziu (10 z 12-tich kolies), aj nápravové tlaky budú pri plne nalopženom voze značné. Ale tie sú dnes pri všetkých NP konštrukticách vyššie ako pri T3. Btw. prázdna Cobra má cca 6,5 tony na nápravu. Plne naložená substrátom by kľudne mala aj 10 ton na nápravu, to by sa súdruh Trabantík zbláznil. ?
...keby keby keby... Lenze treba si uvedomit, ze vyprava klesla aj po pridavackach v oktobri celkovo o 10 vozov, ktore DP nema. A ty by si este pridaval... Na ukor coho ineho? Inak, v 82 bol kapacitny problem, ze by bolo treba pridavat?
Reply on: si #58984:
Pisal som o smere Rajska - ASMN. Ten je problematicky... Iste, 15-minutova jazda autom je lepsia ako 45-minutova vyhliadkova jazda s ex trasami 78 a 97 (pred 5.9.) alebo 38-50-minutova jazda 202+68 vratane casu na prestup (od 5.9.). Takze sa mi nezda, ze by bol stary system pre teba osobne ovela (a ci vobec) lepsi ako novy...

Re #58985 Beus: Diik 🙂

Re #58986 untrop: Tie zastavky by som dal na znamenie. Akurat Kremnicka, Zaporozska, Einsteinova by asi niekomu chybali 🙂 A aj s tymi obojsmernymi troflami na Dunajskej suhlas - myslim, ze by mali prist minimalne k elektricke...

ufo: 3ks z L75, aby troliky mohli prestavkovat
Reply on: fobust #58990:
Kokos, preco to nemozme mat v BA ??? Cena sedi, dizajn OK, kapacita OK... preco ???
Reply on: ufo #58995:
Myslím, že ide o dojazdy z L75.
Keď už bola reč o Rajskej, napadla ma linka 202 a autobusy na nej. Na Čiližskej stoja bežne aj tri autobusy s označením 202 a dnes som videl ísť z Rajskej Ikarus na 202 ešte o 9:00. To už je viacmenej po špičke - to ešte vtedy jazdia na 202 normálne autobusy? A koľko autobusov je nasadzovaných na túto linku?
Reply on: Isidor #58992:

Zdá sa ti na tom niečo nezvyčajné?
Reply on: fobust #58991:
Pokial si spravne pamatam, tak na petrzalsku elinu chceli dat 80mil.Sk na jednu elektricku. Tak ja by som Cobru bral ❤ ❤
Reply on: fobust #58990:
Ale že tie kupované električky plánujú už teraz prevádzkovať 45 rokov ?
Reply on: fobust #58990:

Mimochodom, skúšobné bozy stála v prepočte iba 75 mil. Sk, nakoľko nie sú klimatizované.
http://www.vbz.ch/vbz_opencms/opencms/vbz/deutsch/Aktuell/NeusteFahrzeuge/DasCobra-Tram/brennende_fragen.html

Takže plne nízkopodlažná sériový Cobra na metrový rozchod so šírkou skrine 2,4 mertra dlhá 36 metrov stojí v prepočte 81,6 mil. Sk. To ani nie je tak veľa, čakal som aj viacej, aspoň 90 miliónov. Chcelo by to z Zürichu jednu zapožičať a otestovať si ju v BA. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.