Reply on: Udiak #58736:
kvoli takym "kvaziodbonikom" sa bude uz tak zmrseny variant este zmrsovat, lebo posranci maju tendenciu si najist vzdy afinitu k takym odborne nazyvanym "kurwitkam" projektov....keby si bol v obraze, tak tunak tak nejako sa publikom zhodlo, ze v petrzalke jasne ze povrchovy variant, ale jednoznacne s mimourovnovym krizovanim a to aj v oblasti bosakova a podla moznosti uz hned ratat so zakopanim elektricky na safku do zeme na styl viedenskeho elektrickoveho tunela. inak to nema moc zmysel, a este to dalej henta zmrsovat bagatelizovanim mimourovneho krizenia _je_ chore ...
Re #58740 tomas1: ono U2 je byvala podzemna elektricka, to je jedna z mala veci co sa viedni pri planovani metra nepodarila. U2 teraz beha skratka v elektrickovom tunely, a nie je ta trat na to nejako extra vhodna. preto tam neboli napriklad az do nedavna ani klasicke dlhe supravy, dalej to metro tam ide ukrutne pomaly. a v jednej zakrute mega pomaly. skratka U2 je celkovo zmrsena ... a do znacnej miery aj nepotrebna. co pekne ukazalo ked bola asi pol roka mimo provoz a krasne ju nahradili posilnene linky 1 a 2 elektriciek, ktore idu plus minus nad nou
Udiak
Milý zlatý zahrajme sa...
Ja budem mať povrchvú električku s desiatimi zastávkami a s dvomi úrovňovými križovatkami.
Ty budeš mať na tom istom úseku metro (estakadetro), tiež s desiatimi zastávkami a so schodami hore-dole (alebo naopak).
Stavme sa o čase, a víťaz zaplatí rozdiel v nákladoch.
Už dnes môžem plánovať čo s výhrou...
A ty si skontroluj IQ, dojedz bryndzový chleba, došúľaj guličky a pozri sa do zrkadla, lebo aj za to sa budú platiť dane...