Výrazy typu "A ty si skontroluj IQ, dojedz bryndzový chleba, došúľaj guličky a pozri sa do zrkadla, lebo aj za to sa budú platiť dane..." sú nejakým prejavom ukrutnej odbornosti a kompetentnosti pisateľa? Pýtam sa pre informáciu.
Vyraďovanie MUSÍ pokračovať. Skús sa na vec pozrieť z kabíny: Aj v takom počasí, ako dnes, jazdíš službu v hrubšom svetri, ráno začínajúc v čapici a v bunde. Podotýkam, že "ráno v bunde" netrvá chvíľu; až potom je už "len vo svetri" znesiteľne. A že s 15ročným, čo aj húževnatým približovadlom ani ruky zo zlata a divízny rozpočet neurobia zázrak, je úplne pochopiteľné. A keď si cez prestávku obzrieš svoje úbohe vozidlo znútra a cez podlahu vidíš sneh vonku, prežívaš hrubý pocit obyvateľa rozvojovej krajiny, nie srdce Európy v 21. storočí... A keď sa vedľa Teba, takého začapicovaného a zabundovaného postaví v susednom pruhu na červenú maľovaná voňavá metalízová nádhera (je úplne jedno, odkiaľ), kde vodič sedí v bielej košieľke s krátkymi rukávmi a jeho cestujúci v tričkách súcitne zízajú na Tvoj autobus a Tvojich cestujúcich...a potom Ty súcitne zízaš na starenku s barlou, čo si za ten živý svet nevie švihnúť do tých vysokých schodov (aj ona cez ne vidí sneh)...
To len pre ilustráciu, PREČO sa vyraďujú tak mlado vyzerajúce kádáre. Len pre tých pár A keď...
Milý zlatý zahrajme sa...
Ja budem mať povrchvú električku s desiatimi zastávkami a s dvomi úrovňovými križovatkami.
Ty budeš mať na tom istom úseku metro (estakadetro), tiež s desiatimi zastávkami a so schodami hore-dole (alebo naopak).
Stavme sa o čase, a víťaz zaplatí rozdiel v nákladoch.
Už dnes môžem plánovať čo s výhrou...
A ty si skontroluj IQ, dojedz bryndzový chleba, došúľaj guličky a pozri sa do zrkadla, lebo aj za to sa budú platiť dane...
Keby si to povedal pre 10 rokmi, tak si poviem, že dobre, asi máš rád historické autobusy, ale teraz mám skôr pocit, že máš úchylku čo sa týka rozpadnutých vrakov pripomínajúcich historické vozidlá.
Sakra ! ! !
Uz vyradili 4953,4953,1923 a co bude dalej ? ? ?
Asi zalozim "KLUB ODPORCOV VYRADOVANIA IKARUSOV" ! ! !
KTO SA PRIDA ? ? ?
Nejaky ten Ikac si mozno raz kupim ? ? ? ? !
Jasné, aj to sa može stat,ale pokial sa to ma vybudovat zo sukromnych prostriedkov,tak by som v tom taku vedu nevidel. Ak sa to aj nahodou nevyuzije, mesto a ni tento stat nic neprerobi, ak sa to vyuzije, mesto ma mensie naklady. ?
Poznam jednu taku stanicu metra, ktora bola postavena v predstihu, o nieco skor ako zvysok trate. Ta trat sa potom viedla o asi 60 metrov inde, takze v Prahe mame vedla seba v zemi dve stanice Malostranska, a tou starsou samozrejme nikdy ziadny vlak nepresiel a funguje ako kryt CO.
"Jediným opodstatneným miestom na realizáciu mimoúrovňových krížení je Kutlíkova–Pajštúnska a z dôvodu možností predlženia estakády nad diaľnicou aj Bosákova. Aj tu sa však dajú realizovať kvalitné úrovňové riešenia."
1. to predĺženie estakády by malo byť samozrejmosťou
2. Kutlíkova–Pajštúnska tiež
4. mimoúrovňové kríženie s Panónskou cestou sa tu nespomína, asi preto, že už je postavené (?)
3. Romanova nebude problém? Tam by som si vedel predstaviť aj podzemnú zastávku električky
4. chcelo by to vidieť nejaké konkrétne návrhy križovatiek - možno by tie úrovňové riešenia presvedčili
a je to tu, presne to co som hovoril (a nie len ja), ze to nakoniec bude prachsprosta urovnova radiala.
ak sa toto presadi, tak potom dovidenia. ako jedina radiala ma sancu sa stavat mimourovnovo a drb, nejaky trtko tu bude hovorit o postacujucej urovnovej verzii s krizovanim s cestami.
a ten clovek sa kde zobudil ? na jedenj strane tu argumentuje s IAD a na druhej mu nedochadza, ze to bude zbytocne zdrzovat ...
nemam slov.. ale tu je vysledok elektrickovej loby... nakoniec to bud ozaj tak, ze jedina stanica metra na najblizsich 50-100 rokov bude ta v ballymore ...
toto mohol vypotit fakt len nejaky chory mozog ...